Eipä Toyota pääse ikinä yllättämään, joskus tulee nopeasti ja joskus myöhemmin, mutta taatusti tulee hengenvaarallisen vian vuoksi pakkokorjaukset.
https://www.is.fi/autot/art-2000007993660.html
Taas päästään takaisinkutsuille, jihuu!
60
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota vastuullisena autonvalmistajana tekee takaisinkutsun, kun on mahdollisuus vian olemassa oloon. Todennäköisesti mitään vikaa kuitenkaan ole. Monet muut eivät reagoisi mitenkään moiseen.
- Anonyymi
Vastuullinenko, noup.
Pakolla ja viimeiseen asti Toyota kieltää ja välttelee ongelmia. - Anonyymi
Vastuullisuutta ei ole se, että julkaisee takaiskutsun, vaan se, että suorittaa takaisinkutsut loppuun!
Toyota ei huolehti siitä, että takaisinkutsut todella suoritetaan, koska ei halua säikyttää asiakkaitaan toistuvalla ja pakottavalla (vrt. Volkswagen ja Audi, jotka eivät jättäneet asiakkailleen mahdollisuutta olla käyttämättä EA189-dieseleitä saastepäivityksissä) viestinnällä. Syitä Toyota Finlandia leväperäisyyteen voi vain arvailla, mutta ei liene kaukaa haettu ajatus, jos toteaa asian liittyvän viattomuusmyytin ja laatumielikuvan ylläpitämiseen ja vahvistamiseen omistajien mielissä. Edellisestä johtuen kymmenettuhannet merkkihuoltoa käyttämättömät Toyotat jäävät liikenneturvallisuutta vaarantavien vikojen korjausten ulkopuolelle.
Toyotan luettelossa on huomattavasti enemmän keskeneräisiä kuin päätökseen saatettuja takaisinkutsukorjauksia. Enemmän kuin millään muulla automerkillä.
https://recall.trafi.fi/#vclass=Henkilöauto&mark=Toyota&model=
- Anonyymi
VW ei ikinä takaisinkutsu, vaan laittaa kaikki käyttäjävirheiden syyksi. Siinä yksi syy lukemattomista muista syistä, miksi kierrän saksalaiset, ja yleensäkin europpalaiset kikottimet kaukaa.
Ps.En omista, enkä aja Toyotalla.- Anonyymi
Höpö , kyllä sut tunnistaa omapoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö , kyllä sut tunnistaa omapoika.
Kuten sinutkin VW:n oma poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinutkin VW:n oma poika.
Taas väärin, omapoika. Ei sulla riitä kapasiteetti muuhun kuin trollaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas väärin, omapoika. Ei sulla riitä kapasiteetti muuhun kuin trollaamiseen.
En kehuisi sinunkaan ”kapasitettia”..
- Anonyymi
TM kutsui Toyotan edustajat paikalle kun vertailussa olleen Corollan automaattinen hätäjarrutus toimi miten sattuu. Miksei Toyota ole tehnyt sille mitään? Ei kyennyt korjaamaan vertaillun aikana eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.
VW korjasi turvavyöongelman kun TM löysi vian.
Todellisuus menee vähän eri rataa kuin trollien höpinät täällä Toyotan vastuullisuudesta.- Anonyymi
Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!
Oli! Kun päätät kyykyttää, ja halveksia itseäsi oikein urakalla, niin silloin pitää ostaa se saksalainen auto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!
Nippuside oli vain pikakorjaus jotta saivat kehitettyä hyvän ja toimivan ratkaisun ja ne on päivitetty ja korjattu jo vuosia sitten.
Sun muisti on kovin valikoiva, hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli! Kun päätät kyykyttää, ja halveksia itseäsi oikein urakalla, niin silloin pitää ostaa se saksalainen auto!
Tuo on kyllä primitiivireaktio omapojalta kun kasetti ei kestä jatkuvia takaiskuja.
Toyota on vain sellainen aasialainen halpistuote joka on aina ollut surkea kansanauto.
- Anonyymi
VW reagoi välittömästi ja kielsi keskipenkin käytön kunnes ongelmaan saatiin ratkaisu. Pysyvä ratkaisu löytyi myös.
Toyota ei ole tehnyt mitään TM:n raportoiman turvavarusteen toimimattomuuden suhteen.- Anonyymi
" Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
'Kertoisitko myös, että mikä se oli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
'Kertoisitko myös, että mikä se oli?En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!
Saksalaiset selitykset ovat MAAILMAN kuuluja! Ottakaamme oppia niistä, kun me suomalaiset autoilijat korvauksia haemme saksalaisten, ja sieltä tuotujen käytettyjen autojemme vikoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset selitykset ovat MAAILMAN kuuluja! Ottakaamme oppia niistä, kun me suomalaiset autoilijat korvauksia haemme saksalaisten, ja sieltä tuotujen käytettyjen autojemme vikoihin!
