Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko tosiaan miehiä jotka haluaa omaa kumppania kimpassa muiden miesten kanssa?

Anonyymi

Olen 21-vuotias nainen ja olen seurustellut pari kuukautta ja mies on tuonut esille halunsa antaa toisten miesten naida kanssani.
Onko tämä yleistä näin suhteen alussa?
En tiedä ollakko hyvillään vai juosta karkuun?
Mikäli mies on todella tosissaan niin voin ehkä suostua olemaan myös muiden miesten kanssa.
Onko suhteella mahdollista toimia jos suhteeseen kuuluu nainen ja kaksi tai useampi mies?

65

4534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei😊 vastaan sinulle naisena. Olet nuori ja seurustelut vähän aikaa, poika kaverisi onko vanhempi ollut ennen sua pidemmässä suhteessa. Mieheni kanssa harrastetaan parinvaihtoa myös useampia miehiä kanssani yhtynyt yhtä aikaa. Meillä pitkä liitto takana tuonut eloa sänkyyn. Sanoisin jos tykkäätte toisistanne yli kaiken ja kaverisi saa lisäpuhtia nähdessään et useempi yhtyy kanssasi myös itseäsi kiihottaa ajatus vieraista niin anna mennä. Muista vaan nauttia aidosti vieraasta hedelmästä😋

      • Anonyymi

        Taidan suostua kun kerran oma kumppani haluaa siitä niin kovasti eikä se enää tunnu niin vieraalta ajatukselta.
        Täytyy ottaa kokemuksena koko juttu.
        Vähän arveluttaa kun en tiedä miten minun kuuluu käyttäytyä mitä tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan suostua kun kerran oma kumppani haluaa siitä niin kovasti eikä se enää tunnu niin vieraalta ajatukselta.
        Täytyy ottaa kokemuksena koko juttu.
        Vähän arveluttaa kun en tiedä miten minun kuuluu käyttäytyä mitä tehdä?

        Aluksi otatte mukaan yhden vieraan jos miestäsi kiehtoo useampi mies yhtä aikaa kanssasi, jättäkää myöhempään ajankohtaan. Kyllä se hyvin menee, alussa seurustelua, hyvää ruokaa, saunomista yhdessä ja kahden vieraan miehen kanssa. Tänä aikana ajatus päässäsi kypsyy ja kehosi kiihottuu valmiiksi vieraalle joka odottanut milloin pääsee nauttii ja purkaa paineet kanssasi. Yksi asia joka kannattaa puhua kaverisi kanssa etukäteen, eka kertaa vieras yhtyy sinun kanssa, suosittelen rakastelet hänen kanssaan vaikka tunnin kaksin, ennen kuin miehesi tulee mukaan. Kahdestaan ollessa keskityt nauttii vieraasta eka orgasmin jälkeen ainakin itselläni kaikki estot katosi. Muistan hyvin kun aloin saamaan orgasmin miten vieras alkoi yhtyy kiihottuneena rajusti sisääni, saimme yhtä aikaa😊


    • Moikka olen 25 vuotias mies. On aika normaalia nykyisin, itse oon toiminut kolmantena muutamalle parille ja kaikki tähän mennessä olleen tyytyväisiä. Eli kannattaa ainakin kokeilla.

      • Anonyymi

        Varmaan tykänneet olet sopivan ikäinen keskiikäisten parien sänkyyn. Meillä myös suunnilleen sun ikäisiä kolmantena, tykännyt itse myös mieheni katselee mielellään kun jaksava nuori yhtyy kanssani. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tykänneet olet sopivan ikäinen keskiikäisten parien sänkyyn. Meillä myös suunnilleen sun ikäisiä kolmantena, tykännyt itse myös mieheni katselee mielellään kun jaksava nuori yhtyy kanssani. Pari 50v

        Lomat lähestyy nyt kysyntää nuorilla miehillä, moni pari hakee mökille kolmatta naimaan vaimoa.


      • Anonyymi

        Moi, Juurikin näin että kannattaa kokeilla. Meilläkin (pari 53v) välillä tarve nuoremmalle kundille, se piristää. Kesäkuu taas tavoitteena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, Juurikin näin että kannattaa kokeilla. Meilläkin (pari 53v) välillä tarve nuoremmalle kundille, se piristää. Kesäkuu taas tavoitteena..

