Ihan valmis, aina

Anonyymi

Olet unelmissani lähelläni, ihollani,
alaston vartalosi vieressäni.
Hymyilet kauniisti,
silmäsi veikeästi säteillen.
Hehkumme molemmat, valmiina,
toisemme halut tyydyttämään.

Hellästi sinua ajattelen,
lämmöllä ajattelen,
silti vartaloasi himoiten.
Haluan sinut, hehkeä nainen.
Olen valmis, aina. Tiedä se.

Sinun aito ihailijasi, M41

38

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      turha enää raapia näitä runoja kasaan näytit todellisen minäsi

      • Anonyymi

        Millä tavalla näytin? Ja miten se muutti jotain?

        -M41


    • Anonyymi

      Ihana runo 😊 sopisi hyvin uniajatukseksi, mutta vähän epäilen, että saankohan unta tuota ajatellessa, vai herääkö keho liikaa eloon.

      Mut ajattelin, että mä olin sulle vähän liikaa ja liian outo 🤔

      Kokeilen nyt noita uniajatuksia ja nukkumista, hyvää yötä 😊

      • Anonyymi

        Kukaan ole liian outo. Persoonallisuutta on joka lähtöön: osa piilottaa sen, osa tuo sen avoimesti esiin. Minä pidän 70% esiintuodusta, 30% piilossapidetystä. Ne kummallisimmat persoonan erikoisuudet voi jo hämmentää sinänsä avoimin mielin maailmaa katsovaa mieltä. Sopiva pervous tosin on hyvästä😆

        -M41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ole liian outo. Persoonallisuutta on joka lähtöön: osa piilottaa sen, osa tuo sen avoimesti esiin. Minä pidän 70% esiintuodusta, 30% piilossapidetystä. Ne kummallisimmat persoonan erikoisuudet voi jo hämmentää sinänsä avoimin mielin maailmaa katsovaa mieltä. Sopiva pervous tosin on hyvästä😆

        -M41

        Mikä nyt kenenkin mielestä on sopivaa 😄 Vaihtelee aika paljon riippuen ihmisestä. Oon mäkin joskus saanut tuntea rivien välissä sen, että oon aivan liian hullu ja sopimaton. Varmasti olenkin, jos vastaanottajasta puuttuu vastaavia puolia. Tai jos se jotenkin yllättää. Tosin musta ilmeisesti näkyy se kuitenkin jollain tavalla pinnalle, koska oon aika monta kertaa kuullut sen tietystä ulkonäön piirteestä. Siis sellaisena satunnaisten ohikulkijoiden humalaisena, ihan kohteliaana avautumisena, että miksi jokin mielikuva jää heitä pohdituttamaan.

        Hulluus toisessa on vaan hyväksi, koska oma hulluus ei tunnu ihan niin alleviivatulta. Voi ottaa vähän rennommin sen kanssa. Tosin sitten joutuu kyllä miettimään sitä, ettei mene ihan liian pitkälle. Koska sopivassa mielentilassa todella menee. Pitäis siis löytää itsestään ne ei-hullut puolet 😁 joka tuntuu kyllä vähän sellaiselta niin kuin kävelisi rannalla yhden pienen aidanpalan kanssa ja arpoisi että mihin kohtaan se pitäisi tökätä. Joo tähän, tässä on mun raja 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ole liian outo. Persoonallisuutta on joka lähtöön: osa piilottaa sen, osa tuo sen avoimesti esiin. Minä pidän 70% esiintuodusta, 30% piilossapidetystä. Ne kummallisimmat persoonan erikoisuudet voi jo hämmentää sinänsä avoimin mielin maailmaa katsovaa mieltä. Sopiva pervous tosin on hyvästä😆

        -M41

        Täyspelle oot, etkä mitään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyspelle oot, etkä mitään muuta

        Ehkä niin. Mutta olen sitä aidosti itse. Ei ole tarvetta nimitellä toisia, vain purkaakseni pahaa oloani.


    • Anonyymi

      Oulussako näitä intohimoja koetaan?

