Mitä mieltä olette kykeneekö toinen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen ihminen käyttää toista Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanutta ihmistä hyväksi? Näin olen kuullut ja yhden kehitysvammaisen naisen sisko on huomannut olen ajatusmaailmalta liian viisas mitä Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneena minun ei pitäisi olla. Ja tästä syystä monen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneen omaiset ovat sanoneet että huomaa, että ajatus maailma ei ole sitä mitä Lievään älylliseen kehitysvammaan kuuluu . Ja moni Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen ei hyväksy minua kaveriksi. Voiko muka toinen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen huomata vasta kasvotusten, että en ole oikealla diagnoosilla? Näin kirjotti yksi Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut nainen joka näki kasvotusten perusteli minun käytös ja ajatus maailma ei kohdannut sen kanssa. Se koki itsensä huonommaksi minun kanssani kun minä puhuin kuin terveet ihmiset.
Pääsenkö uusiin diagnoosi testeihin
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä nyt ihmeessä lähete lääkäriltä, kun sinua noin askarruttaa asiat. On hyvin mahdollista, että älykkyytesi on lievän kehitysvamman ylärajalla ja sen takia taitoprofiilisi vaihtelee.
Älykkyyskin on yksi ominaisuus ihmisessä kuten silmien tai ihon väri tai pituus. Joku voi olla taitava sosiaalisissa suhteissa, joku voi olla taitava musiikissa ja joku taas lukuaineissa. - Anonyymi
kummalla on lievempi kehitysvamma kuin vähemmän lievemmällä kehitysvammalla on voittaja jos verrataan enemmän lievempään kehitysvammaan, luulisin että.
- Anonyymi
miksi et sinnä hyväkssy etä ollet vammainenn
nunnä hyväksy senn minunn keskivaike kehitysvamma minnä leikinn nukeila ja prinsesa leikejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382191Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten662047Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891675Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241474Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75925
- 27899