Niin otattekos kortsuja mukaan treffeille varmuuden vuoksi jo nainen vaikka ehdottais panoa?
Otatteko kortsuja mukaan treffeille?
23
96
Vastaukset
- Anonyymi
Niin v1ttuuks se sulle kuuluu, tirkistelijä?
- Anonyymi
Ottaisin muuten, mutta kun ei myydä taarpeeksi suuria kokoja.
- Anonyymi
Tyhjät leipäpussit on ilmaisia.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjät leipäpussit on ilmaisia.
-keinovaginamies-👍 Kiitos vinkistä. 👍
- Anonyymi
Mulla on aina iso säkillinen mukana kun menen treffeille naisen kanssa, siis korppuja.
- Anonyymi
Mulla vähän nolo tilanne; mustia jätesäkkiä sellaisi 60 litran, täytyy yrittää kääriä pieneen kokoon että mahtuis taskuun.
Vaikka voishan sitä kai kipaista äkkiä kauppaan ostamaan rullan jos nainen haluaa muutakin kun kaffitella... - Anonyymi
Ei tarvitse ottaa mukaan eikä tarvi ostaakkaan kun nainen näkee auton jolla tulee paikalle tai kun pyytää mukaan ja treffeillä heti huomaa että oletkin ätmi köyhä duunari ätmi niin nainen vastaa ei kiitos lopetetaan tähän ja miksi kulutat hänen aikaansa kun hän etsii jännämiestä jännittävine elämineen ja jolla rahaa joka veisi treffeille ulkomaille ja bilelomalle jännine juttuineen eli miksi ostaa kortsuja vanhettuvat vaan eli turhaan ostaisi niin ätmiä ei kaipaa kukaan
- Anonyymi
Tapaamani naiset haluavat aina panna paljaalla.
- Anonyymi
En ikinä. Kun ei ole kortsuja niin muijat antaa paljaalla, joka tuntuu paremmalta <3
- Anonyymi
en käytä kortsuja. mielummin ilman
- Anonyymi
Aina on kumit mukana. Ei sitä koskaan tiedä milloin pääsee panemaan.
- Anonyymi
1 kumi on mukana...en kyllä.saa seksiä.
- Anonyymi
Suomi tarvitsee lisää yh-äitejä. Syntyvyyden lisääminen on tärkeää, jopa hallituksen mielestä.
Paljaalteen paras
- Anonyymi
En ota koska en anna.
Ottaisin mukaan sairaanhoitopiirin sukupuolitautitestiklinikan ajanvarausnumeron antaen sen naiselle jos seuraavilla treffeillä molemmat olisi jo todettu terveiksi ja vapaiksi saamaan villiä nautintoa. Kliininen seksi kun ei kiinnosta, naisesta pitää nauttia kokonaisuutena vaikka kondomia käyttäisikin.
AsianVierestä - Anonyymi
Naisena otan aina, sillä eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka tulisi sopiva vastaan.
Jos olisin sinkku ja treffeille menossa, niin.....ehkä.....tai sitten en. Tulisi varmaan kauheat suorituspaineet koko treffeistä, jos etukäteen alkaisi miettiä panemista ja kortsujen kanssa säheltämistä. Menis treffit paljon paremmalla fiiliksellä, kun jättäisi kortsut ja seksihaaveet kokonaan pois matkasta....
No eiköhän noita voi käydä ostamassa sittenkin, jos homma siihen äityis...
Ei niitäkään kannata itse säilöä jossain takin taskussa suotta...- Anonyymi
Musta suuri roskasäkki ja kerä varuuvenvuoksi mukaan ja eseittelet sitten jo heti aluksi naiselle: minulla paljon kondomeja.
Itseäni, en tiedä jotenkin ihastuttavia jotkut nuoremmat naiset Joalin Kaukomaa EI, muut... haluaisin hoitaa kuin vauvaja, kuten haluasin opastaa laskuvajääkäreitä maanpuolustuuskeen, kun nukkeja _:D - Anonyymi
En ole ottanut. Ei sitä kehtaa. Jos seksiä saa niin sitten laukee naisen vatsalle vaan pokkana.,
- Anonyymi
Jos toinen kysyy: onko sulla kumia: On minulla tämmäinen lyijykän pyyhekumi.
- Anonyymi
Kumi pitää aina olla mukana.
- Anonyymi
Joo ainakin 100 kpl. Loppuillasta sit ajan yksin taas himaan Corollalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924