Mitä kannattaa tehdä vuoden 1954 keittiölle. Laitanko uudet kaapit vai maalaanko vanhat. Matalathan noi ovat. Mutta aika vähällä käytöllä ovat, kun yksin asun että kannattaako. Ainoo mitä aattelin tehdä, laitta aktiivimallin liesituulettimen. Ja jääkaapille tehdä tilan vanhaan komeroon. Taustalaatoituksenkin aattelin uusia. Tosin ikävä sitten jos joutuu uudelleen uusiin, jos aikoo kalustetta uusia, mutta sain laatat ilmatteeksi ettei siitä vahinkoo tulisi. Mataluudesta oikeestaan ainoo haitta kun hella on tasoo korkeemmalla.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voi olla mahdollista jopa nostaa alakaappeja, riippuu välitilan korkeudesta. Liian ahdasta siitä ei kannata missään nimessä tehdä. Jo viisi senttiä tekee ihmeitä. Tapauskohtaista kuitenkin.
- Anonyymi
Joskus on siirretty koko keittiö yläkaappeineen nykyiseen standardikorkeuteen mutta se on koko keittiön purku ja voi tulla sähköhommia yms. Jos on erittäin hyväkuntoinen keittiö ja haluaa sen säilyttää niin jotakin järkeä voi ollakin. Ei muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on siirretty koko keittiö yläkaappeineen nykyiseen standardikorkeuteen mutta se on koko keittiön purku ja voi tulla sähköhommia yms. Jos on erittäin hyväkuntoinen keittiö ja haluaa sen säilyttää niin jotakin järkeä voi ollakin. Ei muuten.
Suomessa on jokunen puusepänliike jotka tekevät mittatilaustyönä mm. näitä 50-luvun keittiöitä. Desing on 50-lukua, mekanismit ja keittiötekniikka tätä päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on jokunen puusepänliike jotka tekevät mittatilaustyönä mm. näitä 50-luvun keittiöitä. Desing on 50-lukua, mekanismit ja keittiötekniikka tätä päivää.
Jos alkuperänen täyspuinen vanha keittiökaapisto niin pidä se ihmeessä !
Kuuluu sen ajan taloon. Ei missään tapauksessa pidä purkaa ja laittaa jotakin ikeaa.
- Anonyymi
Kannattiko tuollaisesta tehdä koko aloitusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560