        Meitä saman ikäisiä pareja suomes aika paljon. Juhannukseksi juuri löydettiin nuorempi 24v mökiĺle. Odotan innolla reenaa uintia ei varmaankaan kunto lopahda hetkessä. Jaksaa taasen pitkän talven pakertaa kesän jälkeen.


      • Anonyymi

        Piti lisätä vielä saatteko helposti miehiä mukaan juttuihin ja oletteko tuttujen vai vieraiden kanssa kimppaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti lisätä vielä saatteko helposti miehiä mukaan juttuihin ja oletteko tuttujen vai vieraiden kanssa kimppaa?

        Meillä vieraat pääsääntöisesti mies hakenut tex tv sivulta siellä monella puhelin numero myös. Tutut tulee miehen harrastuksen parista joihin voimme luottaa täysin myös kaikki varattuja miehiä. Heinäkuuksi lomalle sovittu kolmen kaverin kans tapaamiset eri paikkakunnille. Liikumme asunto- autolla ympäri maakuntia sen mukaan missä vieras asuu.Harrastamme juuri lomalla seksiä vieraiden kanssa melkein päivittäin jos suinkin mahdollista. Paikkakunnat johon juuri mies hakusessa ovat: Kuopio, Nurmes, Savonlinna ja Nilsiä tiedoksi ihanille miehille😊


      • Anonyymi

        Seisovat omilla jaloillaan! Nostan hatun korkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, Juurikin näin että kannattaa kokeilla. Meilläkin (pari 53v) välillä tarve nuoremmalle kundille, se piristää. Kesäkuu taas tavoitteena..

        Olen 24-vuotias mies ja haluaisin vanhemman naisen kanssa seksiä vaikka mökki viikonloppu tai viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tykänneet olet sopivan ikäinen keskiikäisten parien sänkyyn. Meillä myös suunnilleen sun ikäisiä kolmantena, tykännyt itse myös mieheni katselee mielellään kun jaksava nuori yhtyy kanssani. Pari 50v

        Mukava että ootte löytäneet nuoria miehiä piristykseksi sänkyyn. Itse 27v miehenä voin sanoa että oon saanut elämäni parasta seksiä toimiessani 50 pariskunnan vakkari apumiehenä.
        Ei vaan taida olla mitään seksikkäämpää kuin sopivasti muodokas elämää nähnyt ja kokenut viiskymppinen estoton ja halukas nainen. Vielä kun suhde tähän pariin jatkunut pidempään niin luottamus ja toisen tunteminen tietysti lisääntynyt entisestään niin yhtyminen ruovan kanssa on todellista nautintoa ja silkkaa iloa. Eikä yhtään enää haittaa vaikka aviomies katsoiskin vieressä. Ja se tunne kun saa lopulta laueta varattuun vakoon. Onneks on kesä ja ainakin pari mökkireissua tiedossa tämän kivan parin kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava että ootte löytäneet nuoria miehiä piristykseksi sänkyyn. Itse 27v miehenä voin sanoa että oon saanut elämäni parasta seksiä toimiessani 50 pariskunnan vakkari apumiehenä.
        Ei vaan taida olla mitään seksikkäämpää kuin sopivasti muodokas elämää nähnyt ja kokenut viiskymppinen estoton ja halukas nainen. Vielä kun suhde tähän pariin jatkunut pidempään niin luottamus ja toisen tunteminen tietysti lisääntynyt entisestään niin yhtyminen ruovan kanssa on todellista nautintoa ja silkkaa iloa. Eikä yhtään enää haittaa vaikka aviomies katsoiskin vieressä. Ja se tunne kun saa lopulta laueta varattuun vakoon. Onneks on kesä ja ainakin pari mökkireissua tiedossa tämän kivan parin kanssa :)

        Olen ollut vakkari yhdelle avioparille jo yli 18-vuotta.
        Saan vapaasti panna naisen kanssa oli mies paikalla tai ei.
        Ollaan pantu rouvvan 22-vuotias juhlista asti nyt hän täyttää marraskuussa 41-vuotta.
        Tunnen hänet paremmin kuin oman vaimoni.
        Olen miehen kanssa ollut kaveri jo alta kouluiän ehkä 5-vuotiaasta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut vakkari yhdelle avioparille jo yli 18-vuotta.
        Saan vapaasti panna naisen kanssa oli mies paikalla tai ei.
        Ollaan pantu rouvvan 22-vuotias juhlista asti nyt hän täyttää marraskuussa 41-vuotta.
        Tunnen hänet paremmin kuin oman vaimoni.
        Olen miehen kanssa ollut kaveri jo alta kouluiän ehkä 5-vuotiaasta asti.

