Tallinnan keskustan pienvenesatama

Anonyymi

Siis voiko sinne mennä omalla veneellä ilman rajoituksia lähinnä korona juttuja

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ovatvarmaan iloisia jos menet eivätkä taida kysellä mitään. Suomessa joudut varmaan ensimmäiseen tarkastukseen. veneilen parhaillaan toista kuukautta Euroopassa ja eikä kukaan kysy mitään.

• Anonyymi

Saat mennä ja tulla vapaasti omalla veneellä . Ei ole testejä kummassakaan päässä. Sama pätee Ruotsiin ja muihin Shengenmaihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 95
      2241
    2. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      146
      1811
    3. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1589
    4. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1165
    5. Missä ravintolassa Martina hakkasi Sofian?

Ollaan lasten kanssa katseltu youtubesta sitä videota missä Martina pidätetään ja heitetään pihalle sen jälkeen kun hän on hakannut Sofian. Mikä tuo r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1099
    6. Tiedän ettei tilanne

Ollut optimaalinen kun tavattiin. Oikeastaan se oli aika sekava tilanne. Silti teit tosi ison vaikutuksen tunteisiini nainen. Olen pahoillani siitä e
      Ikävä
      39
      872
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      47
      811
    8. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      23
      779
    9. Stefan eli vankeudessa, kurituslaitoksessa, 9 v ajan

Mutta vapautui siitä vuosi sitten keväällä ja elää nyt vapaana kuin taivaan lintu ihanan Sofiansa kanssa, nyt saa taas elää! Kaikkea mukavaa heille tu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      728
    Aihe