Että toivot toisen kuolemaa tavalla tai toisella. Varo mitä julkisesti puhut
Vihaat niin paljon toista
40
1913
Vastaukset
- Anonyymi
En vihaa
- Anonyymi
En varo! Tulen kertomaan totuuden koko maailmalle! Jos napsahtaa syyte tai linnaa, istun sen hymyssä suin.
- Anonyymi
Moni ihminen ansaitsee kuolla tässä maailmassa!
- Anonyymi
Ne on vaan niin korkeassa asemassa olevia, ettei pidätysmääräyksistä huolimatta, saada edes tuomiolle.. paitti trumpetti.
- Anonyymi
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vaan niin korkeassa asemassa olevia, ettei pidätysmääräyksistä huolimatta, saada edes tuomiolle.. paitti trumpetti.
Kaikki on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Nostetaan
- Anonyymi
Erityistä hulluutta vaatii ihmisen esineellistäminen kyllä. Goodbye.
- Anonyymi
No en osaa vieraitten maitten presidenttejä kirjoittaa. Putte sai kai jonkun pidätysmääräyksen kans.
- Anonyymi
Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Nii no joo
- Anonyymi
Kenen olisi syytä varoa mitä julkisesti puhuu kenties sinun itsesi
- Anonyymi
Kenties
- Anonyymi
Aika paljastava vastaus jollakin piinatulla sielulla. Sivusta
- Anonyymi
Julkisesti siis ihan irl ja julkisella paikalla... Vai kenties palstalla anonyyminä kuten sinä.
- Anonyymi
Miksi kysyt? Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Kummallista kalastelua, jopa vaivaannuttavaa luettavaa. Sivusta
- Anonyymi
Täähän on Jo vuosia vanha ketju totta ne on kuollut jo molemmat. Sekä aloittaja että rakkauden kohde🙏
- Anonyymi
Entä sinä pidä vaan kuule omasta elämästä huoli. Onko sulla Jumalan kanssa asiat kunnossa? Joo jos ei niin tiedätkö mihin joudut kuolemas jälkeen?.Onko tuttu: *Jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä". Joka toivoo toisen kuolemaa niin hyi hitto mikä luonne. Tämä meni kaikille jotka toivovat toisen kuolemaa ja vielä kerran hyi hitto . Ja käsi ylös kaikki jotka toivoo Jumala näkee kyllä salatuimmatkin aikeet ja ajatukset ilman sitäkin. Rakasta lähimmäistäsi pyytää Jeesus. Onko maanpäällä niitä jotka rakastavat enää jäljellä?
- Anonyymi
Onpa palstasetä herttainen tarina. Eli vanha juttu jo vai hä?
- Anonyymi
Minunkin kuolemaa toivoo varmaan moni ainakin tuntuu siltä välillä en tiedä miksi
- Anonyymi
Oletko tyhmä? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
- Anonyymi
Älä välitä.
- Anonyymi
:(
- Anonyymi
…
- Anonyymi
Niin? Oliko tämä jonkun aloitus mielestäsi käypää tavaraa bipolaarisen poppulismikampanjaasi? Hävettää puolestasi
- Anonyymi
Minun kuolemaa toivottiin lapsuudessani. En toivo ainakaan enää itse kenenkään. Eläköön ja kärsiköön. Tai jos ei semmoista kykyä niin iloitkoon. Tai ihan mitä tahansa väliltä🤷♀️
- Anonyymi
Kenelläkään ei lupaa toivoa toisen kuolemaa saamatta Ikiaikojen Kaikkivaltiaan Jumalan tuomiota päänsä päälle. Tämä on vakava varoitus. Hän kostaa millä tavalla tahansa ja koska tahansa, niin kuin vain Hän pystyy. Hänellä on valta yli kaiken joten lopettakaa heti toi pelleily, kun jokainen kuitenkaan tuntee varmasti omantunnon tuskaa jos noin toivoo....
- Anonyymi
Toisen teoista kostetaan väärälle henkilölle
- Anonyymi
Joo niin on tehty tosiaankin.
Ei tosin taida liittyä tähän aloitukseen vuosien takaa.
- Anonyymi
Tuleeko vai ei?
- Anonyymi
Hooohohohohohohoo
- Anonyymi
No nii santa Klaussi rauhoituhan. Sivusta
- Anonyymi
Sairas ihminen uhkailee toisia. ei mulla muuta
- Anonyymi
Jotkut tykkää pelotella ja uhkailla toisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut tykkää pelotella ja uhkailla toisia.
Kaikkien pahat teot ei tule julki valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien pahat teot ei tule julki valitettavasti.
Suomessa saa tehdä rikollisia asioita saamatta rangaistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa saa tehdä rikollisia asioita saamatta rangaistusta.
hännystelijät aina menossa mukana.
- Anonyymi
I'm not worth it
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980