        Vaimollani kans samantapainen suhde parhaan kaverini kanssa kohta 10 vuotta. Tälläinen sopii meille molemmille, tuonut iloa parisuhteeseen tänä aikana. Juuri parasta aikaa ovat mökillä kahdestaan viikonlopun. Yöllä laittoivat video kuvaa jossa vaimo imeskeli kaverin upeeta kalua. Kaverini pannut vaimoani tänä aikana useammin kuin minä, varmaan myös tuntee vaimoni fantasiat paremmin.


    • Kyllä meitä on. Ei se ketään vahingoita. Se on sitä rajojen määrittelyä. Jollekkin se vieraiden kanssa tanssiminen on liikaa minulle seksi muiden kanssa on liian vähän. Hyvä että tuo halunsa esiin suhteen alussa eikä sitten vasta hääyötä suunniteltaessa.

      • Anonyymi

        Onko kukaan viettänyt hääyötä kahden miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan viettänyt hääyötä kahden miehen kanssa?

        Siskoni on. Ensin bestmanin kanssa ja sitten minun. Meillä oli seksisuhde pari vuotta paljon ennen siskoni häitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siskoni on. Ensin bestmanin kanssa ja sitten minun. Meillä oli seksisuhde pari vuotta paljon ennen siskoni häitä.

        Eli sulla oli seksi suhde siskos kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan viettänyt hääyötä kahden miehen kanssa?

        Mieheni ystävä on ollut meidän vaki kimppakaveri jo 6 vuotta.
        Vietimme häitämme juhannuksena 1999 mieheni bestman oli kimppamiehemme. Häiden aaton vietimme kolmistaan sängyssä seksin parissa. Mieheni ehdotti että perinteitä rikkoaksemme olisimme hääyönä kolmistaan. Halusimme sitten vähän kuin sinetöidäksemme pestmanin kuulumisen meidän elämään niin hän tuli hääyöksi meidän hääsviittiin ja sain seksiä kahdelta mieheltä ja hääkuvia on kahdessa eri tiedostossa toista näytämme ystäville toinen on meille kolmelle.


    • Anonyymi

      Me olemme 46v & 51v pari.
      Naimisissa jo 27v.
      Tavattiin yhteisen tutun saunaorgioissa.
      Kun seurusteltiin niin naitiin kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä.

      Sitten tahti tietysti rauhottui mutta viimeisten 8 vuoden aikana ollaan löydetty Afrikan pojat.
      Vaimo tykkää kun saa isoa. Ja minä nautin kun saan pyllyn täydeltä mustaa.
      Samoin tykkään rimmata hänet puhtaaksi kun pojat on laukaisseet.

      Meille juttu on toiminut hyvin.

      • Tosi kiva lukea. Olisi hauska kuulla teistä enemmänkin.


      • Anonyymi

        Meillä myös talviaikana hiljaiempaa, menneenä talvena kolmena viikon loppuna vaki kaverit kanssani. Kesä ovella nyt molempien seksi halut lisäntyneet kotona, puheet päivittäisiä kolmen kimpasta. Afrikan poikia ollut kahdesti, todella upeat varustkset molemilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös talviaikana hiljaiempaa, menneenä talvena kolmena viikon loppuna vaki kaverit kanssani. Kesä ovella nyt molempien seksi halut lisäntyneet kotona, puheet päivittäisiä kolmen kimpasta. Afrikan poikia ollut kahdesti, todella upeat varustkset molemilla.

        Korona vuoden jyllänyt. Luulis tarjontaa riittävän miehistä sekä naisista. Naisena huomannut päivittäisellä kauppareisulla, miesten katseet harhailee rintavaossa ja jalkojen välissä, ilman minkäänlaista ujoutta. N.51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona vuoden jyllänyt. Luulis tarjontaa riittävän miehistä sekä naisista. Naisena huomannut päivittäisellä kauppareisulla, miesten katseet harhailee rintavaossa ja jalkojen välissä, ilman minkäänlaista ujoutta. N.51

        Eihän korona ole vaikuttanut mitenkään seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän korona ole vaikuttanut mitenkään seksiin.

