Osaisiko joku kertoa, minkälaisessa kannettavassa laturissa riittää tehot sähköpotkulaudan lataukseen?
Laudan akku on 37V, 12,8Ah (474Wh) Li-ion ja laturin output on 42V/2A
Riittääkö esim. Kodak PPS100 Pro, jonka kapasiteetti on 88,8 Wh (24 000 mAh) ja ulostulo on 80W?
Tehon puolesta tuon pitäisi kaiketi riittää laskuopin perusteella mutta miten on kapasiteetin kanssa?
Kannettava laturi sähköpotkulaudalle
8
395
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jonninverran metsässä sähköasioiden ymmärtämisessä.
Miä tahansa laturi, jossa jännite on oikea, lataa tuon akkupaketin. Mitä heikkotehoisempi laturi, sitä kauemmin siinä vaan menee. - Anonyymi
Tuollaisen pienjännitelaitteen kysymys kannattanee laittaa tuonne
https://keskustelu.suomi24.fi/harrastukset/elektroniikka - Anonyymi
Eikös se mukana tullut laturi muka riitä? Sehän on suunniteltu nimenomaan sille potkulaudalle.
- Anonyymi
Mutta jos mukana ei tullut laturia. Noita lautojahan on Helsingin kadut täynnänsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos mukana ei tullut laturia. Noita lautojahan on Helsingin kadut täynnänsä...
Ahaa, meinaat siis saada ilmaisen sähköpotkulaudan nappaamalla sen kadulta.
- Anonyymi
Kysymyksellä hain sitä, että jos olen sellaisessa paikassa, mistä ei löydy seinäpistoketta/verkkovirtaa ja haluaisin ladata potkulaudan akun tuollaisella kannettavalla laturilla, eli kytken potkulaudan laturin tuohon kannettavaan laturiin, niin minkälainen laturi riittää siihen että saan akun ladattua täyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksellä hain sitä, että jos olen sellaisessa paikassa, mistä ei löydy seinäpistoketta/verkkovirtaa ja haluaisin ladata potkulaudan akun tuollaisella kannettavalla laturilla, eli kytken potkulaudan laturin tuohon kannettavaan laturiin, niin minkälainen laturi riittää siihen että saan akun ladattua täyteen
Jos olet aloittaja niin esimerkkisi Kodak kyllä sopii syöttämään laudan verkkolaturia ja siis tämän kautta lataamaan laudan akun. Mutta Kodakin akut eivät riitä lataamaan laudan akkuja täyteen (antaa 88,8 Wh, mutta laudan tyhjä akku tarvitsee kaikkiaan 474 Wh). Tarvittaisiin huomattavasti järeämpi varavoimalähde ja hinta nouseekin aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet aloittaja niin esimerkkisi Kodak kyllä sopii syöttämään laudan verkkolaturia ja siis tämän kautta lataamaan laudan akun. Mutta Kodakin akut eivät riitä lataamaan laudan akkuja täyteen (antaa 88,8 Wh, mutta laudan tyhjä akku tarvitsee kaikkiaan 474 Wh). Tarvittaisiin huomattavasti järeämpi varavoimalähde ja hinta nouseekin aika paljon.
Jos on käytettävissä auton akkusähköä, voi laudan verkkolaturia syöttää jollakin halvalla invertterillä (hinnat noin 30-50 € Motonetissä), mutta jos laturi ei toimi noilla halvoilla inverttereillä niin esimerkiksi IKH:ta löytyy 109 eurolla 300 W siniaaltoinvertteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949