Hei! Olen 13-vuotias tyttö. Koulussa on viimeaikoin ollut riitaa tyttöjen kesken. Tänään sitä selvitettiin opettajan ja yhden luokkalaisen kanssa. Toinen oppilas kertoi opettajalle siitä miten kaksinaamainen minä olen. Opettaja ei sanonut asiaan mitään muuta kuin että tottahan tuo. Kun meidän riidan aihe oli puitu läpi, olin jo lähdössä luokasta opettaja sanoi että tules vielä tänne. No opettaja sitten tokaisi että "jos jatkan samaa rataa minulla ei ole yhään kaveria ja mun bf jättää minut" mulle jäi siitä aivan helvetin paha mieli.. Kavereille selitin ja he kyllä vannoivat että opettaja puhui paskaa. Pian perästä bf tuli juosten mua halaan ja sano et ei opettajalla oo vaikutusvaltaa tälläseen asiaan. Onko okei opettajana sanoa noin? Ymmärrän pointin, äitinikin on sanonut samaa.. Mutta vähän kiltimmin. Mies opettaja ja ennenkin vihjannut tälläistä. :/ Huutanut kesken päivän että pilasin koko hänen työpäivän jne. 🤐
Saako opettaja toimia näin?
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun mielestä todellakaan oo oikein!
- Anonyymi
On harvinaisen kusipäinen opettaja. Vaikka hänellä itsellään olisi kuinka huono päivä, niin mitään oikeutta hänellä ei ole mennä henkilökohtaisuuksiin. Asiatonta käytöstä kaikinpuolin, ja voisi olla opettajan hyvä miettiä, että onko hän oikealla alalla, jos ei hermo kestä.
- Anonyymi
No mitäs itse olit tehnyt, siis oletko ollut ihan turhaan tuollaisessa puhuttelussa ? Toi on niin pikkuasia, ettei tosta kannata nyt alkaa vinkua. Ota nyt opiksesi kaikki tuo ja mieti omaa käyttäytymistä ettei tule enempää puhuttelua ja varsinkin jos olet pilannut toisten päiviä käyttäytymisellä.
- Anonyymi
Opettajan kannattaisi myös ottaa, ja miettiä onko hän oikealla alalla, jos päivä menee vähästä pilalle. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu opettajiksi, mikäli eivät pysty hoitamaan asioita ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921363Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841330Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761135- 891086
- 79920
- 76878
- 35856
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5811Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61805