Nyt sitten nähtiin käytännössä,että kaupunkilaisten ääntä ei kuunnella tässä palveluverkko uudistuksessa.Lapsiperheet eivät ole tervetulleita Riihimäelle,vaikeuttaa vanhojen omakotitalojen myyntiä alueilla joista koulut suljetaan,esim. Haapahuhta.
Kaupunkilaisten mielipidettä ei kuunnella
10
544
Vastaukset
- Anonyymi
vaalit oli ja meni, nyt lupauksia lunastamaan
- Anonyymi
Persut lupasi hoitaa hommat niin että kouluja ei lakkauteta ja monitoimitaloa ei tule.
Odota vaan että uusi valtuusto aloittaa hommat, niin eiköhän persut lupauksensa pidä ja hoida asiat.- Anonyymi
Persut valitelleet kaupungin rahankäyttöä, lupaavat laittaa talouden kuntoon.
Seuraavaksi kysynkin persuilta että mistä säästävät jos laittavat sen kuntoon?
Ihmisistä vai kiinteistöistä?
Loppujen lopuksi se on yksinkertaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut valitelleet kaupungin rahankäyttöä, lupaavat laittaa talouden kuntoon.
Seuraavaksi kysynkin persuilta että mistä säästävät jos laittavat sen kuntoon?
Ihmisistä vai kiinteistöistä?
Loppujen lopuksi se on yksinkertaista.Rahaa saa taikaseinästä. Mitään ei lopeteta, palveluverkkouudistus perutaan ja kaikille tulee jotain kivaa.
t:
Persu
- Anonyymi
lapset ovat tulevaisuuttemme, tai siis heidän tulevaisuutta pitäisi miettiä
- Anonyymi
Jaaha, kukaan ei edelleenkään vastaa tiedusteluuni lääkärini etnisestä taustasta. On se kummaa, että ulkomaalaisille heitä kyllä haalitaan vastaavaa etnistä taustaa edustava lääkäri mutta, jos Kantauomalainen kuten minä haluaa kantasuomalaisen jotta yhteisymmärrys ja vuorovaikutus pelaisi niin eipä näytäkään onnistuvan. Tässä on ollut ongelmaa. Viime Tammikuussa Venäläislääkäri Oleg lapshin heitti minut hienovaraisella tavalla Haartamin päivystyksestä ulos tarvittessa huumeseulaa myrkytysyrityksen tutkinnassa. Nyt minulle tarjotaan burnout psykologiksi jotain Nikolaus Ambrosiusta jonka etnistä taustaa kukaan ei suostu minulle valaisemaan soitoista ja sähköpostitiedusteluista huolimatta. Eivätkö nämä pellet todellakaan ymmärrä, että myös kantasuomalainen tarvitsee lääkärin/viranomaisen, joka ymmärtää hänen omaa kulttuuriaan. Nimittäin nuo ulkomaalaiset Venäläiset, Arabit ja muut ulkomaalaiset eivät ymmärrä ja sen saa kantasuomalainen helsingissä tuta. Empiriisen kokemuksenii mukaan ei esimerkiksi ole tavatonta, että vaikka Suomalainen nainen saa skitsofreniadiagnoosin ulkomaalaiselta lääkäriltä kertoessaan joutuneensa ex-mies ystävänsä vainoamaksi ja ulkomaalainen psykiatri tulkitsee vainoamisen syyt hyväksyttäviksi ja merkitsee naisen paranoidiksi skitsofreenikoksi estääkseen poliisiitutkinnan. Minulla on vähän samansuuntainen tilanne, on mielipidepoliittisia eroja ja teologisia ristiriitaisuuksia tiettyjen ryhmien kanssa. Ehkä tästä syystä minua yritettiin myrkyttää työpaikallani 7.1.2021 ja nyt minulle tyrkytetään harhaluuloisuushäiriö diagnoosia vaikka fyysistä oireista terveystalon lääkäri Elias Scheinin on todennut minun olevan myrkytystilassa. Tässä näyttää taas siltä, että Helsinki ei ole enää Suomi ja täällä on ainakin joillekin kansalaisille täysi DDR-meininki päällä.
- Anonyymi
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Eija Aittola (KOK) hoitaa homman. Palveluverkkoselvitys muuttuu.
- Anonyymi
Edellyttäen että tulee valituksi puheenjohtajaksi.
- Anonyymi
Riku Bitter on kaupunginhallituksen tuleva puheenjohtaja. Hyvä niin.
- Anonyymi
Eihän täällä saa kirjoittaakaan mitään kielteistä. Johtajahan antoi määräyksen, että jos on valitettavaa, pitää tulla kertomaan hänelle henkilökohtaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915