Heippa! Mulla pian 4kk vanha pentu, joka ei millään tajua sitä, että sinne ulos kuuluu pissata. Joka kerta kun ulkoa tullaan niin pentu pissaa sisälle. Olen useamman kerran jopa vesisateessa seisonut yli tunnin, mutta ei vain pissaa. Joskus pissaa ns vahingossa, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole ollut. Joka kerta kun ulos tullut, niin kehunut kovasti ja antanut makupalaa. Siltikin hakeutuu ensisijaisesti sisälle pissalle. Kuulin myös sellaisen vinkin, että pysyisin vain todella pienellä alueella, että pentu tylsistyisi. Olen tätätkin yrittänyt, mutta pentu vinkuu vain pois ja jos ei vingu, niin istuu vain tyytyväisesti siihen maahan ja toljottaa maisemia. Joka kerta kun sisällä ruvennut paikkaa etsimään, olen yrittänyt viedä ulos. Nyt pentu on hoksannut lähteä karkuun, kun yritän viedä sinne. Mitä mä voin vielä tehdä?!
Pentu ei tajua ulos pissaamista
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi pentu pissaa aivan järkyttäviä määriä. Vein eläinlääkärille ja pissatulehdushan sieltä löytyi. Sai lääkeet ja kuuri loppunutkin jo. Silti pissaa tulee vaikka kuinka paljon. Miten pienestä koirasta voi tullakkin näin paljon pissaa!
Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.
Pentu on narttu. Yritetty opettaa sisällä paperille, mutta ei sitäkään ole niinkään tajunnut vaikka olenkin aina kehunut kunnolla.
- Anonyymi
vie pissainen paperi/ alusta ulos. saattaa auttaa asiaa, eli koira tunnistaa hausta, mitä pitäisi tehdä
- Anonyymi
Kissalle laitetaan kissavessa sisälle ja kissanhiekkaa siihen.meillä esillä ollut ja ihan pienestä pissat ja kakat tehnyt siihen,ja paakkuuntuvaa hiekkaa niin paakut ja kakat joka päivä otetaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747