Tänään posti toi listan SDP:n tärkeäksi kokemista asioista.
Siinä huomio kiinnittyy kohtaan
• Kunta edistää asuinympäristöjen viihtyisyyttä
Tämä toivottavasti tarkoittaa myös sitä, ettei kylän laidalle tuoda tuulimyllyjä. Se nimittäin sotii vahvasti viihtyisyyttä vastaan. Vai onko tarkoitus autioittaa kylät lopullisesti.? Täällä maksetaan kiinteistöveroja siinä kuin keskustassakin, sillä erolla, ettei syrjäkylät saa minkäänlaista vastinetta.
Vaalilupauksia
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mun tontille on tulossa mylly, otan sen ilolla vastaan - harmi, että ei ole sopivilla paikoilla omaa mettää. Myisin sen heti myllyn pohjaksi.
- Anonyymi
SDP:llä on hyvä ohjelma. Pidetään Karvia elossa ja elinvoimaisena. Luontoarvot ovat yksi asia elinvoimaisuuden ylläpidossa. Tuulimyllyistä ei ohjelmassa puhuta mitään.
- Anonyymi
Miettikööt nyt tosissaan mitä sivukyläläisille tarjolla, kiinteistöverojen maksusta. Vai sataako Kanttin katsomoon neki rahat?
- Anonyymi
Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D
Vaalilupauksia olis nyt hyvä tehdä. Mutta, mutta toki ne unohtuu heti kun paikka saavutettu
- Anonyymi
Joo aika sinisilmäisiä on ihmiset vielä, jos johonkin vaalilupauksiin oikeasti uskovat. Minä en ole uskonut koskaan, enkä usko nytkään, ollaan olevinansa niin huolissaan kunnan asioista, mutta todellisuus on ihan muuta. Ja mitä kunnan viihtyvyyteen tulee, niin siitä ei ole tietoakaan. Eikä ole muuten yksikään ehdokas edes puolikkaalla sanalla kertonut, mitä pitäisi tälle keskustan rauhattomuudelle tehdä, ei sanallakaan!! Alaikäiset kakarat saavat tehdä mitä haluavat, kodin tuella tietysti niin, että kotirauhasta ei ole meillä muilla tietoakaan. Niinkauan kuin esimerkiksi tämmöisiin asioihin ei kiinnitetä mitään huomiota, on ääntäni turha odottaa, täysin mitättömät idioottivaalit, kuten aina.
- Anonyymi
Aina ne samat naamat valitaan , valta turmelee ja se on totta. Oman edun tavoittelijoita.
- Anonyymi
Kyllä sinunkin tapauksessasi pitäisi hakea apua masennukseen eikä syytellä yhteisten asioiden hoitajia. Alaikäisistä kakaroista oon samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikö teillä päin sitten ole teitä talvisin aurattu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768