Seuraat varmaan television hömppäohjelmia, sellaisia joissa "yleisö" nauraa esiintyjille noin joka viides sekuntti. Uskot sitten, että keskustelijat koetaan kovin vitsikkäiksi ja saavat osakseen suosiota. Olet siis yksi niistä jota höynäytetään.
Usein nimittäin paikalla nimittäin ei ole lainkaan yleisöä'. Jos sellaista näytetään, se voi olla aivan muusta tilaisuudesta.
Ohjelman teknisellä avustajalla taasen on käytettävissään joukko naurutallenteita, eripituisia. Aina noin viiden sekuntin välein hän päästää jonkin niistä kuuluville.
"naurava yleisö" televisiossa
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyy riittävän suomalaiselle katsojalle. Ei ole ohjelmassa henkevyyttä. On tosi ärsyttävää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996