Taas päästään takaisinkutsuille, jihuu!

Anonyymi

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota vastuullisena autonvalmistajana tekee takaisinkutsun, kun on mahdollisuus vian olemassa oloon. Todennäköisesti mitään vikaa kuitenkaan ole. Monet muut eivät reagoisi mitenkään moiseen.

      • Anonyymi

        Vastuullinenko, noup.
        Pakolla ja viimeiseen asti Toyota kieltää ja välttelee ongelmia.


      • Anonyymi

        Vastuullisuutta ei ole se, että julkaisee takaiskutsun, vaan se, että suorittaa takaisinkutsut loppuun!
        Toyota ei huolehti siitä, että takaisinkutsut todella suoritetaan, koska ei halua säikyttää asiakkaitaan toistuvalla ja pakottavalla (vrt. Volkswagen ja Audi, jotka eivät jättäneet asiakkailleen mahdollisuutta olla käyttämättä EA189-dieseleitä saastepäivityksissä) viestinnällä. Syitä Toyota Finlandia leväperäisyyteen voi vain arvailla, mutta ei liene kaukaa haettu ajatus, jos toteaa asian liittyvän viattomuusmyytin ja laatumielikuvan ylläpitämiseen ja vahvistamiseen omistajien mielissä. Edellisestä johtuen kymmenettuhannet merkkihuoltoa käyttämättömät Toyotat jäävät liikenneturvallisuutta vaarantavien vikojen korjausten ulkopuolelle.
        Toyotan luettelossa on huomattavasti enemmän keskeneräisiä kuin päätökseen saatettuja takaisinkutsukorjauksia. Enemmän kuin millään muulla automerkillä.
        https://recall.trafi.fi/#vclass=Henkilöauto&mark=Toyota&model=


    • Anonyymi

      VW ei ikinä takaisinkutsu, vaan laittaa kaikki käyttäjävirheiden syyksi. Siinä yksi syy lukemattomista muista syistä, miksi kierrän saksalaiset, ja yleensäkin europpalaiset kikottimet kaukaa.

      Ps.En omista, enkä aja Toyotalla.

      • Anonyymi

        Höpö , kyllä sut tunnistaa omapoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö , kyllä sut tunnistaa omapoika.

        Kuten sinutkin VW:n oma poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinutkin VW:n oma poika.

        Taas väärin, omapoika. Ei sulla riitä kapasiteetti muuhun kuin trollaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin, omapoika. Ei sulla riitä kapasiteetti muuhun kuin trollaamiseen.

        En kehuisi sinunkaan ”kapasitettia”..


    • Anonyymi

      TM kutsui Toyotan edustajat paikalle kun vertailussa olleen Corollan automaattinen hätäjarrutus toimi miten sattuu. Miksei Toyota ole tehnyt sille mitään? Ei kyennyt korjaamaan vertaillun aikana eikä ole kuulunut mitään sen jälkeen.

      VW korjasi turvavyöongelman kun TM löysi vian.

      Todellisuus menee vähän eri rataa kuin trollien höpinät täällä Toyotan vastuullisuudesta.

      • Anonyymi

        Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!

        Oli! Kun päätät kyykyttää, ja halveksia itseäsi oikein urakalla, niin silloin pitää ostaa se saksalainen auto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, VW korjasi tuon turvavyöongelman tarralla keskikonsoliin, että keskiturvavyötä EI ole suositeltavaa käyttää, ja korjasi ongelman nippusiteillä. Hienosti hoidettu jälkitarkastus, vai mitä?! VW Fanaatikko?!

        Nippuside oli vain pikakorjaus jotta saivat kehitettyä hyvän ja toimivan ratkaisun ja ne on päivitetty ja korjattu jo vuosia sitten.
        Sun muisti on kovin valikoiva, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli! Kun päätät kyykyttää, ja halveksia itseäsi oikein urakalla, niin silloin pitää ostaa se saksalainen auto!

        Tuo on kyllä primitiivireaktio omapojalta kun kasetti ei kestä jatkuvia takaiskuja.
        Toyota on vain sellainen aasialainen halpistuote joka on aina ollut surkea kansanauto.


    • Anonyymi

      VW reagoi välittömästi ja kielsi keskipenkin käytön kunnes ongelmaan saatiin ratkaisu. Pysyvä ratkaisu löytyi myös.

      Toyota ei ole tehnyt mitään TM:n raportoiman turvavarusteen toimimattomuuden suhteen.

      • Anonyymi

        " Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
        'Kertoisitko myös, että mikä se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
        'Kertoisitko myös, että mikä se oli?

        En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!

        Saksalaiset selitykset ovat MAAILMAN kuuluja! Ottakaamme oppia niistä, kun me suomalaiset autoilijat korvauksia haemme saksalaisten, ja sieltä tuotujen käytettyjen autojemme vikoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset selitykset ovat MAAILMAN kuuluja! Ottakaamme oppia niistä, kun me suomalaiset autoilijat korvauksia haemme saksalaisten, ja sieltä tuotujen käytettyjen autojemme vikoihin!

        Tojotia ei tuoda vaan viedään afrikkaa jossa ei ole väliä vaikka kaasu hirttäsi kiinni. savannilla ja hiekka-aavikolla törmäys hiekkadyyniin on nin turvallista että vaikka tojotan airbakki ei toimisi , niin ei kuskille käy mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, koska sellaista ei koskaan edes löytynyt. Selityksiä kyllä sitäkin enemmän!

        TM:"Nyt toimii
        Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."

        https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/

        Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.

        Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM:"Nyt toimii
        Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."

        https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/

        Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.

        Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä?

        Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!

        Ei mene Toyotallakaan kuin Strömsössä mitä tulee turvavöihin. Tuossa mallia viimeisimmästä laatupuutteesta: https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2020-seatbelt/

        Tuollaista vikaa ei pitäisi koskaan päästä tapahtumaan, vai mitä hönö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään noihin täydellisiin saksalaisiin! Mikä nyt on?!

        Ei mene Toyotallakaan kuin Strömsössä mitä tulee turvavöihin! Tuossa esimerkki viimeisimmästä laatupuutteesta:
        https://car-recalls.eu/recall/toyota-yaris-2020-seatbelt/

        Tuollaista korjausta ei koskaan olisi edes pitänyt joutua tekemään, vai mitä hönö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM:"Nyt toimii
        Lopullinen korjaus tehdään siten, että keskivyön lukkopesän alapuolelle asennetaan eräänlainen kaulus. Se estää vöiden joutumisen päällekkäin."

        https://tekniikanmaailma.fi/lehti/23a-2018/vw-konsernin-pikkuautojen-turvavyoongelma-toinen-korjaus-toimii-uusi-takaisinkutsu-on-alkanut/

        Taas joutui tojohönö valehtelemaan kun kasetti ei kestänyt totuutta.

        Mites sen Toyotan jarruusvian korjauksen kanssa. Taitaa olla vielä tekemättä?

        Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.

        Kyllä se automaattinen hätäjarrutus (josta TM:n vertailussa oli kyse)) peräänajon uhatessa on mitä suurimmassa määrin turvallisuusasia. Ilman tuota ominaisuutta on turha haaveilla 5 tähdestä EuroNCap:ssa. Alkaa olla vakiovaruste kaikissa uusissa autoissa, jopa Toyotissa, vaikka niissä ei toimikaan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Pysyvä ratkaisu löytyi myös."
        'Kertoisitko myös, että mikä se oli?

        Uudelleen suunniteltu keskiturvavyön lukko, nyt ei voi kytkeytyä auki vieruskaverin liikkeistä toisen vyölukon painosta. Simply clever.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotia ei tuoda vaan viedään afrikkaa jossa ei ole väliä vaikka kaasu hirttäsi kiinni. savannilla ja hiekka-aavikolla törmäys hiekkadyyniin on nin turvallista että vaikka tojotan airbakki ei toimisi , niin ei kuskille käy mitään.

        Vanhoja toyotia menee afrikkaan pilvin pimein. Repivät irti vettyneen toyotan faneripohjan ja käyttävät kasteluun. Muu romu hyläään tienvarteen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kohdalla tuo TM:n huomaama "vika" ei ollut turvallisuusvaara. Kyseessä oli hätäjarrutus toiminto, jonka tarkoitus on estää jalankulkijaan törmäys. Sitä ei ole kaikissa autoissa lainkaan. Tuosta huolimatta jarrut toimii hyvin.