        Meidän seksiin on lorona vaikuttanut.
        Meillä oli enempi vieraita kolmantena ennen koronaa.
        Nyt ollaan kavereiden kanssa touhuttu. Monet kaverimme ovat hoitaneet lisämiehen toimea.
        Miehet kaveripiireistä ovat päässeet panemaan vaimoani niin poikamiehet kuin varatutkin.
        Vieraat miehet ovat jääneet pois ja kaverit ovat paikanneet vieraat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän seksiin on lorona vaikuttanut.
        Meillä oli enempi vieraita kolmantena ennen koronaa.
        Nyt ollaan kavereiden kanssa touhuttu. Monet kaverimme ovat hoitaneet lisämiehen toimea.
        Miehet kaveripiireistä ovat päässeet panemaan vaimoani niin poikamiehet kuin varatutkin.
        Vieraat miehet ovat jääneet pois ja kaverit ovat paikanneet vieraat miehet.

        Varmaan aika monella parilla sama homma. Koronan vuoksi vältetty ulkopuolisia näin kverit päässeet panemaan vaimoja. Meillä kaveri suhteet vaan parantuneet kun tulimme kaapista ulos, kerroimme harrastuksestamme avoimesti. Muutama kaveri kertonut miten fantasioinut vaimoni panemisesta pitkän aikaa.


    • Anonyymi

      Juokse karkuun.

    • Anonyymi

      Suhde voi toimia entistä paremmin, jos tämän kolmannen mukanaolo on alusta pitäen onnistunut hyvin. Meidän tapauksessamme itse menen harvoin mukaan kun "vieras" mies on asialla - eli annan heidän rakastella ihan rauhassa ja katsella sivusta.
      Minusta paras lähestymistapa ei ole mikään sauna laude vaan vaikkapa disko tai muu juhlapaikka, missä vaimoni ja kolmas pyörä voivat tutustua ja aloittaa lähentelyt. Tärkeänä pidän myös vaimoni houkuttelevaa asua ja meikkiä ym. Vaimonikin myöntää miten kiihottavaa on vieraan käden harhailu pitkin vartaloa ja varovainen rintojen löytäminen puhumattakaan kädestä syvällä hameen alla.
      Vaimoni ei itse osallistu riisuutumiseensa vaan jättää sen kokonaan kavaljeerin ratkaistavaksi. Jossain puiston kätkössähänse jääkin lähinnä rintojen paljasytamiseen ja hyväilyyn ja yhdynnästä ei ole näköhavaintoa hameen vuoksi.
      Jos taas menemme esim Omenahotelliin niin riisuminen saattaa olla varsin kiihottava ohjelmanumero., jossa vaimoni niinikään ei auta. Usein siis korsetti tai sukkanuhaliivit ja sukat - joskus jopa korkokengät - jäävät ylle, mikä tuntuu lisäävän monen "rakastajan"himoa ja erektiota.
      Suurin ongelma on kondomin käyttö tai käyttämättömyys. Kaikki kun eivät pidä kumista. Muutama poikkeus on vaimoni luvalla tapahtunut ilman kondomia suuhun ja aivan pari kertaa jopa emättimeen. Yleensä kondominkin kanssa vaatimus on ollut purkautua vasta "ulkona"eli vaimoni päälle. Tätä vastaan harvalla miehellä on ollut sanottavaa varsinkin kun vaimoni on auttanut rynkkauksessa.
      Kannattaa miettiä mistä molemmat nauttivat!!!

      • Anonyymi

        Minun vaimo haluaa paljaalla ja kun neljäkin miestä panee jokaknen 3-6 keertaa niin pillu on todella spermattu.
        Miten se voikaan tuntua niin kiihoittavalta kun omaa vaimoa pannaan isommalla porukalla toki se on riettaan kiihoittavaa myös kun on 2 miestä ja kiimainen vaimo.
        Katselen usein kun yksi kaveri tykkää nuolla vaimolle ekan orgasmin.


    • Anonyymi

      Jutelkaa ja sopikaa säännöistä etukäteen.
      Hyvin onnistuessaan on varsin hauskaa touhua.
      Huonosti onnistuneen kokeilun seurauksena suhteenne voi mennä karille.

    • Anonyymi

      Nyt se tapahtui vìeras lähti ja oma poikaystävä nukkuu.
      Itse en pysty nukkumaan kun on sekalaiset fiilikset.
      Luulin parisuhteessa olon tarkoittavan uskollisuutta.
      Poikaystävä halusi kuitenkin että minulla olisi myös muita miehiä.
      Eilen iltasella sitten tuli vieras mies ja seksitouhut kahden miehen kanssa noin 6h ja mies lähti ja oma kaveri alkoi nikkumaan.
      Olen hämilläni ja mietin mieheni reaktioita, vielä ei ole sanonut mitään joten en tiedä onko tyytyväinen vai häiritseekö asia häntä.
      Nyt 21-vuotiaana olen ollut vieraan miehen kanssa sängyssä ja poikaystävä katsoi kun minua naitiin.
      Jatkosta ei ole mitään tietoa.

      • Anonyymi

        On ihan luonnollista olla hämmentynyt ensimmäisen kokemuksen jälkeen. Toivottavasti myös omat tarpeesi tuli otettua huomioon ja nautit aidosti kahden miehen huomiosta. Muistathan sen, että seuraava kerta tulee kun/jos olet itse kiinnostunut saamaan lisää samanlaisia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan luonnollista olla hämmentynyt ensimmäisen kokemuksen jälkeen. Toivottavasti myös omat tarpeesi tuli otettua huomioon ja nautit aidosti kahden miehen huomiosta. Muistathan sen, että seuraava kerta tulee kun/jos olet itse kiinnostunut saamaan lisää samanlaisia kokemuksia.

        Hyvältä se tuntui ja nyt varsinkin kun olen keskustellut kumppanin kanssa ja kyselin hänen tuntemuksia ja hän tykkäsi ja oli kiihottunut kunnolla.
        Tänä aamuna olen saanut enemmän seksiä kuin normaalisti viikossa ja hän suunnittelee jo seuraavaa kertaa.
        Minä haluaisin yhden lisää joka olisi vakituinen kimppakumppani ja jonka joko tunnen hyvin tai tutustun kunnolla.
        Vanhoista ystävistä tulisi helpolla sellainen sydänystävä.
        Seksin määrän lisääntyminen oli yllättävä ja positiivinen yllätys.


    • Anonyymi

      Mä en ole ikinä päässyt kokeilee kimppa juttuja ja olen 32-vuotias ja nää kaikkien kertomat jutut sai, mut todella kiihottuneeksi. Ehkä jääkin kokeilematta nykyinen kumppani ei halua ainakaan mitään sellaista vaikka olen kysynyt. Voi olla et suhde ei kestäisi edes sitä. Onhan se kiva fantasioidakin näitä.

    • Anonyymi

      Ei ole yleistä. Tutkijat osaa vastata siihen paremmin. Mutta aika monipuolisesti ihmisiä tuntevana varsin kokeneena miehenä en tunne yhtään tapausta. Olen varma, että kimmakivasta tulisi nopeasti kipeä katastrofi.

    • Anonyymi

      Tuolle tielle kannattaa lähteä, jos asiat puhuttu selviksi. Suhde kestää paremmin, kun kaikki fantasijat kokeillaan. Rohkeesti vaan kaikki halut esille. Ukko pks seudulta.

      • Anonyymi

        Asiat kun puhuttu etukäteen, suhde ei vaarassa. Vuosia harrastettu kolmansia myös parien välisiä. Vaimon pillu yhtä tiukka ja kiimanen kuin tavatessa 15 vuotta takaperin.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä on toiminut, vaimo käy vieraissa välillä kun löytää mieleisen miehen. Minulle se sopii, kiihotun mielettömästi kun tiedän hänen nauttivan vieraasta. Odotan häntä kotona kiihottuneena ja saan kuulla miten hyvältä vieras tuntui. Pääsen nauttimaan toisen liukastamasta turpeasta. Olemme olleet 30v naimisissa.

      • Anonyymi

        Tiedät varmaan meitä pareja on satoja jotka nauttivat seksistä muidenkin kanssa. Samoin halun vaimoni usein et lähtee viikonlopuksi vieraan naitavaksi. Mieletön tunne olla yksin kotona kun tietää rakasvaimo saa kunnolla munaa ja nauttii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan meitä pareja on satoja jotka nauttivat seksistä muidenkin kanssa. Samoin halun vaimoni usein et lähtee viikonlopuksi vieraan naitavaksi. Mieletön tunne olla yksin kotona kun tietää rakasvaimo saa kunnolla munaa ja nauttii.