      • Anonyymi

        Sielläpäin...


    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat? Palstan kaikille lukijoille?

      • Anonyymi

        Eräälle naiselle, joka on usein lähellä, mutta samalla etäällä. Osaksi tuttu, ja suurelta osin tuntematon. Hän, joka saa huomioni, ja joka pysäyttää ajan ympärilläni. Hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle naiselle, joka on usein lähellä, mutta samalla etäällä. Osaksi tuttu, ja suurelta osin tuntematon. Hän, joka saa huomioni, ja joka pysäyttää ajan ympärilläni. Hänelle.

        Niin minäkin näen hänet lähellä silloin tällöin, silti niin kaukana... osin olet jotain kautta tuttu mutta en silti tunne sinua.. jännityn kun olet jossain liki, koetan olla kuin en olisikaan. Jotenkin tuntui kerran kuin olisit vältellyt minua sen jälkeen kun satuin katsomaan sinua hetken pidempään, menin siitä paniikkiin... mutta et ole pudonnut mielestäni, odotan vain seuraavaa kertaa kun etäältä sinut näen,,,jostain tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin näen hänet lähellä silloin tällöin, silti niin kaukana... osin olet jotain kautta tuttu mutta en silti tunne sinua.. jännityn kun olet jossain liki, koetan olla kuin en olisikaan. Jotenkin tuntui kerran kuin olisit vältellyt minua sen jälkeen kun satuin katsomaan sinua hetken pidempään, menin siitä paniikkiin... mutta et ole pudonnut mielestäni, odotan vain seuraavaa kertaa kun etäältä sinut näen,,,jostain tuttu.

        Minä näen häntä naista paljon, puhummekin, mutta pidämme etäisyyttä. Toivon hänen katsovan minuakin joskus pitkään, merkitsevästi. Jotta kehtaisin lähestyä tunneasialla. Ei ole helppoa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle naiselle, joka on usein lähellä, mutta samalla etäällä. Osaksi tuttu, ja suurelta osin tuntematon. Hän, joka saa huomioni, ja joka pysäyttää ajan ympärilläni. Hänelle.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näen häntä naista paljon, puhummekin, mutta pidämme etäisyyttä. Toivon hänen katsovan minuakin joskus pitkään, merkitsevästi. Jotta kehtaisin lähestyä tunneasialla. Ei ole helppoa se.

        Ootkohan T-mies? Iän puolesta sopisit ja ajatuksesikin voisivat olla näitä mitä kirjoitat.

        Jos olisitkin hän, jota niin kaipaan lähelläänkin, voisin koittaa rohkaistua ja tehdä itse aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan T-mies? Iän puolesta sopisit ja ajatuksesikin voisivat olla näitä mitä kirjoitat.

        Jos olisitkin hän, jota niin kaipaan lähelläänkin, voisin koittaa rohkaistua ja tehdä itse aloitteen.

        En ole T- mies. Nimen aloittaa konsonantti, joka on joitakin askelia aiemmin.

        M41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole T- mies. Nimen aloittaa konsonantti, joka on joitakin askelia aiemmin.

        M41

        Kiva mies kuitenkin olet, kun vastasit.. Kovasti tsemppiä kaivattusi suhteen, ole rohkea ❤


    • Anonyymi

      Hehku keskenäsi vain.

      • Anonyymi

        En. Vasta kun saan hänet viereeni.


      • Anonyymi

        Ihan sama mulle mitä ajattelet...


    • Anonyymi

      Kerro hänelle tunteistasi, ei hän niitä muuten tiedä.

      • Anonyymi

        Ei kyllä. On hänellä joku tieto niistä, mutta niiden pysyvyys voi yllättää hänet.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nämä on näitä trolli sepustuksia. Täältä ei kyllä löydy ketään!!!!


    • Anonyymi

      Saahan sitä haaveilla, kun kerran haaveeksi jäävät.

      • Anonyymi

        Jääkö lopulta vai ei? Ei kiirettä, ei kiirettä.


    • Anonyymi

      Kai liian kauniita kirjoitan,
      runoja huonoja sepustan,
      turhan hempeitä luritan.
      Se kiukkusieluja harmittaa,
      kun itse samaa ei saa.

      Hänelle riimit paremmat,
      sanoista kaikkein kauneimmat,
      herkällä kynällä kirjoitan,
      sydämenmuotoon taivutan.
      Se päivä tulee, vannon sen,
      kynääni kaivoon viskaa mä en.

      -Kankean riimin seppä, M41-

    • Anonyymi

      kiitos samoin aina valmis ja kostea

      • Anonyymi

        Tällaista mies ei ole koskaan kuullut. Ja tuskin tulee kuulemaankaan...

        -Jaska J.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista mies ei ole koskaan kuullut. Ja tuskin tulee kuulemaankaan...

        -Jaska J.-

        Ei kai kaikkea nyt suoraan viitsi kertoakaan. Jää osa salaisuudeksi 😁 Sellaiseksi häilyväksi salaisuudeksi, joka on luettavissa kirjainten seasta.
        Mutta niin se vaan on, että toisen ihmisen kosketus on jotain enemmän kuin mitä sanoin kuvaillaan. Ja sitten kun jonkun ihmisen energia ja se kosketus on kuin puhdasta sähköä, niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kaikkea nyt suoraan viitsi kertoakaan. Jää osa salaisuudeksi 😁 Sellaiseksi häilyväksi salaisuudeksi, joka on luettavissa kirjainten seasta.
        Mutta niin se vaan on, että toisen ihmisen kosketus on jotain enemmän kuin mitä sanoin kuvaillaan. Ja sitten kun jonkun ihmisen energia ja se kosketus on kuin puhdasta sähköä, niin...

        Ei mies paljon muuta voisikaan toivoa, kuin että se haluamansa nainen tuntisi samoin. Samalla kiihkolla, yhdessä hekumoiden. Aika ja muu maailma unohtuu, tunneiksi.


    • Anonyymi

      Ole kuin en katsoisi,
      vilkaise minua vain nopeasti.
      Silti tunnen sinun huomiosi,
      selässäni, sisälläni,
      lahkeessani.

      Tule ja kosketa minua.
      Anna minun hyväillä,
      hellästi kädellä sinua.
      Huulin pehmein koskea,
      kaulasi kaarta hivellä.

      Ottaisin sinut hellästi,
      lopulta veisin rajusti,
      huipulle sinut kantaisin,
      raukeana kanssasi lepäisin.
      Olisit syke sydämeni,
      tulenlieska sieluni.

      -M41, hehkuvilla hiilillä

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stop tryna steal my heart away...
        Älä ees yritä pölliä mun sydäntä 💗💋
        https://youtu.be/Q8l57H9MauA

        Eräältä voisin sitä kyllä koettaa. En viekkaudella tai vääryydellä, ketunhäntä kainalossa, vaan silleen peruuttamattoman pehmeästi.

        M41


    • Anonyymi

      Hänelle viestin vielä luon:
      Minä sydämellä Sua haluan,
      lähelleni kaipaan,
      kosketusta haaveilen.

      Näet itsesi vajavaisena,
      minulle olet täysin ihana.
      Sinusta vikaa löydä en,
      niitä suotta edes etsien.

      Tule ja kosketa minua,
      sanoilla käsillä herkillä,
      katseella kuumalla,
      suutele ihanilla huulilla.
      Se taivas miehen olisi,
      jos sen itselle saisi.

      Ei yöksi, päiväksi pariksi,
      vaan täytteeksi sydämen,
      pysyvästi siellä hehkuen,
      elämäni riemua luoden?
      Tule jo luokseni nainen!

      M41

    • Anonyymi

      Hetivalmis kiuas ... ?

      • Anonyymi

        Ehkä meissä jotain samaa,
        nopeasti kuumenevaa kamaa.
        Hänelle valmis olen aina,
        arkena ja sunnuntaina.

        M41


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe