Vieläkö joku väittää että Jasmin Mäntylä osaa laulaa?!! Ei Herraisä mitä kidutusta oli kuunnella viime lauantaina tyttelin biisinraiskausta Bumtsibumissa!
Joillakin ihmisillä on kaunis ääni vaikka eivät osaa sitä käyttää, mutta tällä turhimmasta turhimmalla "laulajalla" ei ole edes sitä! Ja äänen käyttö oli...
Miten Jasminille saisi ihan oikeasti läpi viestin miten kauhealta hän kuullostaa, ja miksi jotkut häntä vielä kannustavat tässä naurettavassa pelleilyssä. *itkee*
Jasmin ja Bumtsibum
10
1407
Vastaukset
- MUSIIKKIfani
Kulki kylmät väreet selkäpiitä pitkin - kauhusta!
Kyllä tottavieköön pitäis olla joku kriteeri, millä ko. ohjelmaan pääsee! Usein ohjelmat on musiikillisesti todella nautittavia, kun mukana on oikeita ammattilaisia. Sellaisia, jotka taitavat muidenkin artistien esittämien sävelen tai sanat tai jopa molemmat...
Jasmin Mäntylä ei edes vaivautunut yhtymään muiden lauluun, istui vain typertyneenä.
Ja ajattele "ei kestä enää.." , luin juuri jostain eilen että Jasminin keikkarintamalla on vilkasta ja levyä pukkaa.. mahtaa niitäkin levyjä joutua miksaamaan tosi paljon! Kyllä niille keikoille lipusta maksaneiden rahat menee kuin kankkulan´kaivoon...! - minä
Aivan karmea ääni samoin kuin koko akka...hyi!
- oksettaaa
aivan järkky. ei etes omaa biisiään osaa laulaa. säälittävä tyrkkyjulkkis.
- Madame
Jasminin kannattaa mennä laulutunnille, hänellä saattaa ollakin hyvä pohja kunhan vain opettelee ja harjoittelee paljon mutta kieltämättä se ei ollut kovin kaunista kuultavaa bumtsi bumissa.ö
- Afrodite
Mä itse käyn laulutunneilla, mulla on ihan hyvä ääni. Mutta: ei mun ääni nyt vielä niin hyvä ole, et sillä levy tehtäis ja pääsisin julkkikseks!
Sen Jasminin kannattais oikeesti treenata jos haluaa olla HYVÄ laulaja. Se laulo Bumtsibumissa sen I'm so exited- laulunkin ihan väärin. Se on täysin turha kuvitelma, että jos on hyvä malli/ missi, niin tottakai on myös erinomainen laulaja/näyttelijä!Lahjoja siihen tarvitaan..Jasmin saa rahaa siitä kun on tyhmä! - ?????
Afrodite kirjoitti:
Mä itse käyn laulutunneilla, mulla on ihan hyvä ääni. Mutta: ei mun ääni nyt vielä niin hyvä ole, et sillä levy tehtäis ja pääsisin julkkikseks!
Sen Jasminin kannattais oikeesti treenata jos haluaa olla HYVÄ laulaja. Se laulo Bumtsibumissa sen I'm so exited- laulunkin ihan väärin. Se on täysin turha kuvitelma, että jos on hyvä malli/ missi, niin tottakai on myös erinomainen laulaja/näyttelijä!Lahjoja siihen tarvitaan..Jasmin saa rahaa siitä kun on tyhmä!vai on jasmin hyvä malli? ja mistä suunnalta katottuna? riipputissit joissa raskausarpia enemmän kuin viiden lapsen äidillä. rupiset jalat ja ällöttävän suuret mulkosilmät. ja se ääni. HUH! ihan säikäytti! mörisee kuin mikäkin murrosikäinen kolli. häviäis jo julkisuudesta. säälitti niin kovin se esa nieminen, näittekö sen ilmeen kun jasmin "lauloi" sen vieressä. miettikää miltä se kuulosti siin ½ metrin säteellä!!! HUH!
- Kasarikotka
Jassu on vajonnut niin alas 14 vuodessa että tuntuu ihan absurdilta että se on esiintynyt televisiossa miljoonayleisölle.
- vitsi
Jassu tituleeraa itseään laulajaksi, voi hyvänen aika. Miksi ei vaan esiinny missään laulajana, heh, täysi floppi oli aikoinaan sen levyttämä kappale, surkeammaksi ei voisi enää mennä.
- laulajahaha
vitsi kirjoitti:
Jassu tituleeraa itseään laulajaksi, voi hyvänen aika. Miksi ei vaan esiinny missään laulajana, heh, täysi floppi oli aikoinaan sen levyttämä kappale, surkeammaksi ei voisi enää mennä.
Laulaja, buahahaabuahahahohoo, kaikki ne itseään laulajaksi kutsuukin, ei mitään edellytyksiä tuolla naisella.
- Jlekdkjjjjj
Tahdon rrrrrikkkaaan miehen, ärrävikainen goljatti huusi mikkiin samalla voimalla kuin heklan moppi raivoaa eli laulu-uransakin ulkonevat hampaat ojossa pilasi itse Oulun juntti suoraa kasariluvulta eli mustalainen, kalkutan hevoskuskin vahinkolaukaus kun hekla oli niin kevytkenkäinen. NiinMuahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894