Minulla on tasan hehtaarin palsta, joka on nykyisen kosteutensa takia (ojat menneet huonoon kuntoon) pajuttuva ja hankala. Palstalla on kuitenkin 4 tukkimäntyä, 7 koivua ja toistakymmentä kuusta. Jos haluaisin nämä tukkikokoon ehtineet isot puut myydä, niin onko mitään taloudellista tapaa. Hakeeko yhtiö minua miellyttävällä hinnalla, jos hommaan karsittuna ja pätkittynä tien varteen? Valtatie on ihan 1,5km päässä eli kyllä tukkirekat läheltä usein ajaa. Eikö tolla puumäärällä kärryn saa täyteen?
Onko järkee myydä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Soita ja kysy onhan siitä ainakin hupia jollekin jos ei muuta. Tuskin tuo asia täällä selviää.
- Anonyymi
Suosittelen, että lähetät Kuutio-palvelun kautta tarjouspyynnön leimikostasi. Nyt on puulla kova kysyntä, joten luulen, että saat noin 5-7 hyvää tarjousta leimikostasi. Naapurini laittoi herukkapensaansa myyntiin. Tarjous tuli kahdessa päivässä ja puskat revittiin juurineen jo reilun viikon päästä.
- Anonyymi
Laita Toriin myyntiin, firmat ei lähde koneitaan siirtelemään tuollaisten määrien takia.
Puulla on nyt hyvä hinta, joten kohteita on valittavaksi asti.
Torin kautta joku kotitaloussahuri voisi kiinnostua ko.puista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875