Olen mieletön hemmo ja rahaa on. En oo köyhä enkä kippee.
Rakastan itseäni ja olen komea kuin jalokivi
14
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ite oon pers...eestä ja ihan mielipuoli... ruma ja köyhäkin vielä 🤣
- Anonyymi
Ei jatkoon, oma kehu löyhkää liikaa ja ne omat uhot pitää harvemmin paikkansa.
- Anonyymi
Näinpä, mutta antaa sen luulla mitä haluaa, kyllä löyhkä potentiaaliset kiinnostuneet karkottaa irl. 🤣
- Anonyymi
Itsetunnossa ja luonteessa kuitenkin jotain vikaa. Sitä ei korvata ulkonäöllä tai rahalla.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin nainen.
Olen NHL jääkkiekkoilijatasoinen peluri, eroamassa ulkonäöltään missi tasoisesta pimposta.
Saattaisin olla kiinnostunut sinusta jos olet yliopiston käynyt Lady. - Anonyymi
"mieletön hemmo" = mt-ongelmainen palstapölhö aapeen tapauksessa 🤣
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Usein ihminen osoittaa oman tasonsa itse sitä edes huomaamatta. Sinäkin teit niin.
- Anonyymi
Sinä kerskut että, olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään.
Et tajua, mikä todella olet; surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston.
Ilm. 3: 17 Aamen - Anonyymi
Aina oon itseäni kehunut ja kyllä kehumista on riittänyt.
Itserakkaus suurin rakkaus mutta muiden halveksuma.- Anonyymi
Sulla on mun luanne.
haluaisitko tavata minut tehtäis kivaa yhdessä täällä 47v mies gay tykkään miehistä on välineitä mis päin asut ois kiva imee sun kyrpää ja palleja
- Anonyymi
Hienoa.
- Anonyymi
Niin saat.ana korotti itsensä täynnä ylpeyttä ja nousi Jumalaa vastaan yrittäen Jumalan paikalle, mutta Jumala syöksi hänet alas maanpiiriä villitsemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078833
- 936760
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345361Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634557- 553521
- 503355
- 513112
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906