Mitä mieltä olette kykeneekö toinen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen ihminen käyttää toista Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanutta ihmistä hyväksi? Näin olen kuullut ja yhden kehitysvammaisen naisen sisko on huomannut olen ajatusmaailmalta liian viisas mitä Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneena minun ei pitäisi olla. Ja tästä syystä monen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saaneen omaiset ovat sanoneet että huomaa, että ajatus maailma ei ole sitä mitä Lievään älylliseen kehitysvammaan kuuluu . Ja moni Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen ei hyväksy minua kaveriksi. Voiko muka toinen Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut ihminen huomata vasta kasvotusten, että en ole oikealla diagnoosilla? Näin kirjotti yksi Lievästi älyllisesti Kehitysvamman saanut nainen joka näki kasvotusten perusteli minun käytös ja ajatus maailma ei kohdannut sen kanssa. Se koki itsensä huonommaksi minun kanssani kun minä puhuin kuin terveet ihmiset.
Pääsenkö uusiin diagnoosi testeihin
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä nyt ihmeessä lähete lääkäriltä, kun sinua noin askarruttaa asiat. On hyvin mahdollista, että älykkyytesi on lievän kehitysvamman ylärajalla ja sen takia taitoprofiilisi vaihtelee.
Älykkyyskin on yksi ominaisuus ihmisessä kuten silmien tai ihon väri tai pituus. Joku voi olla taitava sosiaalisissa suhteissa, joku voi olla taitava musiikissa ja joku taas lukuaineissa. - Anonyymi
kummalla on lievempi kehitysvamma kuin vähemmän lievemmällä kehitysvammalla on voittaja jos verrataan enemmän lievempään kehitysvammaan, luulisin että.
- Anonyymi
miksi et sinnä hyväkssy etä ollet vammainenn
nunnä hyväksy senn minunn keskivaike kehitysvamma minnä leikinn nukeila ja prinsesa leikejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050