Ekakerta +55

Anonyymi

Minkä ikäisenä saitte panon peppuun eka kerrran. Haen nyt niitä joiden eka kerta olisi jotain 55 . Olen itse eläkeputkessa oleva mies ja uusien harrastusten puitteissa on avautunut mahdollisuuksia uusiin kokemuksiin.
Olisi kiva tietää toiko ikä mitään arvaamattomia juttuja esiin.

18

6218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole virlä daanut, mutta kiinnostais.

• Anonyymi

Piere ikeniis urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

Katos hönö taas on kommentoinut ihan itseään.Piere ikeniis urpo.Siultahan hönöltä se varmaan tuokin onnistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

väärä sivu pyllistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

"Mykkäpoika" toistaa saama skeidaa,mistä se on tullutkin.

• Anonyymi

60ukm tekisi mieli kokeilla miltä tuntuisi saada peppuun ja ottaa suuhun kullia, mieluiten nuoremmalta 20-30v kollilta Uudeltamaalta vaikka autossa salaa ;)

• Anonyymi

Painu vanhainkotiin fossiili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas se pieni tuppikulli siellä häiriköi kun ei saa mitään keltään.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas se pieni tuppikulli siellä häiriköi kun ei saa mitään keltään.......

On ihme tyyppi haukkuu muita fossiiliksi,eikä itse pysty muuhun kun toistaa samaa kommenttii.Niin kukahan se hönö fossiili oikein on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkamuna ottaako päähän kun et muuhun pysty kun samaa kommenttiis toistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väärällä sivulla oot ei oo pakko lähettää paskaa tänne sekaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihme tyyppi haukkuu muita fossiiliksi,eikä itse pysty muuhun kun toistaa samaa kommenttii.Niin kukahan se hönö fossiili oikein on.

näin se on oma ei toimi mutta ei uskalla antaa vaikka mieli tekis sanontahan on mitä vanhempi puu sen kovempi oksa

• Anonyymi

Olin 52 v kun sain ensimmäisen kerran peppuun. Upea kokemus. Partneri oli 62 vuotias naapurin mies.

• Anonyymi

mahtoi olla mahtavaa montako kertaa

• Anonyymi

Hei olin kans jo 55v olin avios erosin ja sit sain peppuun ekan kerran olin kyllä
      imenyt imettänyt mutta tämä oli aivan ihanaa parasta seksiä ja jäin heti koukkuun
      ja kun vielä aloin kunnolla tyttöilee ihanaa ja kannattaa harrastaa!!!!
      t.transmummo

• Anonyymi

myös nuoret jotka haluu mut ei saa naista heille annan mielelläni peppua vaikka useempikin

• Anonyymi

olen ukm mutta aina kun joku haluu olen valmis antamaan pesun jälkeen yleensä uima-rannoilla oon peppuni putsattuna ei tiiä mitä saa

• Anonyymi

50v otin vastaan jokaisen joka halus ihanaa

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      116
      7577
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      246
      7493
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      145
      5173
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      140
      4859
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4603
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      90
      4292
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      119
      4113
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1851
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1629
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      274
      1500
    Aihe