Lehdessä jo kehuivatkin uutta kauppiasta, kyllä on ystävällinen palvelu, ja puutavara
varmasti tämän kylän edullisinta. Nyt vaan haukkumaan vaikket olis edes käynnyt siellä, se on tämä Pitäjän tyyli.
Jämsän K-rauta.
11
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko siellä sitten puutavara maksaa, esim. 50x100?
Entäpä mitä maksaa muualla? - Anonyymi
Hyvä kauppa. Näemmä poistettu ne ei asiakaspalvelijat. Nyt toimii. Kiitos myyjille mummoni asioiden hoidosta.:)
- Anonyymi
Ulkovuori paneeli oli sama hinta kun viimme vuonna. Muut nosti 45%. Asiakaspalvelu tosi asiallista. Ja mikä parasta, työllistää monta perhettä.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu asiallista mutta liian kauan joutuu myyjiä odottelemaan.
- Anonyymi
Halvin liike puutavaralle, kävin kysyyn samaa tuotetta Koskelta ja Salmiselta. Eikä ollut 2:laatua.
- Anonyymi
Hinnat kohillaan puutavarassa.
- Anonyymi
Mutta sehän on rautakauppa. Rautaa ei ole kuin muutama hk putki ja kulmarauta hyllyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sehän on rautakauppa. Rautaa ei ole kuin muutama hk putki ja kulmarauta hyllyssä.
Oliko mutkaa ja mukavia?
- Anonyymi
Kauppias asiallinen. Itse en tekis diiliä että vanhat työntekijät jatkaa vaan olisin suurin piirtein kaikki hyllyjen takana lusmuajat vaihtanut, ne on ton kaupan syöpä ja menestyksen este.
- Anonyymi
Haljalan Pekka hieno vanha ja osaava rautakauppias. Muita en kovasti kehuisi, no Tuijaa ehkä.
- Anonyymi
Tänään käytiin jotain kasveja hakemassa, kattelin kun lähti muutama hyvän kokoinen kuorma kestopuuta. Hieno homma että on saatu homma pyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799