Takavuosina näki heti Joensuun marketissa, kun vastaan tuli aito juukalainen naaras. Kampauksesta tunnisti. Kovin oli vissiin muodikas, mutta vähän muuta maata jäljessä. Joensuussa toki oltiin ajan hermolla...
Mites nyt someaikana? Onko sama tukka kaikilla Helsingistä Nunnanlahteen?
Vai mistä aidon juukalaisen naaraksen tunnistaa, isommalla kylällä?
Vieläkö juukalaisen naisen tunnistaa tukasta?
10
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin että olemuksesta. Rehellisistä silmistä. Vähän ujosta katseesta. Aivan kuin eivät oikein ymmärtäisi omaa viehättävyyttään. Seksikkyyttään.
On kyllä poikkeuksiakin. Näin kesäjuukalaisena saa joskus niin ihania katseita, flirttailevia hymyjä, ja ihan rengastetuilta naisilta. Siinä saattaa rouvan ympärillä pyöriä kolme, neljä kakaraa ja isäntä jossakin liepeillä, ja niin keinuu rouvan lanne, rinnat ryhdikkäästi tyrkyllä. Tykkään! - Anonyymi
Joopa nää paikallis Juuka naarat sen ihmeelisempiä oo kun Helsinki-Rovaniemi akselilla ,, Ihan samoja "Pullero" pallukoita ku jotkut normi YH tai muuallakin,,, Ihan turhaa kuvitella mitään maalais romantiikkaa tai sattuma sutturaa näillä pikku kylillä....
- Anonyymi
Onko niin, että näitten syrjäkylien ainoa parturi kampaaja ostaa 200 litraa hiusväriä, ja värjää sillä kylän kaikkien ämmien päät. Vai miksi pikku paikkakuntien naisilla on aina saman väriset hiukset? "Räväkän" punaiset.
- Anonyymi
Punainen väri peittää parhaiten harmaat hiukset. Siksi.
- Anonyymi
Juukalainen naaras on suosittu. Useammalle "valloittajallekin "lapsia, ja kun työttömyys iskee jahdataan seuraavaa. Mökin ukkojen ainoa lohtu ovat "idän kiertotähdet", jotka tyytyvät uransa loppuvaiheessa kaljaan ja sataseen.
Aitoa rakkautta kun ei tapaa näillä savukylillä, jos et hanki hänelle ensimmäiseksi omaa katumaasturia kaupparalliin.- Anonyymi
Kympillä ja parit bisset irtoo
- Anonyymi
Kovin on persevää nää Juuka pimut no ei se tässä paras jalat on kuin patsaat ja pyylevä ulkomuoto
- Anonyymi
Ennen erottuivat permanettikiharoilla ja nykyisin punaisella värillä, mutta en muista päivää, jona oikein pitkä luomuhius olisi ollut muodissa. Ei vaatisi kampaajalla käyntiä. Ukkokultakin osaisi sen tasata.
Mikä on paikallisen punaisen värisävyn nimi? Millä kotivärillä saisi vastaavan onnistumaan? Jos itselleen laittaisi väriä päähän metätysajaksi.
Terveisin, mies - Anonyymi
Juukalaisten naaraiden kesto muoti on porkkanan punainen pää ja muotoiltu irokeesi pillu karvoihin.
- Anonyymi
Nykyisin alkaa kyllä Juuan naiskannalla olla tukat vähissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031836
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881606Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse331228Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591108Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2671020Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72937En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.57844Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l40822Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua61732