Vaalilupauksia

Anonyymi

Tänään posti toi listan SDP:n tärkeäksi kokemista asioista.
Siinä huomio kiinnittyy kohtaan
• Kunta edistää asuinympäristöjen viihtyisyyttä

Tämä toivottavasti tarkoittaa myös sitä, ettei kylän laidalle tuoda tuulimyllyjä. Se nimittäin sotii vahvasti viihtyisyyttä vastaan. Vai onko tarkoitus autioittaa kylät lopullisesti.? Täällä maksetaan kiinteistöveroja siinä kuin keskustassakin, sillä erolla, ettei syrjäkylät saa minkäänlaista vastinetta.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos mun tontille on tulossa mylly, otan sen ilolla vastaan - harmi, että ei ole sopivilla paikoilla omaa mettää. Myisin sen heti myllyn pohjaksi.

    • Anonyymi

      SDP:llä on hyvä ohjelma. Pidetään Karvia elossa ja elinvoimaisena. Luontoarvot ovat yksi asia elinvoimaisuuden ylläpidossa. Tuulimyllyistä ei ohjelmassa puhuta mitään.

    • Anonyymi

      Miettikööt nyt tosissaan mitä sivukyläläisille tarjolla, kiinteistöverojen maksusta. Vai sataako Kanttin katsomoon neki rahat?

      • Anonyymi

        Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D

        Vaalilupauksia olis nyt hyvä tehdä. Mutta, mutta toki ne unohtuu heti kun paikka saavutettu


    • Anonyymi

      Joo aika sinisilmäisiä on ihmiset vielä, jos johonkin vaalilupauksiin oikeasti uskovat. Minä en ole uskonut koskaan, enkä usko nytkään, ollaan olevinansa niin huolissaan kunnan asioista, mutta todellisuus on ihan muuta. Ja mitä kunnan viihtyvyyteen tulee, niin siitä ei ole tietoakaan. Eikä ole muuten yksikään ehdokas edes puolikkaalla sanalla kertonut, mitä pitäisi tälle keskustan rauhattomuudelle tehdä, ei sanallakaan!! Alaikäiset kakarat saavat tehdä mitä haluavat, kodin tuella tietysti niin, että kotirauhasta ei ole meillä muilla tietoakaan. Niinkauan kuin esimerkiksi tämmöisiin asioihin ei kiinnitetä mitään huomiota, on ääntäni turha odottaa, täysin mitättömät idioottivaalit, kuten aina.

      • Anonyymi

        Aina ne samat naamat valitaan , valta turmelee ja se on totta. Oman edun tavoittelijoita.


      • Anonyymi

        Kyllä sinunkin tapauksessasi pitäisi hakea apua masennukseen eikä syytellä yhteisten asioiden hoitajia. Alaikäisistä kakaroista oon samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Eikö teillä päin sitten ole teitä talvisin aurattu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe