seksisuhde

Anonyymi

haluaisin aloittaa seksisuhteen varattuun mieheen :)
tieän et meillä vois olla ihan kivaa seksiä yhessä. noi muuten meilllä ei tällä hetkellä oikeen luista ja mies onkin varattu joten saa sen puolen tyydytettyä muuten.
olen hieman yksinäinen ja ehkä siksikin olen vähän ihastunut tähän mieheen.
koen ettäon just semmoinne kumihene kuuluu ollakin ja siis oon vissiin rakastunut
mitä oikeen teen?
mun olis saatava ainakin kerran sekstailla sen kaa ehkä sitten voisin jatkaa matkaani mut en tälleen.. en o koskaan halunnut jtn ihmisitä näin paljon

42

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on varattu. Yritä nyt pitää kiinni jostain itsearvostuksesta.

      • Anonyymi

        Sana jota haet on, itsekunnioitus. Ja vaikka aloittaja on moraalinsa kanssa hieman hukassa tuossa, sanoisin, että kukaan täällä ei ole oikeutettu tuomitsemaan, tai heittäköön ensimmäisen kiven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana jota haet on, itsekunnioitus. Ja vaikka aloittaja on moraalinsa kanssa hieman hukassa tuossa, sanoisin, että kukaan täällä ei ole oikeutettu tuomitsemaan, tai heittäköön ensimmäisen kiven.

        Yritetään ymmärtää on sairas, eikä tajua lopettaa tätä touhua, ennen kuin kaltereitten takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritetään ymmärtää on sairas, eikä tajua lopettaa tätä touhua, ennen kuin kaltereitten takana.

        Sairaat ihmiset eivät kuulu kaltereiden taakse, vaaralliset ihmiset kyllä ja vaarallista on mustamaalata netissä ventovieraita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaat ihmiset eivät kuulu kaltereiden taakse, vaaralliset ihmiset kyllä ja vaarallista on mustamaalata netissä ventovieraita ihmisiä.

        Ei tuo kommentoija katsos perusta muusta kuin siitä, että saa tunnistella ja väitellä perättömiä ihmisistä. Oikein kaltereiden taaksekin jotain tuulesta tempaisemaansa vihollistaan halajaa... vaan, ottaako osumaa vielä lisää itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana jota haet on, itsekunnioitus. Ja vaikka aloittaja on moraalinsa kanssa hieman hukassa tuossa, sanoisin, että kukaan täällä ei ole oikeutettu tuomitsemaan, tai heittäköön ensimmäisen kiven.

        Hanki sinäkin itsekunnioitus ja lakkaa uskomasta joka nettivedätykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinäkin itsekunnioitus ja lakkaa uskomasta joka nettivedätykseen.

        Älä sinä minun uskomisista huolehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä minun uskomisista huolehdi.

        Koit siis herätyksen, hieno homma.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että puhumme samasta luu serista, mutta eri kielellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana jota haet on, itsekunnioitus. Ja vaikka aloittaja on moraalinsa kanssa hieman hukassa tuossa, sanoisin, että kukaan täällä ei ole oikeutettu tuomitsemaan, tai heittäköön ensimmäisen kiven.

        Ensinnäkin haen juuri sitä sanaa, minkä kirjoitin. Enkä tuomitse vaan kannustan kirjoittamaan täällä ilman, että tulee rikottua kenenkään parisuhdetta tai perhettä. Silloin ainakin itse ajattelen, että voin arvostaa itseäni edes hitusen enemmän toimimalla arvojeni vastaisesti. Samassa veneessä muuten olen.


    • Anonyymi

      On siinä kestämistä oleilu varatun kanssa. No tänne on hyvä purkaa mieltä ja valittaa.
      Keksiä kivoja juttuja ja satuja.

      • Anonyymi

        Keksiä kivoja juttuja ja satuja, sinäpä sen tästä trolooaloituksesta sanoit


    • Anonyymi

      Mä olen ihan samassa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Olisi mukavaa mussuttaa keksei yhes.

      • Anonyymi

        Mut ei, sä vaan panet.


      • Anonyymi

        Pennuille Jaffakeksiä


    • Anonyymi

      Me voidaan panna ja syödä keksejä*

    • Anonyymi

      Taitaapi olla vaa sketsisuhde.

      • Anonyymi

        Et selvästi itse sketsihahmona ymmärrä käsitettä nettisadut ja provoilut, johon lankesit juuri.


    • Anonyymi

      Ei se aina ole niin mustavalkoista. Elämä voi näyttää hyvältä toisten silmistä katsoen, mutta parisuhteessa voi olla ongelmia, jotka vaan ei ole ratkenneet. Toinen ei vaan saa huomiota syystä tai toisesta. Kaikki kotityöt, puhumiset, jne on kokeiltu, mitä palstoilla on ollut vinkkinä.

      T:nim. Varattu-komea-mies-joka-kaipaa-tuntea-olevansa-haluttu-ja-haluaisi-antaa-huomiota-sopivalle-naiselle.

    • Anonyymi

      niin sepä se on järkisuhteita ja tunnesuhteita. kyl mun järki sanookin ettei tässä ole rahtuakaan järkeä, mutta toisaalta kaipaisin elämääni juurikin tunteita. eikä arjen jakaminen anna tunnetiloja vaan poistaa niitä.ihmiset on itse keksinyt että olis olemassa että pariudutaan yhdenkaa ja ollaan onnellisia. reaalielämässä se ei kumminkaan mene niin, voi olla eri arvomaailma, erilaiset halut tai muut asiat joitten takia kaipaa muutakin elämäänsä

      • Anonyymi

        Lakkaa sinäkin sparraamasta näitä huruja. Uskoo pian noita sun harhojas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaa sinäkin sparraamasta näitä huruja. Uskoo pian noita sun harhojas

        No sinä ainakin näyt uskovan kaiken shaiban mitä netistä luet ja aloitusta tarkoitin.


    • Anonyymi

      Aina hyvä miettiä asioita, omia tekemisiä myös niin päin, et mitä olisi mieltä, jos itse olisi siinä kärsivän roolissa tässä tapauksessa vakisuhteessa oleva naisen osassa? Eli olisiko ok? Vai onko ihmissuhteet vähemmän merkityksellisiä, ettei muka väliä? Tämä sinkku mieheltä.

    • Anonyymi

      Mihin katosi se kommentti, jonka mukaan mustamaalaajaemäntä on kirjoittanut tämän aloituksen panetellakseen kateuden kohdettaan ja sadakseen katetta väitteilleen?

      • Anonyymi

        Varmaan bittiavaruuteen. Noita kateellisia eukkoja ku riittää. Ei saa mitään omaa, edes sitä ukkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan bittiavaruuteen. Noita kateellisia eukkoja ku riittää. Ei saa mitään omaa, edes sitä ukkoo.

        Niin, se joka jankuttaa koko ajan jostain eukosta, joka on varatun perään taitaa olla itse sen mainitun perään tai sitten hamuaa muita ns ystäviensä miehiä ja hups vaan, missään ei ole kivaa enää olla paitsi netissä.


    • Anonyymi

      Voi luoja!!!!
      🥰🥰🥰🥰🥰🥰
      Tehdään se!!!!

    • Anonyymi

      ai ei saa mitään omaa :D ei ihmisiä kuule voi omistaa kuitenkan. vaikka miten koittasit naida sen ja tehä lapsia ni se voi silti vaik tappaa ittesä et pääsee pois siitä vankilast aja helvetisti niku toi neljän lapsen isä just teki. ihmisten kuuluu olla vapaita ja nauttia. ja varsinkin jos haluut omistaa miehen ni anna sille ees tyydytystä

      • Anonyymi

        Siis hä? Mä olen mies, penskat omasta takaa eikä todellakaan mitään aikomusta enää lisääntyy.

        Mut omistaa niiden penskojen äiti. Eikä se oo mitenkään edes huono asia. Miten täällä kaikki jutut saadaa vedettyy panemiseen?


    • Anonyymi

      Kuullostaa vapautuneelta ja seksuaalisuuteen uonnollisena tarpeena suhtautuvan ihmisen puheelta, joten ei muuta ku teet aloitteen ja varattujen kanshan on seki hyvä puoli, että mahollisia pakkei ei tartte ottaa omaan kelposuuteen kohdistuvana loukkauksena vaan voi laittaa toisen velvoitteiden, tiukkapiposuuden syyksi. Seksi ei ole moraaliasia, vaan itsensä toteuttamista.

    • Anonyymi

      33v mies odottaa 👌

      • Anonyymi

        olet aivan liian nuori. 50 plus voisi osua paremmin.


    • Anonyymi

      voihan vittu. toi sun sisko on mun ikäinen
      '
      oonkin vähän miettinyt tätä ns kuvioo et mikä tässä oikeen on.
      mut joo nytpä se selvis sullon mun ikäinen sisko...
      :D

      hittolainen.

      no nyt tää kuvio vähän aukes mulle. vittuliini sentää. vissii leijona toi sun sisko

    • Anonyymi

      antaa rikkauruohojenkin kukkia joktu aattelee näin

    • Anonyymi

      Miksi aina sekoitetaan kaksi asiaa. Seksi on eri asia, kuin parisuhde. Parisuhteessakin pitää olla rakastelua, mutta se ei ole seksiä.

      Seksiä voi harrastaa jopa yksin, mutta rakastelu ei yksin onnistu.

      Hyvin voi ihmisellä olla seksi kavereita ilman rakkauden tunnetta, puhdasta intohimoista kiimaa, lämmintä, hellää tai rajua tai kaikkea sekaisin...

      Parasta tällaisessa suhteessa on uskallus puhua omista haluista, pitkässä parisuhteessa on useinmiten omat vanhat kaavat ja haluista ei uskalleta puhua jostain syystä.

    • Anonyymi

      mä oon valmis seksiin sun kaa

      • Anonyymi

        ai sääkin kans?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe