Pentu ei tajua ulos pissaamista

Anonyymi

Heippa! Mulla pian 4kk vanha pentu, joka ei millään tajua sitä, että sinne ulos kuuluu pissata. Joka kerta kun ulkoa tullaan niin pentu pissaa sisälle. Olen useamman kerran jopa vesisateessa seisonut yli tunnin, mutta ei vain pissaa. Joskus pissaa ns vahingossa, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole ollut. Joka kerta kun ulos tullut, niin kehunut kovasti ja antanut makupalaa. Siltikin hakeutuu ensisijaisesti sisälle pissalle. Kuulin myös sellaisen vinkin, että pysyisin vain todella pienellä alueella, että pentu tylsistyisi. Olen tätätkin yrittänyt, mutta pentu vinkuu vain pois ja jos ei vingu, niin istuu vain tyytyväisesti siihen maahan ja toljottaa maisemia. Joka kerta kun sisällä ruvennut paikkaa etsimään, olen yrittänyt viedä ulos. Nyt pentu on hoksannut lähteä karkuun, kun yritän viedä sinne. Mitä mä voin vielä tehdä?!

5

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi pentu pissaa aivan järkyttäviä määriä. Vein eläinlääkärille ja pissatulehdushan sieltä löytyi. Sai lääkeet ja kuuri loppunutkin jo. Silti pissaa tulee vaikka kuinka paljon. Miten pienestä koirasta voi tullakkin näin paljon pissaa!

• Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.

• Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.

Pentu on narttu. Yritetty opettaa sisällä paperille, mutta ei sitäkään ole niinkään tajunnut vaikka olenkin aina kehunut kunnolla.

• Anonyymi

vie pissainen paperi/ alusta ulos. saattaa auttaa asiaa, eli koira tunnistaa hausta, mitä pitäisi tehdä

• Anonyymi

Kissalle laitetaan kissavessa sisälle ja kissanhiekkaa siihen.meillä esillä ollut ja ihan pienestä pissat ja kakat tehnyt siihen,ja paakkuuntuvaa hiekkaa niin paakut ja kakat joka päivä otetaan pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      69
      2497
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2070
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      69
      1842
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      251
      1579
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1385
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      297
      1330
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1238
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1143
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      122
      1072
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      1005
    Aihe