Heippa! Mulla pian 4kk vanha pentu, joka ei millään tajua sitä, että sinne ulos kuuluu pissata. Joka kerta kun ulkoa tullaan niin pentu pissaa sisälle. Olen useamman kerran jopa vesisateessa seisonut yli tunnin, mutta ei vain pissaa. Joskus pissaa ns vahingossa, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole ollut. Joka kerta kun ulos tullut, niin kehunut kovasti ja antanut makupalaa. Siltikin hakeutuu ensisijaisesti sisälle pissalle. Kuulin myös sellaisen vinkin, että pysyisin vain todella pienellä alueella, että pentu tylsistyisi. Olen tätätkin yrittänyt, mutta pentu vinkuu vain pois ja jos ei vingu, niin istuu vain tyytyväisesti siihen maahan ja toljottaa maisemia. Joka kerta kun sisällä ruvennut paikkaa etsimään, olen yrittänyt viedä ulos. Nyt pentu on hoksannut lähteä karkuun, kun yritän viedä sinne. Mitä mä voin vielä tehdä?!
Pentu ei tajua ulos pissaamista
5
56
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi pentu pissaa aivan järkyttäviä määriä. Vein eläinlääkärille ja pissatulehdushan sieltä löytyi. Sai lääkeet ja kuuri loppunutkin jo. Silti pissaa tulee vaikka kuinka paljon. Miten pienestä koirasta voi tullakkin näin paljon pissaa!
Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Onko se pentu uros vai narttu. Tosin pentuaikana sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Onko sillä sisällä paperit vai mihin se on tottunut siellä tekemään.
Pentu on narttu. Yritetty opettaa sisällä paperille, mutta ei sitäkään ole niinkään tajunnut vaikka olenkin aina kehunut kunnolla.
- Anonyymi
vie pissainen paperi/ alusta ulos. saattaa auttaa asiaa, eli koira tunnistaa hausta, mitä pitäisi tehdä
- Anonyymi
Kissalle laitetaan kissavessa sisälle ja kissanhiekkaa siihen.meillä esillä ollut ja ihan pienestä pissat ja kakat tehnyt siihen,ja paakkuuntuvaa hiekkaa niin paakut ja kakat joka päivä otetaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692497
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472070Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa691842Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511579- 681385
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2971330- 721238
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371143Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1221072- 741005