Jääkiekon maailmanmestaruus kisat alkavat perjantaina. Onko jollain kisastudiota jossa C-more näkyy. Lisäksi kaljaa saisi olla myös tarjolla.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Omg-pubissa varmasti otteluita näytetään.
- Anonyymi
Aloittaja tuskin tarkoitti mitään kapakkaa vaan ihan yksityistä kisastudiota. Lallulla on ainakin yleensä ollut rajutkin kisastudiot kämpässään jossa myös tarjottavaa riittää.
- Anonyymi
Perjantaina on ainakin bileet Kapponkadulla joten eiköhän siellä myös ole C-moren katselemiseen tarkoitetut laitteet. Myös viinaa on tarjolla nii ei tarvitse tyytyä vain kaljaan.
- Anonyymi
Eikös Maskulantie ole enää mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Maskulantie ole enää mitään?
Maskulantie on legendaarinen biletys paikka, mutta välillä on osattava ottaa myös rauhallisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskulantie on legendaarinen biletys paikka, mutta välillä on osattava ottaa myös rauhallisemmin.
Syy kyllä tiedetään.
- Anonyymi
Täältä löytyy vapaa pääsy, ja jokaiselle koppa kaljaa, tosin maskit maksaa tonnin kappale.......
- Anonyymi
Olet varmaan jo 12v täyttänyt ja kova sälli?
- Anonyymi
Mää meen Jaska pubii ja katon sielt ne pelit jotka näkkee. Ei siel mitää screeniä oo, mut kaip sielt jottai ny näkkee.
- Anonyymi
Kapponkadulla oli eilen "rauhalliset" bileet sillä virkavaltaa ei tarvittu paikalle.
- Anonyymi
Kapponkadul asuu ja meuhtaa se vajaa kuuskymppinen pieni muija
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518