        Ei toimi. Metsään meni tm:n testissäkin kokneelta kuskilta suunnitteluvirheen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudelleen suunniteltu keskiturvavyön lukko, nyt ei voi kytkeytyä auki vieruskaverin liikkeistä toisen vyölukon painosta. Simply clever.

        No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä.

        "No mikseivät sitten laittaneet sellaista heti alkuunsa, vaan sekin piti jälkikorjata, kuten kaikki höpötekniikka VW:ssä"

        Miksi Tojolla on takaisinkutsuja eikä tehdä kaikkia tehtaalla kunnolla? Ja niitä on paljon ja miljoonille tojoille.


    • Anonyymi

      Toyota on vastuullisin autovalmistaja kun pitää näin laadun korkealla. Muut salaa kaikki viat.

      • Anonyymi

        Miksei Toyota tee mitään TM:n löytämälle vaaralliselle vialle?

        VW korjasi turvavyön välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Toyota tee mitään TM:n löytämälle vaaralliselle vialle?

        VW korjasi turvavyön välittömästi.

        Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...

        Ja välitön oli vain tilapäinen korjaus jotta saatiin aikaa kehittää lopullinen ja täydellinen korjaus. Onko liian vaikea asia tajuta?
        Mitä sanot Toyotan teippikorjauksista joissa yritetään vähentää tulipaloja kun kaapelit sulavat oikkariin ja teippiä väliin ja toivotaan sen riittävän. Ei korjata todellista vikaa, eli vaihdeta liian ohuita kaapeleita sähköoppien mukaisiin ja kuormituksen kestäviin. Tuosta joutuisi vankilaan jos taloissa ja asunnoissa tehtäisiin samanlainen korjaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän tavalla? Nippusidekorjaus on toki välittömästi tehty korjaus, mutta ei kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"...

        "kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"..."

        VW korjasi ensin heti väliaikaisella ratkaisulla ja myöhemmin ongelman perussyy poistettiin takaisinkutsulla.

        VW ratkaisi kun ongelma tuli esiin.
        Mitä tojo on tehnyt sille että hätäjarrutus toimii silloin kun sitä huvittaa. Ilman mitään logiikkaa.
        EI MITÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kovin pitkäikäinen ratkaisu kuitenkaan, kuten ei mitkään muutkaan VW:n tekemät säälittävät, ja "välittömät korjaukset"..."

        VW korjasi ensin heti väliaikaisella ratkaisulla ja myöhemmin ongelman perussyy poistettiin takaisinkutsulla.

        VW ratkaisi kun ongelma tuli esiin.
        Mitä tojo on tehnyt sille että hätäjarrutus toimii silloin kun sitä huvittaa. Ilman mitään logiikkaa.
        EI MITÄÄN.

        Lähtikö se keskiturvavyön varoitustarra suosiolla irti siitä VW:si kojelaudasta, mihin se piti liimata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtikö se keskiturvavyön varoitustarra suosiolla irti siitä VW:si kojelaudasta, mihin se piti liimata?

        Tojo ei ole saanut aikaiseksi edes varoitustarraa hätäjarrutuksesta joka toimii vain satunnaisesti.
        VW uusi turvavöiden lukot kokonaan. Tarra vain varoitti käyttämästä keskipaikkaa kunnes ongelma korjattiin perusteellisesti.

        Tojolta ei ole tullut tarraa eikä ratkaisua otse ongelmaan.

        VW korjasi. Tojo vain luimistelee tekemättä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo ei ole saanut aikaiseksi edes varoitustarraa hätäjarrutuksesta joka toimii vain satunnaisesti.
        VW uusi turvavöiden lukot kokonaan. Tarra vain varoitti käyttämästä keskipaikkaa kunnes ongelma korjattiin perusteellisesti.

        Tojolta ei ole tullut tarraa eikä ratkaisua otse ongelmaan.

        VW korjasi. Tojo vain luimistelee tekemättä mitään.

        Ai jaaha. En muuten omista Toyotaa, jos sitä soperruksellasi tarkoitit.


    • Anonyymi

      Jarrupolkimet roikkuu lattialla kaasupolkimen vieresä jää täyskaasu pääle

    • Anonyymi

      Huomaako vian, jos ajelee alle 60 nopeuksia.

    • Anonyymi

      Mieli sykähtää kun naapuriruutuun tulee VW tuote. Auto on kyllä hieno, mutta pian kuulen mielikuvituksellisia kertomuksia "huollossa" käymisestä. Sitten manaus, ettei tässä näin pitänyt käydä.

