Minulla on muutaman vuoden vanha Boschin Series 6 -sarjan kuivausrumpu. Nyt ongelmaksi on tullut, että kuivausrumpu tartuttaa puhtaisin pyykkeihin tunkkaisen hajun (kuin ne olisivat olleet suljetussa koneessa kauan).
Nukkasihdin puhdistus ei auta ja mitään muuta ei huoltopalvelun mukaan voi itse tehdä. Onko parempia vinkkejä kuin tilata huolto?
"Itsepuhdistuva" kuivausrumpu haisee
Anonyymi
1
275
Vastaukset
- Anonyymi
Lauhdutin varmaan melko tukossa -voi senkin kyllä oikeasti itsekin puhdistaa, mutta jos kerran uskot huoltopalvelua niin se kertoo että parempi kun et itse yritä, kun ei kuitenkaan aivan yksinkertaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375