        Juu mun mies nautti kun monen mies hierojan kanssa olin.
        Kerroin aina miten naivat ja pomoni kanssa nainneista kerroin


    • Anonyymi

      Ei kannata heti suhteen alussa.Esim vuosia takana suhteessa,Sitten voisi ehotella kimppaa.Voi kun löytäisin itsekkin sellasen naisen jonka kansa voisi kimppa harrastaa.Tai olla niin sanotusti aisurina.Puntaroihan asioita tarkkaan.

    • Anonyymi

      Mä oon huomannu että venäjällä ja virossa näitä miehiä kutsutaan sutenööreiks. Niin että kattele sitten omien ansioiden perään ja yritä pitää huolta maineestas!

    • Anonyymi

      Itse en tanssi. Vaimoni tanssii ja käy kesäisin tuttujen kanssa latansseissa. Siis ilman minua. Sielä tanssii vieraiden miesten kanssa.
      Sama kait se olisi seksin kanssa jos näin sovittaisiisn.

      • Anonyymi

        Vinkkaat vähän vaimolle et menee pidemmälle tansseissa. Lavoilla kesäisin luonnon helmassa moni nainen nauttii tansikaverin kanssa. Kuiteski vaimosi hitailla fantasioi partnerista jolloin suurin osa miehistä hivelee vaimoos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkaat vähän vaimolle et menee pidemmälle tansseissa. Lavoilla kesäisin luonnon helmassa moni nainen nauttii tansikaverin kanssa. Kuiteski vaimosi hitailla fantasioi partnerista jolloin suurin osa miehistä hivelee vaimoos.

        Kyllä ainakin minun vaimon vartalolla käsi käy tanssilattialla vaikka missä. Vaimon ajatukset tietää. On tällaisen illan jälkeen tosi märkä ja kiimainen. Ei tarvitsisi paljon suostutella niin varmasti menisi pidemmälle. Itse pääsi n tanssilattialta suoraan panohommiin.


    • Anonyymi

      Minusta on kiva jakaa nainen toisen miehen kanssa.
      Kun en halua pettää vaimoani niin mikäli haluan kimppaa niin naisen täytyy olla oma vaimo.
      Voimme kokea asioita yhdessä vaimoni kanssa niin meistä kumpikaan ei jää ulkopuoliseksi.
      On parempi touhuta yvdessä niin ei tarvitse pettää puolisoaan.

    • Anonyymi

      Minusta se on luontevampi kuvio että pari miestä panee yhtä naista eikä toisin päin. Ei pidä olla ahne. Vaimon ihanasta vitusta riittää useammalle miehelle. Ihanaa nähdä kun vaimo antautuu totaalisesti seksin vietäväksi ja antaisi siinä tilassa kenelle vain ja miten vain.

    • Anonyymi

      On parempi panna omaa vaimoa kimpassa niin ei tarvitse olla uskoton.
      Pettäminen on pahinta mitä tiedän siksi touhutaan vaimon kanssa yhdessä useimmiten 1-2miestä lisänä ja olemme heteroja.
      On ihan hyvä kun saadaan vaimoa panna kimpassa js vaimo nauttii nykyään täysin myös vieraista miehistä.

      • Anonyymi

        Vuosia lähinnä vieraita miehiä vaimon ilona. Aluksi vaimo epäröi kun ehdotin vierasta sänkyyn. Nykyään vaimo yhdessä rakastellessa saa orgasmin heti, kun mainitsen vieraasta kullista. Parisuhde kukoistanut kun aloitimme harrastuksen myös vaimo pitää paremmin huolta fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstään. Vaimo käy kerrankuussa naitattamassa itseään nuoremmalla poikamiehellä, heistä tullut parhaat ystävät parinvuoden aikana.


    • Anonyymi

      Yllättävän yleistä on vaimon paneminen toisten miesten kanssa.
      Onneksi oma vaimoni oli halukas kimppanaiseksi.
      Sain luvan järjestää miehen häntä panemaan.
      Oli täysin sokkoteeffit kun vaimo ei ollut edes kuvaa nähnyt kaverista mutta lupasi antaa panna joka tapauksessa.
      Miehen tullessa olimme alasti ja vaimo kysyi tietääkö hän että on tarkoitus panna kimpassa ja kun myönsin hänen tidtävän olimme alasti ovella vastassa ja mies sai alastoman na
      Isen syliinsä ja vaatteet pois ja emäntää panemaan heti, oli tosi nopeata toimintaaa noin 5min ensi näkemältä ja oli panemassa vaimoani.
      On ollut siitä lähtien ykkös vaihtoehto vaimoni pillussa on pannut vaimoani jo yli 19 vuotta.
      Meillä kolmella ei ole rajoja vaan mies saa panna vaimoanu täysin vapaasti ja milloin haluaa
      Muista miehistä päätetään yhdessä milloin otetaan mukaan ja ketä.

      • Anonyymi

        Vielä lisäisin edeliseen myös saa panna täysin vapaasti myös minua vaimoni lisäksi.


    • Itse en ainakaan halua. Mutta toki haluaisin omaa naista toisen naisen kera. Olisi ihanaa nöhdä kun naiseni nuolisi pillua ja samaan aikaan panisin häntä takaa..Onko naisia jotka oikeasti ottavat ystävänsä tai jonkun muun naisen mukaan sänkyyn oman miehensä kanssa?

      • Anonyymi

        Minulla on yksi ystävä joka on ollut minun ja mieheni kanssa kimppa jutussa mukana joitakin kertoja. Eniten olemme kuitenkin 1N 2M jutuissa mukana.


    • Anonyymi

      On taivaallista päästä jälkiliukkaille ja nuolemaan naitua pillua.
      Olen nelikymppinen kundi, normivartaloinen ja aisankannattaja. Jos aiheesta kiinnostuneet naiset tai parit haluavat kanssani vaihtaa ajatuksia, kokemuksia, fantasioita niin meiliä osoitteeseen viestiseuraa@tutanota piste com

    • Anonyymi

      On yleisempää kuin osaa kuvitella.
      Asiaa ei vain puhuta aina ehkes hyvien kavereiden kesken.
      Olen A.S. sivustolta löytänyt oman kaverin ilmoituksen jossa hakivat paria tai miestä.
      Nyt vietetään yhdessä aikaa ja meitä on 2 avioparia ja 2 miestä.
      Pareina ollaan yhdessä melkein joka viikonmoppu seksiä ei ole joka kerta mutta melko usein aina kun tekee mieli.

    • Anonyymi

      Mä voisin tulla kokeilee ja katotaan miltä se tuntuu

    • Anonyymi

      Mikä sen antoisampaa kuin yhteinen kokemus oman puolison kanssa seksi elämys kun oma puoliso saa luvalla toista naida.
      Meillä on ulkosauna melko iso ja ollaan sekasaunottu kohta 20vuotta.
      Saunassa ei ole seksiä mutta välillä kun väki vähenee niin pidot paranee ja tulee seksi kuvioihin mukaan.

    • Anonyymi

      Mitä kavereitten kanssa on puhuttu niin kukaan ei pane pahakseen jos vaimo vähän vittuaan jakaa. Yleensä se näkyy kotona lisääntyneenä seksinä. Yksi kaveri oli menettänyt kiinnostuksensa seksiin vaimon kanssa. Vaimo hankki pari vakituista seksikumppania ja jäi siitä luultavasti tahallaan kiinni. Vaimo alkoikin kiinnostamaan kun kaveri huomasi ettei vaimo jää toimettomaksi ja panijoita riittää.

    • Päädyimme lomalla samaan sänkyyn useammamman miehen kanssa. Vaimoni toteutti haaveensa kimppakivana olosta. Tosin rohkaisua otti hiukan liikaa. Mutta kun annoin luvan ja muka ollut respassa töissä oleva mies sanoi meitä pariskunnaksi niin minun lupa riitti. Alku kierroksella painettiin kaikkiin aukoihin vapaaseen tahtiin. Lopulta vedin vaimoni päälleni kuusysiin. Imin vaimon klitorista ja nuolin sisääntyöntyviä kaluja.

    • Anonyymi

      Mua kiihottaa ajatus että vaimoni tulisi kotiin vieraista ja kertoisi miten on saanut vierasta. Saisin ottaa sen jälkeen naitua vaimoani… ajatuskin tuosta saa kalun kovaksi.
      Monesti kun vaimoni laittautuu lähtiessään iltaa istumaan vihjailen asiasta ja se saa ihan sekaisin.
      Olisikohan vaimoni panemisesta kiinnostuneita miehiä Iisalmi 40km alueella.

    • Anonyymi

      Nyt toisimpäin oltiin kesällä ravintolassa syömässä ja viettämässä aikaa alkoi kuulua diskosta musiikkia mentiin ovelle porukkaa oli jo paljon Mika aika hyvätuttu sanoi latialle vaan sanoin mene huoneeseen vaimo lähti istui ensin tiskillä ja menin sisään sivummalle. Mika tansitti vaimoa nauroivat ja joivat trinkkejä välillä seisoivat lavan lähellä Mikan kasi oli lantiolla kuin olisivat pareja välillä sivummalla Mika oli takan kun tönivät näin kuinka kädet meni sivulta vaimolla ei ollut liivejä tiesin kuinka terhakkaat nännit on Terhi vähän noja si taakse. Näin että vaimo kaivaa puhelinta menin sivummalle vessaan sanoi moi missä. Sanoin kohta eri ravintolassa menin terassilla ja toivoin että eivät tule.
      Ovi avautu Sanna nakkasi laukun ja suuteli Mikaa sanoi olisin antanyt siinä edessä kun pidit rinnoista kiinni laski yläosan Mika haukkana kiinni puku lattialla ja kädet housussa Sanna nai kättä vasten kuiski haluan kyrpää ja kunnolla Mika työnsi seljälleen ja työntyi nooooiiin huusi vaimo kuiski mina kuolen minä kuolen ja huuis en ole kuukut noin huutoaMika toi paperia vaimo sanoi sitähän tuli ja tusin sen. Pukivat päälle ja lähtivät, vimo soiiti kohta kysyi missä sanoin hissisä sanoi huh kysyin mitä oli kompastua kohta kortti kävi laski hamaan oli alasti tuli suihkusta sanoin olit alasti nauroi oli ihan hullua tuntui että ole alasti hyppäsi viereen kysyin saiko pojat yhtään puristella nauroi tottakai aina tungoksessa joku hyväili pyllyä kerran yksi kokeili pillua en päässyt pakoon aivan hulluna työnteli takaa sormiaan siksi soitin kokeile vaikka pillu oli ihan märkä sanoin voi rouvaa ajattel jos joku olisi pannut takaa vaimo kääntyi ja hiljaa levitti haaroja suutelin pyllyä nolin pyllynreikää lantio nousi sin nuolla pillua sanoin tämä on täynnä spermaa kuiski kumpa olisikin työmnnyin märkään pilluun vaimo huusi kuin illalla tursusi kimaa sanoin olet niin porno että sinut pitäisi sitoa pöytään ja antaa vaikkaMikan naida ensin ja sitten muiden kuiski pankaa pankaa hyvät ystävät vaimo tärisi orgasmissa huusi lisää paisuin ja sanoin Mika tulee vaimo kiljui ja tärisi laskin ja paljon annoin paperia samasta laatikosta kuin Mika paperi lensi lattialle ja vaimo tuli viereen sanoi olet suurin sonni joka mulla on ollut pidin kättä pillun päällä kuiki vieläkin ihanasti värisee ja nukahti.
      Aamulla vaati lisää oli sängynreunalla kuten Mikan kasnssa huusi ja tyrkytti pillua sanoi tulen varmaan paksuksi olen niin kiimassa panin kunnolla vaimolla seisoi silmät päässä kun laukesin räpytteli vähä aikaa ja sanoi olin taivaassa.
      Nyt on seksi maistunut vähän tuhmissakin paikoissa.

    • Anonyymi

      Oman vaimon kanssa kimppaseksiä eli 2M 1N. On kiihoittavaa kun omaa vaimoa pannaan kimpassa ja vuorotellen. Vaimoni on 25-vuotias isorintainen jaa kaunis nainen oikein miesten mieleen ja osaa nauttia kimppaseksistä täysin. Häntä on mielekästä panna.

    • Anonyymi

      Nuo tuollaiset vaki-moni-suhteet ovat ongelmallisia. Vetää monesta ovesta ja ikkunasta. Meillä asia on ratkaistu "kerta tai pari" ja sitten karkuun periaatteella. Vaimoa on pantu kimpassa ja miehen kanssa on myös ollut kaksi naista.

    Ketjusta on poistettu 257 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe