Olisiko sillä hyödyllistä käyttöä Riihimäellä.
POSITIIVINEN AJATTELU - MITÄ SE ON JA EI OLE
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa POSITIIVINEN AJATTELU
Jaksoin selata 14 sivua otsikoita täynnä ja eiköhän jatkoa olisi seurannut.
Ehkä kannattaisi ottaa asia/suunnitelma/tapahtuma kerrallaan ja miettiä, mitä positiivinen ajattelu sen kohdalla tarkoittaisi. - Anonyymi
Se tarkoittaa sitä, että vaikka potkut tulki töistä ja vaimo jätti ja lääkäri diagnosoi sinulle keuhkosyövän ja antoi puoli vuotta elinaikaa niin sun tulee uskoa että elämä on kivaa!!!
- Anonyymi
Ei, tuossa tilanteessa minä ajattelisin, että olen saanut mahdollisuuden elää ja mitähän elämisen arvoista ehdinkään kokea ja kyllä siihen mahtuu miinusmerkkisiäkin kokemuksia.
Siis sinulla on ollut työpaikka ja vaimo ja terveyttä. Ja kaikenlaista muuta.
Ei ole kukaan selvinnyt hengissä.
- Anonyymi
Itselle se tarkoittaa nähdä hyvät asiat kaikesta paskasta huolimatta…
- Anonyymi
KUNTAVAALIEHDOKKAIDEN POSITIIVISUUS, voiko luottaa.
Varmuuden vuoksi otan esimerkin valtakunnan tasolta. IL: Uusi ministeri Antti Kurvinen:" Olen iloinen, onnellinen ja nöyrä." - Anonyymi
Positiivisesti ajattelee henkilö, joko pudottuaan 10 kerroksisen talon parvekkeella, toteaa 5 kerroksen kohdalla, että tähän mennessä on vielä kaikki hyvin.
Tai voidaan sanoa myös, että kaikki negatiivisuus voidaan määrittää myös positiivisessa valossa. Esim. rokotevastaisuus voidaan määritellä kulkutautimyönteisyydeksi. - Anonyymi
"Kyllä minä niin mieleni pahoitin." Tämä ihmisiä viihdyttää esitettynä. Tunnistavat jotakin ja ajattelevat, etten minä sentään ihan tuommoinen ole , vaan vähän positiisempi.
- Anonyymi
TEON YMMÄRTÄMINEN TAI HYVÄKSYMINEN OVAT KAKSI ERI ASIAA.
Poliisikin pyrkii ymmärtämään henkirikoksen motiivin, mutta ei todellakaan hyväksy sitä.
Taviksille tämä tuo vaikeita tilanteita. Tämä näkyy esim. uutisiin liittyvissä keskusteluissa. - Lihakarjan hoidon laiminlyönyt ja hirveän tilanteen aikaan saanut tuomitaan ja sadistisia rangaistuksia suunnitellaan. Jotkut yrittävät ymmärtää, miksi ihminen voi ajautua tilaan, jossa ei jaksa tehdä enää mitään, edes pyytää apua. -POSITIIVISTA AJATTELUA olisi kai se,että pitäisi suunnitella, mitä tehdä, ettei tällaista enää koskaan pääse tapahtumaan. - Anonyymi
RIIHIMÄKI ON RIKOLLINEN KAUPUNKI
Mitä positiivinen ajattelu tästä tilanteesta olisi.
JÄRKYTYIN, kun 1980-luvun puolivälissä tulin Riksuun töihin ollakseni lähellä Hämeenlinnan vanhushoitoprojektiniani. Keskusta oli ruma. Kaupoissa piti käydä siellä ja sillä reissulla "joka" nurkan takaa ja ovisyvennyksestä tyrkytettiin huumetta ostettavaksi. Nykyisen Salen edessä oleva kortteli kuului rikollisille, vankilasta vapautuneille. En muista enää, miksi sitä matalaa puutaloaluetta nimitettiin. Salea vastapäätä toisella puolella katua oli se kerrostalo kuin nykyäänkin. Siellä olisi ollut lukaali myytävänä. Minua varotettiin: älä osta, siinä talossa asuu vaarallinen rikollinen, joka pitää pelon vallassa muita asukkaita. Hämeenkadulla siinä päässä oli taloja, joiden takapihoilla oli rikollisten varastoja ja "työpaikkoja", ettei sitten niihinkään taloihin, jne,
POSITIIVISTA AJATTELUA on varmaankin silloin ilmennyt muodossa, että tästä huolimatta täytyy yrittää kehittää kaupunkia laillisin keinoin. Sama pätee nykyäänkin, vankilasta ja rikollisuudesta huolimatta, mutta ei "unohtaen" sitä puolta asiassa. Rikolliset ovat keskuudessamme ja vankilasta käsin käytetään valtaa ja kauppa käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915