Hei! Koiramme sai vahinko pennut muutama pv sitten ja synnytys yms muut meni oikein hienosti ja neljä tervettä pentua syntyi.
Nyt alkoi kuitenkin eilen emolla paharipuli joka ei meinaa millään loppua! Keitin riisivesivelliä ja kauravelliä johon sekoitin hieman kypsää naudan jauhelihaa (ihan vähän) sekä raejuustoa pikkuisen sekä hieman kananmunankuorijauhetta ja tätä luirua emo mielellään latkii.
Välillä olen vellin sekaan turvottanut muutaman pentunappulan sekä laittanut vähän maitohappobakteeria joukkoon (annan pieniä annoksia useasti päivässä )
Alkuun käytiin 2x tunnissa ulkona ja yö piti kutakuinkin käydä kokoajan ja nyt tänään on enään tarvinnut käydä kahden tunnin välein ja ripuli ei ole enään vettä, vaan pikemminkin löysää kakkaa.
Nyt mietityttää että pitäisikö hakea kaupasta piimää tai emonmaidonkorvike jauhetta jota sekoittaa ruokaan?
Mitä muut tykkäävät antaa imettävälle koiralleen kun on ripulia?
Vettä juo hyvin sekä Mielellään latkisi velliä vaikka litroja kerralla, Mutta nyt mietin että mitähän kannattaa veden/ruuan sekaan laittaa että tulisi ravintoa ja kroppa toipuisi paremmin tästä rajusta ripulista.
Ruokahalua on, mutta en anna syödä isoja määriä vielä kerralla vaan syötän useamman kerran pienen määrän ja alan nyt lisäämään nappuloiden määrää pikkuhiljaa.
Eläinlääkäriin lähden tänään jos ei ripuli muutu kiinteäksi iltaan mennessä.
Kokemuksia ja ideoita saa jakaa
Vastasyntyneet koiranpennut ja emon ripuli
Anonyymi
0
544
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846