Vaalilupauksia

Anonyymi

Tänään posti toi listan SDP:n tärkeäksi kokemista asioista.
Siinä huomio kiinnittyy kohtaan
• Kunta edistää asuinympäristöjen viihtyisyyttä

Tämä toivottavasti tarkoittaa myös sitä, ettei kylän laidalle tuoda tuulimyllyjä. Se nimittäin sotii vahvasti viihtyisyyttä vastaan. Vai onko tarkoitus autioittaa kylät lopullisesti.? Täällä maksetaan kiinteistöveroja siinä kuin keskustassakin, sillä erolla, ettei syrjäkylät saa minkäänlaista vastinetta.

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mun tontille on tulossa mylly, otan sen ilolla vastaan - harmi, että ei ole sopivilla paikoilla omaa mettää. Myisin sen heti myllyn pohjaksi.

• Anonyymi

SDP:llä on hyvä ohjelma. Pidetään Karvia elossa ja elinvoimaisena. Luontoarvot ovat yksi asia elinvoimaisuuden ylläpidossa. Tuulimyllyistä ei ohjelmassa puhuta mitään.

• Anonyymi

Miettikööt nyt tosissaan mitä sivukyläläisille tarjolla, kiinteistöverojen maksusta. Vai sataako Kanttin katsomoon neki rahat?

• Anonyymi

Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D

Vaalilupauksia olis nyt hyvä tehdä. Mutta, mutta toki ne unohtuu heti kun paikka saavutettu

• Anonyymi

Joo aika sinisilmäisiä on ihmiset vielä, jos johonkin vaalilupauksiin oikeasti uskovat. Minä en ole uskonut koskaan, enkä usko nytkään, ollaan olevinansa niin huolissaan kunnan asioista, mutta todellisuus on ihan muuta. Ja mitä kunnan viihtyvyyteen tulee, niin siitä ei ole tietoakaan. Eikä ole muuten yksikään ehdokas edes puolikkaalla sanalla kertonut, mitä pitäisi tälle keskustan rauhattomuudelle tehdä, ei sanallakaan!! Alaikäiset kakarat saavat tehdä mitä haluavat, kodin tuella tietysti niin, että kotirauhasta ei ole meillä muilla tietoakaan. Niinkauan kuin esimerkiksi tämmöisiin asioihin ei kiinnitetä mitään huomiota, on ääntäni turha odottaa, täysin mitättömät idioottivaalit, kuten aina.

• Anonyymi

Aina ne samat naamat valitaan , valta turmelee ja se on totta. Oman edun tavoittelijoita.

• Anonyymi

Kyllä sinunkin tapauksessasi pitäisi hakea apua masennukseen eikä syytellä yhteisten asioiden hoitajia. Alaikäisistä kakaroista oon samaa mieltä.

• Anonyymi

Eikö teillä päin sitten ole teitä talvisin aurattu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2174
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      14
      1528
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1235
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1192
    Aihe