Miksi mies vihaa?

Anonyymi

Olen tässä vuosien varrella tapaillut satunnaisesti erästä miestä. Olen jäänyt jotenkin tunteistani häneen kiinni. Aina tavatessamme hän tekee kaikkensa, että tuntisin oloni hyväksi. Huolehtii, huomioi, kehuukin.

Jossain kohtaa hän tekee tai sanoo jotain sellaista, mikä saa maailmani pirstaleiksi. Joka kerta. Ensin olen arvokas, haluttu ja rakastettu. Jossain kohtaa aina hänen käytöksensä muuttuu. Täysin tunteettomaksi ja jääkylmäksi. En ole mikään, en yhtään mikään. Ja hän todellakin tekee sen tiettäväksi minulle.

Selvää on, että en enää halua kokea tätä. Mutta silti minua mietityttää, miksi hän on toiminut, niin kuin on. Haluaa satuttaa ja saada todella huonon olon toiselle. Kun tietää siihen pystyvänsä. En vaan ymmärrä millään. Minun mielestäni tuo on pahuutta ja hän onnistuu imemään kaikki voimani vähäksi aikaa.

9

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsistilta kuulostaa. Etsi uusi.

      • Anonyymi

        En ole ehkä halunnut ajatella noin, vaikka kaikki merkit siihen on viitannutkin. Koitin ajatella, että "vain" ehkä epävakaa. Mutta nyt olen varma, että on narsisti. Eikä näe itsessään vikaa, vaan aina ympäristössä.

        Tässä kohtaa en ole valmis tapaamaan ketään uutta miestä, muuta kuin kaverimielessä. Haluan oikeasti hoitaa oman itsetuntoni kuntoon ja löytää oman sisäisen voimani. Ulkopuolelta en hae mitään, koska siitä ei välttämättä hyvää seuraa, kun olen päässyt näin rikkoutumaan.

        Narsistin koukku on salakavala. Tietää täsmälleen mistä naruista vetelee, että saa toisen hallintaan. Olen varmasti vetänyt hänen kaltaisiaan puoleensa, koska olen ulospäin melko kiltin oloinen ihminen ja annan kaikille ihmisille mahdollisuuden. Hänelle liian monta. Jotkut vaan käyttää sitä härskisti hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ehkä halunnut ajatella noin, vaikka kaikki merkit siihen on viitannutkin. Koitin ajatella, että "vain" ehkä epävakaa. Mutta nyt olen varma, että on narsisti. Eikä näe itsessään vikaa, vaan aina ympäristössä.

        Tässä kohtaa en ole valmis tapaamaan ketään uutta miestä, muuta kuin kaverimielessä. Haluan oikeasti hoitaa oman itsetuntoni kuntoon ja löytää oman sisäisen voimani. Ulkopuolelta en hae mitään, koska siitä ei välttämättä hyvää seuraa, kun olen päässyt näin rikkoutumaan.

        Narsistin koukku on salakavala. Tietää täsmälleen mistä naruista vetelee, että saa toisen hallintaan. Olen varmasti vetänyt hänen kaltaisiaan puoleensa, koska olen ulospäin melko kiltin oloinen ihminen ja annan kaikille ihmisille mahdollisuuden. Hänelle liian monta. Jotkut vaan käyttää sitä härskisti hyväkseen.

        Sinun täytyy irrouttautua hänestä, miehestä pikimiten.
        Selkeästi narsistilta kuulostaa, hänen käytöksensä.
        Mitä kauemmin olet hänen kanssaan tekemisissä, sitä varmimmin joudut hänen koukkuunsa, etkä kohta pysty enää hallitsemaan elämääsi.
        Älä jää enää miettimään muita syitä, vaihtoehtoja.
        Vaan lähde omaan, elämään heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy irrouttautua hänestä, miehestä pikimiten.
        Selkeästi narsistilta kuulostaa, hänen käytöksensä.
        Mitä kauemmin olet hänen kanssaan tekemisissä, sitä varmimmin joudut hänen koukkuunsa, etkä kohta pysty enää hallitsemaan elämääsi.
        Älä jää enää miettimään muita syitä, vaihtoehtoja.
        Vaan lähde omaan, elämään heti.

        Pysyttelen erossa. Ymmärrän, että olen itse vastuussa hyvinvoinnistani. Piti vaan katsoa vaikeimman kautta tämäkin homma, ennen kuin järki löytyi. Joskus vaan kun jotkut elämänarvot ja näkökulmat natsaa, sitä sokeutuu asioille. Kaikki eivät ole hyväntahtoisia, vaan haluavat vetää toisen omaan pahoinvointiinsa mukaan.

        Kiitos tsempeistäsi! Tässä kohtaa ymmärtävä toisen ihmisen näkemys ja tuki on tärkeää. Vaikka sitten nettipalstalla :)


    • Anonyymi

      mäki rakasta susa- tää oli huuhaata

    • Anonyymi

      Jotain tuttua..

    • Anonyymi

      Koska häntä ei ole kukaan koskaan rakastanut. Eikä tulekaan.

      • Anonyymi

        Todella surullista.


    • Anonyymi

      Mikset sano sille, että mitä v..tua yrität paskiainen? Mikset suutu?

      Mies vaan nauttii vallastaan, kun olet tuollainen kynnysmatto jota saa kyykyttää. Ehkä jopa ajattelee, että olet masokisti, kun kerta sallit tuon.

      Itse menet kerta toisen jälkeen, etkö vaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe