Mikä olisi paras tiivistystapa Truedesign läpiviennin ja venttiilin välille? Prosyyrin mukaan kierreteippi olisi hyvä, mutta itse olen aina inhonnut teippiä putkihommissa. Sopiiko esim. kierretiivistysneste näille materiaaleille?
Läpiviennin ja rungon välille sopinee sika 291i.
Tarkoitus vaihtaa kaikki läpiviennit nyt komposiittisiin
Truedesign tiivistys
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa:
https://www.trudesign.nz/marine/questions/4-what-sealant-can-i-use-on-trudesign-threads
Itse laitoin Loctiten tavaraa, sai muutama vuosi sitten ainakin pk-seudulla Etrasta.- Anonyymi
Eli tuon mukaan sama 291i sopisi niin kierteisiin, kuin läpivientien ja rungon välille 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuon mukaan sama 291i sopisi niin kierteisiin, kuin läpivientien ja rungon välille 💪
Loctite 5331:llä tiivistettynä muistaakseni itse venttiiliosan saa vielä irti. Epäilen että Sikaliimalla lukittuu pysyvästi.
- Anonyymi
Olen käyttänyt Loctite 55 moneen tarkoitukseen onnistuneesti. Se käy kutakuinkin kaikkeen, mikä veneen putkissa voi liikkua ja kestää paineen välittömästi ilman kuivuimisaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.294570Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1063154Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2073020Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk991414- 881403
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie271154- 1561062
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril121895Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA55894Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."33747