Vaalilupauksia

Anonyymi

Tänään posti toi listan SDP:n tärkeäksi kokemista asioista.
Siinä huomio kiinnittyy kohtaan
• Kunta edistää asuinympäristöjen viihtyisyyttä

Tämä toivottavasti tarkoittaa myös sitä, ettei kylän laidalle tuoda tuulimyllyjä. Se nimittäin sotii vahvasti viihtyisyyttä vastaan. Vai onko tarkoitus autioittaa kylät lopullisesti.? Täällä maksetaan kiinteistöveroja siinä kuin keskustassakin, sillä erolla, ettei syrjäkylät saa minkäänlaista vastinetta.

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mun tontille on tulossa mylly, otan sen ilolla vastaan - harmi, että ei ole sopivilla paikoilla omaa mettää. Myisin sen heti myllyn pohjaksi.

• Anonyymi

SDP:llä on hyvä ohjelma. Pidetään Karvia elossa ja elinvoimaisena. Luontoarvot ovat yksi asia elinvoimaisuuden ylläpidossa. Tuulimyllyistä ei ohjelmassa puhuta mitään.

• Anonyymi

Miettikööt nyt tosissaan mitä sivukyläläisille tarjolla, kiinteistöverojen maksusta. Vai sataako Kanttin katsomoon neki rahat?

• Anonyymi

Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun Karvian äärimmäisellä sivukylällä, en tunne itseäni kaltoin kohdelluksi. Tarkoitatko, että demarit ovat tuhonneet Karvian sivukylät? Kepujohtoisessa kunnassa? :D :D

Vaalilupauksia olis nyt hyvä tehdä. Mutta, mutta toki ne unohtuu heti kun paikka saavutettu

• Anonyymi

Joo aika sinisilmäisiä on ihmiset vielä, jos johonkin vaalilupauksiin oikeasti uskovat. Minä en ole uskonut koskaan, enkä usko nytkään, ollaan olevinansa niin huolissaan kunnan asioista, mutta todellisuus on ihan muuta. Ja mitä kunnan viihtyvyyteen tulee, niin siitä ei ole tietoakaan. Eikä ole muuten yksikään ehdokas edes puolikkaalla sanalla kertonut, mitä pitäisi tälle keskustan rauhattomuudelle tehdä, ei sanallakaan!! Alaikäiset kakarat saavat tehdä mitä haluavat, kodin tuella tietysti niin, että kotirauhasta ei ole meillä muilla tietoakaan. Niinkauan kuin esimerkiksi tämmöisiin asioihin ei kiinnitetä mitään huomiota, on ääntäni turha odottaa, täysin mitättömät idioottivaalit, kuten aina.

• Anonyymi

Aina ne samat naamat valitaan , valta turmelee ja se on totta. Oman edun tavoittelijoita.

• Anonyymi

Kyllä sinunkin tapauksessasi pitäisi hakea apua masennukseen eikä syytellä yhteisten asioiden hoitajia. Alaikäisistä kakaroista oon samaa mieltä.

• Anonyymi

Eikö teillä päin sitten ole teitä talvisin aurattu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe