Että toivot toisen kuolemaa tavalla tai toisella. Varo mitä julkisesti puhut
Vihaat niin paljon toista
24
1511
Vastaukset
- Anonyymi
En vihaa
- Anonyymi
En varo! Tulen kertomaan totuuden koko maailmalle! Jos napsahtaa syyte tai linnaa, istun sen hymyssä suin.
- Anonyymi
Moni ihminen ansaitsee kuolla tässä maailmassa!
- Anonyymi
Ne on vaan niin korkeassa asemassa olevia, ettei pidätysmääräyksistä huolimatta, saada edes tuomiolle.. paitti trumpetti.
- Anonyymi
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vaan niin korkeassa asemassa olevia, ettei pidätysmääräyksistä huolimatta, saada edes tuomiolle.. paitti trumpetti.
Kaikki on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Nostetaan
- Anonyymi
Erityistä hulluutta vaatii ihmisen esineellistäminen kyllä. Goodbye.
- Anonyymi
No en osaa vieraitten maitten presidenttejä kirjoittaa. Putte sai kai jonkun pidätysmääräyksen kans.
- Anonyymi
Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Nii no joo
- Anonyymi
Kenen olisi syytä varoa mitä julkisesti puhuu kenties sinun itsesi
- Anonyymi
Kenties
- Anonyymi
Julkisesti siis ihan irl ja julkisella paikalla... Vai kenties palstalla anonyyminä kuten sinä.
- Anonyymi
Miksi kysyt? Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Kummallista kalastelua, jopa vaivaannuttavaa luettavaa. Sivusta
- Anonyymi
Täähän on Jo vuosia vanha ketju totta ne on kuollut jo molemmat. Sekä aloittaja että rakkauden kohde🙏
- Anonyymi
Minunkin kuolemaa toivoo varmaan moni ainakin tuntuu siltä välillä en tiedä miksi
- Anonyymi
Oletko tyhmä? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.
- Anonyymi
Älä välitä.
- Anonyymi
…
- Anonyymi
Minun kuolemaa toivottiin lapsuudessani. En toivo ainakaan enää itse kenenkään. Eläköön ja kärsiköön. Tai jos ei semmoista kykyä niin iloitkoon. Tai ihan mitä tahansa väliltä🤷♀️
- Anonyymi
Kenelläkään ei lupaa toivoa toisen kuolemaa saamatta Ikiaikojen Kaikkivaltiaan Jumalan tuomiota päänsä päälle. Tämä on vakava varoitus. Hän kostaa millä tavalla tahansa ja koska tahansa, niin kuin vain Hän pystyy. Hänellä on valta yli kaiken joten lopettakaa heti toi pelleily, kun jokainen kuitenkaan tuntee varmasti omantunnon tuskaa jos noin toivoo....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662