Vuosia saman naisen kanssa ja en koe hänen

Anonyymi

Olevan viehättävä millään tasolla. Seksiä kyllä tekee mieli mutta hänen kanssaan se ei vain onnistu kun alakerta ei toimi. Naiseni ei ole mitenkään kaunis, aikoinaan hänet huolin kun halusin parisuhteen.

49

4123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta kuin eroat. Silloin pääset ongelmasta.

      • Anonyymi

        Säälin häntä. Tiedän ettei kukaan toinen häntä huoli. Ehkäpä voisin aloittaa sivusuhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin häntä. Tiedän ettei kukaan toinen häntä huoli. Ehkäpä voisin aloittaa sivusuhteen.

        Luulet tyhmä kuppe niin liikaa ittestäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet tyhmä kuppe niin liikaa ittestäs

        Kerroin vain miten asia on. Seisooko itselläsi jos nainen on ruma? Tuskinpa.


      • Anonyymi

        Mikä sua häiritsee noin paljon tuossa aloituksessa? Taidat olla katkera nainen,kun noin hermostut.totuus satuttaa ja tämä kommentti sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet tyhmä kuppe niin liikaa ittestäs

        Ei, vaan itsetunnossa vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin häntä. Tiedän ettei kukaan toinen häntä huoli. Ehkäpä voisin aloittaa sivusuhteen.

        Kyllä oli ruma kommentti sinulta "Tiedän ettei kukaan toinen häntä huoli".
        Minä taas ajattelen että jokaiselle on joku kun vain toisensa löytää.


    • Anonyymi

      Luulitko olevasi kovinkin hyvä työssäsi?

      Minä en mitteen parisuhteita perusta kun olisin ollutkin jo sellaisessa.

      Enkä muutenkoon noin ällöttävän miehen kanssa, taidat olla homeessakin koko mies.

    • Anonyymi

      Tee molemmille palvelus ja ota ero. Vaikka et itse koe häntä viehättävänä niin joku muu voi kokea.

    • Anonyymi

      Yleinen ongelma miesten keskuudessa. Sitä joskus itsekin tyytynyt ei niin viehättävään, mut ei siitä mitään tullut. Tavoitteena aina saada kaunis nainen! Enää en tyydy vain johonkin. 😮

      • Anonyymi

        Itsekin ajattelen samoin.


    • Anonyymi

      Kylläpä se elämä vielä sinuakin opettaa. Loppuu se pinnallisuus.

      • Anonyymi

        Ei kaikki opi


    • Anonyymi

      Kaunis ja fiksu nainen ei halua noin tyhmää ja pinnallista miestä.

      • Anonyymi

        Mutta rumako ei voisi olla fiksu??


    • Anonyymi

      Nuorempi nainen kyl saa kikkeliin vipinää 👌

      • Anonyymi

        Mutta,saako nuorempi nainen homeisesta kuppesta mitään vipinää itselleen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta,saako nuorempi nainen homeisesta kuppesta mitään vipinää itselleen??

        Epätodennäköistä että sais


      • Anonyymi

        Vitun yksinkertainen ääliö. Luuletko hölmö että kukaan nuori tuollaista vanhaa ruttukyrpää huolii, oikein naurattaa joidenkin miesten yksinkertaisuus ja suuret luulot itsestään


    • Anonyymi

      Minuakin suuresti ihmetyttää kauniit naiset, joilla on ruman näköinen mies. Täytyykö heidän käyttää jotain liukkaria, jotta seksi onnistuu ylipäätänsä. Itse en ainakaan kiihottuisi ollenkaan. Vai onko raha, mikä pitää yhdessä, tai sitten ne naiset ovat aseksuaaleja, eivätkä muutenkaan pidä seksistä.

      • Anonyymi

        Silmät kiinni voi kuvitella tilalle vaikka hotimman kolleegan ja saa itsekin sitten jotain irti siitä jyystöstä


    • Anonyymi

      höpö höpö rakkaani. haluut ihan sikana mua

      • Anonyymi

        no niinpä


    • Anonyymi

      Itsellä oli aikanaan samanlainen vaiva...
      Oman vaimon kanssa alkoi vähitellen sekä sekin määrä että samaa tahtia erektio hiipua, loppuen vähitellen kokonaan.
      Luulin että minulla on jokin vakavampi vika alapäässä.
      Kun erottiin kävin jonkin verran ulkona jossa tapasin nuoria ja kauniita naisia. Pelotti ensin mennä heidän kanssaan seksiä harrastamaan mutta huomasin että ei alakerrassa ole mitään vikaa.
      Parhaimmillaan on ollut kaksi tyttöystävää vuoropäivinä ja viimeisen muutaman vuoden aikana kymmeniä. Seksi ollut pääsääntöisesti upeaa ja erektio ongelmista ei tietoakaan. Kun avauduin asiasta erään hyvän petikaverin kanssa kertoi hän mielipiteenään että jos hän ei saa miehellä kunnolla seisomaan on hänessä vikaa...
      Se oli siis tyttöystävän sanomaa.

      • Anonyymi

        Oletan tän olevan vitsi. Mut jos ei, niin annan sulle vinkin. Vika on sinussa jos nainen ei ole sun kanssa parhaimmillaan ja haluttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan tän olevan vitsi. Mut jos ei, niin annan sulle vinkin. Vika on sinussa jos nainen ei ole sun kanssa parhaimmillaan ja haluttava.

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Aapee tyhmästä päästäsi kärsii koko ruumiisi. Ottaisin osaa tuskaan, mutta oikeesti ei kiinnosta tyhmät.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä hän sinusta. Et houkuta suuntaan et toiseen. Tee jotain itsellesi. Sinkkun mahiksesi on olemattomat.💩

    • Anonyymi

      Toivottavasti Ap otti eron.

      • Anonyymi

        Aika saamaton pasca vaikuttaa kyllä olevan.


    • Anonyymi

      Siinäpä on sitten pilattu senkin rumankin naisen elämä.

      • Anonyymi

        Höpsis. Oman elämänsä pöntöstä alas veti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. Oman elämänsä pöntöstä alas veti.

        Hakeudu hoitoon.


    • Anonyymi

      Jos oot itse hyvännäköinen ja timmissä kunnossa, niin saat kyllä muitakin naisia.

      • Anonyymi

        Noin tyhmä ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin tyhmä ei saa.

        Voi se silti tuskissaan luulotella niin.


    • Anonyymi

      Vakka kantensa valitsee ja toisinpäin. Oot kyllä ihan omaa luokkaas ja eukkos kanssa. Pitkää liittoa teille toivottaen palstan sinkut

      • Anonyymi

        Säälittävää loukata kunniaa nimettömänä.


      • Anonyymi

        Ja typerä uskoo kaiken näkemänsä. Onnea vaan tosta ymmärryksentasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää loukata kunniaa nimettömänä.

        Säälittävää luulla että kunniaa on loukattu. Tuossa nimenomasn sanotaan että ”omaa luokkaansa”. Itse loukkaat muijas kunniaa kun täällä nimettömänä hänestä kerrot asioita jotka vain sinä hän koette omassa vankassa pitkässä suhteessanne.


    • Anonyymi

      Jos ryhtyy valheellisin perustein suhteeseen ilman tunteita, vain saadakseen jonkun, on toisen ihmisen tarkoituksellinen hyväksikäyttäjä! Vähän samanlaista hyväksikäyttöä kuin puolison ottaminen rahasta ilman tunteita. Yleensä se miten ihminen kertoo läheisistään ja miten hän kohtelee läheisiään paljastaa sisäisen kauneuden. Hyväksikäyttö yhdistettynä rumaan sisustaan kuulostaa hyvin vastenmieliseltä ihmiseltä!

      Ihmisellä on vastuu itse etsiä itselleen kumppani, joka itselle kelpaa ja johon syntyy tunteita. Ei sitä kukaan muu voi määritellä mitkä asiat on kenellekin tärkeitä ja mitkä ei loppujen lopuksi merkitse mitään. Ongelma toki voi olla, ettei itse vastaa oman kohderyhmänsä vaatimuksia tai kelpaa kohderyhmälle vain helpoksi panoksi. Jos joku saa kymmeniä nuoria naisia vuodessa, senkus lopettaa suhteen, joka ei riitä ja painuu panemaan ketä sitten itse haluaakin. Se on myös kumppanille paras ratkaisu. Ei parisuhteessa ole pakko olla, jos ei itse halua.

      • Anonyymi

        Älä ala moralisoimaan. Meillä on yhteisiä lapsia ja en kaikesta huolimatta halua erota. Lapsilla on oikeus ehjään perheeseen.
        T: aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ala moralisoimaan. Meillä on yhteisiä lapsia ja en kaikesta huolimatta halua erota. Lapsilla on oikeus ehjään perheeseen.
        T: aloittaja

        Joskus perhe on ehjempi rikkoutuneena. Lapset saa ihan sairaan kuvan siitä mikä rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ala moralisoimaan. Meillä on yhteisiä lapsia ja en kaikesta huolimatta halua erota. Lapsilla on oikeus ehjään perheeseen.
        T: aloittaja

        Olen eronnut itse hyvin huonosta liitosta haluttoman miehen kanssa. Hän ei halunnut läheisyyttä, kosketusta tai edes henkistä kontaktia mitenkään.

        En moralisoi, vaan kerron kokemuksesta! Vaimosi luultavasti on menettänyt naiseutensa, voi huonosti, ehkä syö siksi suruunsa ja elämä kansassasi voi olla aika ahdistavaa. Sellaisessa ilmapiirissä eläminen ei ole lasten eikä vaimosi etu! Jos haluat jäädä, tee se oikein. Ota kontaktia, arvosta vaimoasi, liikkukaa ja harrastamaa yhdessä, tee hyvää, mutta terveellistä ruokaa, ota arjesta vastuuta. Tai sitten kysy avoimesti haluaako vaimo avointasuhdetta, koska sinä et pysty hänelle fyysistä rakkautta antamaan. Sekin voi olla, että kun näet vaimon kelpaavan muille, sinunkin arvostukseni nousee ja vaimo alkaa tuntua haluttavalta kun tajuat että hän ei ole itsestään selvyys.


    • Anonyymi

      Minä naisena tyydyin vähemmän komeampaan mieheen, kun luonne oli niin kiva. On nykyisin kuin petolinnun perse, ja luonnekin vähän niin ja näin.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Eikö edes pimeässä yöllä toimi?

    • Anonyymi

      voiei kauneus on katsojan silmässä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe