Minun veneessä Volvo Penta KAMD 43 moottorit. Olen vähän ihmetellyt vesipumpun kannen alla olevassa impellerin akselin päässä olevaa kumitulppaa. Toisesta koneesta puuttuu. Olisin hankkinut toiseenkin, mutta en löytänyt tulppaa varaosa luettelosta. Onko mielestänne tuolla tulpalla mitään tarvetta? Uuden impellerin mukana sitä ei tule. Edellisen veneen moottorissa kamd31 sitä ei ollut.
Impellerin akselin kumitulppa Volvo Penta
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo lienee sellaista mallia jossa om metallinen uraholkki sisällä. En ole minäkään kyllä keksinyt mikä holkin ja akselin pään peittävän kumitulpan tarkoitus on, vaikuttaisi aivan olevan siellä pumpun sisällä vain näön vuoksi. Yleesä kyllä osilla on jokin tarkoitus, joten jos sellainen on tullut mukana, olen sen sinne laittanut, mutta jos ei en ole siitä osannut huolestuakkaan sen kummemmin.
Jos nyt puhutaan ollenkaan samasta asiasta.- Anonyymi
Kyllä puhumme samasta tulpasta. En minäkään ole keksinyt miksi se on sinne laitettu. Joku tarkoitus sillä varmaan on. VP:n paikallinen huoltomies vaihtoi imperellit viime keväänä eikä eikä ainakaan silloin kommentoinut toisen tulpan puuttumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083