Uuden ö-suodattimen joukossa oli kuparinen aluslevy (sen ison pyöreän kumilenkin kera). Olen pähkäillyt, mihin se tarkoitettu. En ymmärrä muuta kuin pohjapropun tiivisteeksi; siellä on samanlainen. Turha vaihtaa mutta hyvä varalla.
Mm. M54:n suodatinkuoren/-pesän "keskipiikkiin" sen saisi pujotettua mutta ei siellä sellaisen kuulu olla: varressahan on jo 2 kpl O-rengasta.
https://www.realoem.com/bmw/photos/11421744000
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NA31-EUR-02-2004-E60-BMW-520i&diagId=11_2201
Öljynputsarin prikka
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsit kuitenkin aloituksen tehdä??
- Anonyymi
Pohjaropun tiiviste.
Kun tarpeeksi monta kertaa sen tiukkaat niin kupari kovettuu eikä tiivistä niin hyvin kuin pitäisi.
Vaihtoehtoina kuumentaa se alkuperäinen tiiviste jolloin se pehmenee, tai vaihtaa uusi.
Sinänsä kupariprikka on antiikkinen menetelmä. Parhaat automerkit on jo vuosia sitten siirtyneet tiivisterenkaaseen joka ei tarvitse voimaa oikeastaan laisinkaan tiivistääkseen = eipä korkkaa kierteen öljypohjasta vuosienkaan käytön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422492Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022108- 231882
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta411381- 441366
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076