Tojotia ei tuoda vaan viedään afrikkaa jossa ei ole väliä vaikka kaasu hirttäsi kiinni. savannilla ja hiekka-aavikolla törmäys hiekkadyyniin on nin turvallista että vaikka tojotan airbakki ei toimisi , niin ei kuskille käy mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!
TM:"Nyt toimii
Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/
Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.
Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TM:"Nyt toimii
Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/
Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.
Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä?Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!
Ei mene Toyotallakaan kuin Strömsössä mitä tulee turvavöihin. Tuossa mallia viimeisimmästä laatupuutteesta: https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2020-seatbelt/
Tuollaista vikaa ei pitäisi koskaan päästä tapahtumaan, vai mitä hönö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!
Ei mene Toyotallakaan kuin Strömsössä mitä tulee turvavöihin! Tuossa esimerkki viimeisimmästä laatupuutteesta:
https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2020-seatbelt/
Tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään, vai mitä hönö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TM:"Nyt toimii
Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/
Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.
Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä?Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene Toyotallakaan kuin Strömsössä mitä tulee turvavöihin. Tuossa mallia viimeisimmästä laatupuutteesta: https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2020-seatbelt/
Tuollaista vikaa ei pitäisi koskaan päästä tapahtumaan, vai mitä hönö?Mikä pahinta, leikkautumisongelma ei ole takaturvavöissä edes ensimmäistä kertaa. Tässä on takaisinkutsu aikaisemmasta: https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2015-2016-2/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.
Kyllä se automaattinen hätäjarrutus (josta TM:n vertailussa oli kyse)) peräänajon uhatessa on mitä suurimmassa määrin turvallisuusasia. Ilman tuota ominaisuutta on turha haaveilla 5 tähdestä EuroNCap:ssa. Alkaa olla vakiovaruste kaikissa uusissa autoissa, jopa Toyotissa, vaikka niissä ei toimikaan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
'Kertoisitko myös, että mikä se oli?Uudelleen suunniteltu keskiturvavyön lukko, nyt ei voi kytkeytyä auki vieruskaverin liikkeistä toisen vyölukon painosta. Simply clever.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotia ei tuoda vaan viedään afrikkaa jossa ei ole väliä vaikka kaasu hirttäsi kiinni. savannilla ja hiekka-aavikolla törmäys hiekkadyyniin on nin turvallista että vaikka tojotan airbakki ei toimisi , niin ei kuskille käy mitään.
Vanhoja toyotia menee afrikkaan pilvin pimein. Repivät irti vettyneen toyotan faneripohjan ja käyttävät kasteluun. Muu romu hyläään tienvarteen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.
Ei toimi. Metsään meni tm:n testissäkin kokneelta kuskilta suunnitteluvirheen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudelleen suunniteltu keskiturvavyön lukko, nyt ei voi kytkeytyä auki vieruskaverin liikkeistä toisen vyölukon painosta. Simply clever.
No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä.
"No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä"
Miksi Tojolla on takaisinkutsuja eikä tehdä kaikkia tehtaalla kunnolla? Ja niitä on paljon ja miljoonille tojoille.
- Anonyymi
Toyota on vastuullisin autovalmistaja kun pitää näin laadun korkealla. Muut salaa kaikki viat.
- Anonyymi
Miksei Toyota tee mitään TM:n löytämälle vaaralliselle vialle?
VW korjasi turvavyön välittömästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Toyota tee mitään TM:n löytämälle vaaralliselle vialle?
VW korjasi turvavyön välittömästi.Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...
Ja välitön oli vain tilapäinen korjaus jotta saatiin aikaa kehittää lopullinen ja täydellinen korjaus. Onko liian vaikea asia tajuta?
Mitä sanot Toyotan teippikorjauksista joissa yritetään vähentää tulipaloja kun kaapelit sulavat oikkariin ja teippiä väliin ja toivotaan sen riittävän. Ei korjata todellista vikaa, eli vaihdeta liian ohuita kaapeleita sähköoppien mukaisiin ja kuormituksen kestäviin. Tuosta joutuisi vankilaan jos taloissa ja asunnoissa tehtäisiin samanlainen korjaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...
"kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"..."
VW korjasi ensin heti väliaikaisella ratkaisulla ja myöhemmin ongelman perussyy poistettiin takaisinkutsulla.
VW ratkaisi kun ongelma tuli esiin.
Mitä tojo on tehnyt sille että hätäjarrutus toimii silloin kun sitä huvittaa. Ilman mitään logiikkaa.
EI MITÄÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"..."
VW korjasi ensin heti väliaikaisella ratkaisulla ja myöhemmin ongelman perussyy poistettiin takaisinkutsulla.
VW ratkaisi kun ongelma tuli esiin.
Mitä tojo on tehnyt sille että hätäjarrutus toimii silloin kun sitä huvittaa. Ilman mitään logiikkaa.
EI MITÄÄN.Lähtikö se keskiturvavyön varoitustarra suosiolla irti siitä VW:si kojelaudasta, mihin se piti liimata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtikö se keskiturvavyön varoitustarra suosiolla irti siitä VW:si kojelaudasta, mihin se piti liimata?
Tojo ei ole saanut aikaiseksi edes varoitustarraa hätäjarrutuksesta joka toimii vain satunnaisesti.
VW uusi turvavöiden lukot kokonaan. Tarra vain varoitti käyttämästä keskipaikkaa kunnes ongelma korjattiin perusteellisesti.
Tojolta ei ole tullut tarraa eikä ratkaisua otse ongelmaan.
VW korjasi. Tojo vain luimistelee tekemättä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo ei ole saanut aikaiseksi edes varoitustarraa hätäjarrutuksesta joka toimii vain satunnaisesti.
VW uusi turvavöiden lukot kokonaan. Tarra vain varoitti käyttämästä keskipaikkaa kunnes ongelma korjattiin perusteellisesti.
Tojolta ei ole tullut tarraa eikä ratkaisua otse ongelmaan.
VW korjasi. Tojo vain luimistelee tekemättä mitään.Ai jaaha. En muuten omista Toyotaa, jos sitä soperruksellasi tarkoitit.
- Anonyymi
Jarrupolkimet roikkuu lattialla kaasupolkimen vieresä jää täyskaasu pääle
- Anonyymi
Huomaako vian, jos ajelee alle 60 nopeuksia.
- Anonyymi
Mieli sykähtää kun naapuriruutuun tulee VW tuote. Auto on kyllä hieno, mutta pian kuulen mielikuvituksellisia kertomuksia "huollossa" käymisestä. Sitten manaus, ettei tässä näin pitänyt käydä.
- Anonyymi
Jep. Meikäläinen on ajanut viimeiset reilut pari vuosikymmentä Vokkeloilla. Sinä aikana on korjauksiin mennyt yhteensä 230 euroa.
Onneksi asun alueella jossa jokaisella on oma tontti, ei parkkiruutua. Ei pääse syntymään tämän jonnen kaltaista tilannetta jossa aletaan kiinnittämään enemmän kuin terveellistä huomiota muiden elämään. Olisi hyvin ikävää elää elämää jossa toivotaan viereisen ruudun vokkelolle ongelmia. Kertoo että elämän fokus on negatiivisissa asioissa. Ei hyvä mielelle.
- Anonyymi
koskas VWskodaudi korjaa kaikki DSG ja Öljynsyönti viat?
kertokaas VW totuutta kansalle- Anonyymi
Öljynsyöntiä ei ole, viimeiset rakennettiin 2011. DSG toimii loistavasti uusien testien mukaan ja ongelmatkin olleet 10 vuotta sitten.
Toyotan omapoika voisi jo päivittää tietonsa ja keskittyä puolustamaan Toyotan vikoja ja ongelmia, kuten nopeaa ruostumista, tulipaloja, kaapelien sulamista jne....
- Anonyymi
Hih. Toyota veti Lahdessa Sinuhen kahvilaan persus edellä lähtiessään parkkiruudusta. Mariankadulla. Kaasu hirtti ja kuski ei ehtinyt tehdä mitään. Kolhi vielä yhtä autoa matkalla. Luotettava peli.
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi?
Toivottavasti kutsut koskee puuttuvaa ruostesuojausta edes pinnallisesti. - Anonyymi
"Taas päästään takaisinkutsuille, jihuu!"
VW:ssä päästään sentään aina maksumiehiksi, jihuu!- Anonyymi
Puhe on Toyotan jatkuvista takaisinkutsuista. Ei ne muuksi muutu vaikka vedät muita juttuusi mukaan, vai kuinka? Sitä paitsi valehtelet ja liioittelet.
- Anonyymi
Tojo yrittää maksattaa härskisti omia mokiaan asiakkaillaan. Tässä tarinaa siitä miten 1,5 miljoonan ruostuneen Tojon omistajat joutuivat haastamaan Toyotan oikeuteen ennenkuin Tojo määrättiin kantamaan vastuunsa. Ilman joukkokannetta tojo maksatti mokansa härskisti asiakkaillaan. Melkoinen kusettaja kun yritti maksattaa 3,7 miljardin ruostekorjaukset asiakkaillaan.
https://www.reuters.com/article/us-toyota-settlement-idUSKBN1370PE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhe on Toyotan jatkuvista takaisinkutsuista. Ei ne muuksi muutu vaikka vedät muita juttuusi mukaan, vai kuinka? Sitä paitsi valehtelet ja liioittelet.
Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......
Toyota ei korjaa kuin vaaralliset viat jotka viranomainen pakottaa. Suunnitelumokia ja säästöistä ne Toyotankin ongelmat johtuu. Kerro mitä VW ei ole korjannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......
Korjaako Toyota D4-D:n kansiviat, suunnittelumoka.
VVTi öljynsyntiongelmat.
Nopean ruostumisen ohuen maalikerroksen takia ja ruostesuojuksen puutteen takia.
Hybridien moottorin lohkojen halkeamiset.
Kaapelien sulamiset, tulipalot ja pölyn syömät kaapelien kuoret.
Ja niin edespäin....? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaako Toyota D4-D:n kansiviat, suunnittelumoka.
VVTi öljynsyntiongelmat.
Nopean ruostumisen ohuen maalikerroksen takia ja ruostesuojuksen puutteen takia.
Hybridien moottorin lohkojen halkeamiset.
Kaapelien sulamiset, tulipalot ja pölyn syömät kaapelien kuoret.
Ja niin edespäin....?Korjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ei korjaa kuin vaaralliset viat jotka viranomainen pakottaa. Suunnitelumokia ja säästöistä ne Toyotankin ongelmat johtuu. Kerro mitä VW ei ole korjannut.
Vaikka esim. näitä.
https://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa/9646c406-6d6b-3d6d-8f36-621dc2283a4d
https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat
https://www.is.fi/autot/art-2000000932272.html
Oikeuden kautta hakee siis asiakas takuukorvauksia VW konsernin puolivalmisteille..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......
"Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."
Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."
Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa.On näitä VW:n "asiakas maksaa" juttuja lisääkin....
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001822312.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaa.
"Korjaa."
Miten Toyota on korjannut TM:n löytämän vian turvajärjestelmässä. TM kutsui Toyotan paikan päälle katsomaan mikä ongelma on joten Toyotalla on kyllä tiedossa että jarrutusjärjestelmä toimii miten sattuu. Joskus jarruttaa, joskus ei. Todella vaarallinen härpäke yleisessä liikenteessä tuollainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."
Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa.Uskon vahvasti, että sinulla on laittaa tähän jotain konkreettista asia tiimoilta, mutta älä laita mitään ulkomaisia linkkejä. Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon vahvasti, että sinulla on laittaa tähän jotain konkreettista asia tiimoilta, mutta älä laita mitään ulkomaisia linkkejä. Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita.
"Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita."
Toyota Suomi myy Toyota Corpin valmistamia autoja. Toyotan laatustandardit ovat samat kaikkialla maailmassa. Näin Toyota on itse sanonut. Tojon laatuongelmat eivät koskaan koske vain yhtä maata tai joku maa voisi niiltä välttyä. Suomeen tuodaan juuri sitä globaalia Toyota laatua joka ruostuu kaikkialla.
Tässä uudestaan uutinen missä Toyota yritti sysätä ruosteongelmat asiakkaan niskoille. Ainoa syy miksei tällaisia uutisia ole Suomessa on se että suomalainen tojotisti on niin vässykkä että hitsauttaa helmat kaverilla ja toivoo ettei kukaan huomannut miten laho tojo on.
https://www.reuters.com/article/us-toyota-settlement-idUSKBN1370PE
Jos haluat jotain Suomessa havaittua niin tässä sinulle TM:n kirjoittamaa.
"Parhaiten pysähtyy Volkswagen. Hitailla 20–30 km/h:n nopeuksilla se tekee hyvissä ajoin terävän esijarrutuksen, hellittää sitten jarrupainetta ja lopulta pysähtyy tarkasti maaliauton eteen. Suuremmissa nopeuksissa jarrutustapahtuma muuttuu yhdeksi, ja ilman osumaa pysähdys onnistuu jopa 80 km/h:n nopeudesta.
Toyotan aeb-järjestelmän toiminta vaihtelee eniten. Heti onnistuneen jarrutuksen jälkeen seuraavalla kerralla vain hieman eri nopeudella tuloksena oli useamman kerran osuma ilman minkäänlaista varoitusta. Suurin nopeus, jossa saimme Toyotan aeb:n toimimaan ilman osumaa esteeseen, oli 40 km/h.
Koe uusittiin ja auton toimivuus tarkastettiin vielä maahantuojan ja valmistajan toimesta, eikä mitään vikaa löytynyt."
Toyotalle on kyllä suoraan kerrottu ettei sen jarrutusjärjestelmä toimi mutta mitään ei ole korjattu.
- Anonyymi
Kun Tokiossa päätetään halpuuttaa niin siitä kärsii suomalainenkin. Ohutta on Japanin pelti ja ruostesuojaus puuttuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110