Mitä mieltä olette kykeneekö toinen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen ihminen käyttää toista Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanutta ihmistä hyväksi? Näin olen kuullut ja yhden kehitysvammaisen naisen sisko on huomannut olen ajatusmaailmalta liian viisas mitä Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneena minun ei pitäisi olla. Ja tästä syystä monen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneen omaiset ovat sanoneet että huomaa, että ajatus maailma ei ole sitä mitä Lievään älylliseen kehitysvammaan kuuluu . Ja moni Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen ei hyväksy minua kaveriksi. Voiko muka toinen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen huomata vasta kasvotusten, että en ole oikealla diagnoosilla? Näin kirjotti yksi Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut nainen joka näki kasvotusten perusteli minun käytös ja ajatus maailma ei kohdannut sen kanssa. Se koki itsensä huonommaksi minun kanssani kun minä puhuin kuin terveet ihmiset.
Pääsenkö uusiin diagnoosi testeihin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä nyt ihmeessä lähete lääkäriltä, kun sinua noin askarruttaa asiat. On hyvin mahdollista, että älykkyytesi on lievän kehitysvamman ylärajalla ja sen takia taitoprofiilisi vaihtelee.
Älykkyyskin on yksi ominaisuus ihmisessä kuten silmien tai ihon väri tai pituus. Joku voi olla taitava sosiaalisissa suhteissa, joku voi olla taitava musiikissa ja joku taas lukuaineissa. - Anonyymi
kummalla on lievempi kehitysvamma kuin vähemmän lievemmällä kehitysvammalla on voittaja jos verrataan enemmän lievempään kehitysvammaan, luulisin että.
- Anonyymi
miksi et sinnä hyväkssy etä ollet vammainenn
nunnä hyväksy senn minunn keskivaike kehitysvamma minnä leikinn nukeila ja prinsesa leikejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100