      • Anonyymi

        Jep. Meikäläinen on ajanut viimeiset reilut pari vuosikymmentä Vokkeloilla. Sinä aikana on korjauksiin mennyt yhteensä 230 euroa.

        Onneksi asun alueella jossa jokaisella on oma tontti, ei parkkiruutua. Ei pääse syntymään tämän jonnen kaltaista tilannetta jossa aletaan kiinnittämään enemmän kuin terveellistä huomiota muiden elämään. Olisi hyvin ikävää elää elämää jossa toivotaan viereisen ruudun vokkelolle ongelmia. Kertoo että elämän fokus on negatiivisissa asioissa. Ei hyvä mielelle.


    • Anonyymi

      koskas VWskodaudi korjaa kaikki DSG ja Öljynsyönti viat?

      kertokaas VW totuutta kansalle

      • Anonyymi

        Öljynsyöntiä ei ole, viimeiset rakennettiin 2011. DSG toimii loistavasti uusien testien mukaan ja ongelmatkin olleet 10 vuotta sitten.
        Toyotan omapoika voisi jo päivittää tietonsa ja keskittyä puolustamaan Toyotan vikoja ja ongelmia, kuten nopeaa ruostumista, tulipaloja, kaapelien sulamista jne....


    • Anonyymi

      Hih. Toyota veti Lahdessa Sinuhen kahvilaan persus edellä lähtiessään parkkiruudusta. Mariankadulla. Kaasu hirtti ja kuski ei ehtinyt tehdä mitään. Kolhi vielä yhtä autoa matkalla. Luotettava peli.

    • Anonyymi

      Mitä seuraavaksi?
      Toivottavasti kutsut koskee puuttuvaa ruostesuojausta edes pinnallisesti.

    • Anonyymi

      "Taas päästään takaisinkutsuille, jihuu!"

      VW:ssä päästään sentään aina maksumiehiksi, jihuu!

      • Anonyymi

        Puhe on Toyotan jatkuvista takaisinkutsuista. Ei ne muuksi muutu vaikka vedät muita juttuusi mukaan, vai kuinka? Sitä paitsi valehtelet ja liioittelet.


      • Anonyymi

        Tojo yrittää maksattaa härskisti omia mokiaan asiakkaillaan. Tässä tarinaa siitä miten 1,5 miljoonan ruostuneen Tojon omistajat joutuivat haastamaan Toyotan oikeuteen ennenkuin Tojo määrättiin kantamaan vastuunsa. Ilman joukkokannetta tojo maksatti mokansa härskisti asiakkaillaan. Melkoinen kusettaja kun yritti maksattaa 3,7 miljardin ruostekorjaukset asiakkaillaan.

        https://www.reuters.com/article/us-toyota-settlement-idUSKBN1370PE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe on Toyotan jatkuvista takaisinkutsuista. Ei ne muuksi muutu vaikka vedät muita juttuusi mukaan, vai kuinka? Sitä paitsi valehtelet ja liioittelet.

        Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......

        Toyota ei korjaa kuin vaaralliset viat jotka viranomainen pakottaa. Suunnitelumokia ja säästöistä ne Toyotankin ongelmat johtuu. Kerro mitä VW ei ole korjannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......

        Korjaako Toyota D4-D:n kansiviat, suunnittelumoka.
        VVTi öljynsyntiongelmat.
        Nopean ruostumisen ohuen maalikerroksen takia ja ruostesuojuksen puutteen takia.
        Hybridien moottorin lohkojen halkeamiset.
        Kaapelien sulamiset, tulipalot ja pölyn syömät kaapelien kuoret.
        Ja niin edespäin....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaako Toyota D4-D:n kansiviat, suunnittelumoka.
        VVTi öljynsyntiongelmat.
        Nopean ruostumisen ohuen maalikerroksen takia ja ruostesuojuksen puutteen takia.
        Hybridien moottorin lohkojen halkeamiset.
        Kaapelien sulamiset, tulipalot ja pölyn syömät kaapelien kuoret.
        Ja niin edespäin....?

        Korjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei korjaa kuin vaaralliset viat jotka viranomainen pakottaa. Suunnitelumokia ja säästöistä ne Toyotankin ongelmat johtuu. Kerro mitä VW ei ole korjannut.

        Vaikka esim. näitä.

        https://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa/9646c406-6d6b-3d6d-8f36-621dc2283a4d

        https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat

        https://www.is.fi/autot/art-2000000932272.html

        Oikeuden kautta hakee siis asiakas takuukorvauksia VW konsernin puolivalmisteille.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta. VW:llä taas asiakas maksaa alusta lähtien tehtaan omat suunnittelumokat. Huomaatko eron?......

        "Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."

        Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."

        Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa.

        On näitä VW:n "asiakas maksaa" juttuja lisääkin....

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001822312.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa.

        "Korjaa."

        Miten Toyota on korjannut TM:n löytämän vian turvajärjestelmässä. TM kutsui Toyotan paikan päälle katsomaan mikä ongelma on joten Toyotalla on kyllä tiedossa että jarrutusjärjestelmä toimii miten sattuu. Joskus jarruttaa, joskus ei. Todella vaarallinen härpäke yleisessä liikenteessä tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta Toyota korjaa kaikki tuollaiset asiat veloituksetta."

        Toyota on ollut useaan kertaan leivättömän pöydän ääressä ja tuomittu kun se on yrittänyt maksattaa asiakkaillaan omia valmistusvirheitään. Tuossa ylempänä yksi viimeisimpiä kusetusyrityksiä liittyen vakaviin ruosteongeliin 1,5 miljoonassa tojottimessa.

        Uskon vahvasti, että sinulla on laittaa tähän jotain konkreettista asia tiimoilta, mutta älä laita mitään ulkomaisia linkkejä. Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon vahvasti, että sinulla on laittaa tähän jotain konkreettista asia tiimoilta, mutta älä laita mitään ulkomaisia linkkejä. Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita.

        "Ne kun eivät koske Toyota suomea, eikä tämän maan Toyota asiakkaita."

        Toyota Suomi myy Toyota Corpin valmistamia autoja. Toyotan laatustandardit ovat samat kaikkialla maailmassa. Näin Toyota on itse sanonut. Tojon laatuongelmat eivät koskaan koske vain yhtä maata tai joku maa voisi niiltä välttyä. Suomeen tuodaan juuri sitä globaalia Toyota laatua joka ruostuu kaikkialla.

        Tässä uudestaan uutinen missä Toyota yritti sysätä ruosteongelmat asiakkaan niskoille. Ainoa syy miksei tällaisia uutisia ole Suomessa on se että suomalainen tojotisti on niin vässykkä että hitsauttaa helmat kaverilla ja toivoo ettei kukaan huomannut miten laho tojo on.
        https://www.reuters.com/article/us-toyota-settlement-idUSKBN1370PE

        Jos haluat jotain Suomessa havaittua niin tässä sinulle TM:n kirjoittamaa.

        "Parhaiten pysähtyy Volkswagen. Hitailla 20–30 km/h:n nopeuksilla se tekee hyvissä ajoin terävän esijarrutuksen, hellittää sitten jarrupainetta ja lopulta pysähtyy tarkasti maaliauton eteen. Suuremmissa nopeuksissa jarrutustapahtuma muuttuu yhdeksi, ja ilman osumaa pysähdys onnistuu jopa 80 km/h:n nopeudesta.
        Toyotan aeb-järjestelmän toiminta vaihtelee eniten. Heti onnistuneen jarrutuksen jälkeen seuraavalla kerralla vain hieman eri nopeudella tuloksena oli useamman kerran osuma ilman minkäänlaista varoitusta. Suurin nopeus, jossa saimme Toyotan aeb:n toimimaan ilman osumaa esteeseen, oli 40 km/h.

        Koe uusittiin ja auton toimivuus tarkastettiin vielä maahantuojan ja valmistajan toimesta, eikä mitään vikaa löytynyt."

        Toyotalle on kyllä suoraan kerrottu ettei sen jarrutusjärjestelmä toimi mutta mitään ei ole korjattu.


    • Anonyymi

      Kun Tokiossa päätetään halpuuttaa niin siitä kärsii suomalainenkin. Ohutta on Japanin pelti ja ruostesuojaus puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensi kesänä

      Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

      Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

      Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

      Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

      Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

      Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

      himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

      Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

      En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

      puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1110
    Aihe