Hei! Koiramme sai vahinko pennut muutama pv sitten ja synnytys yms muut meni oikein hienosti ja neljä tervettä pentua syntyi.
Nyt alkoi kuitenkin eilen emolla paharipuli joka ei meinaa millään loppua! Keitin riisivesivelliä ja kauravelliä johon sekoitin hieman kypsää naudan jauhelihaa (ihan vähän) sekä raejuustoa pikkuisen sekä hieman kananmunankuorijauhetta ja tätä luirua emo mielellään latkii.
Välillä olen vellin sekaan turvottanut muutaman pentunappulan sekä laittanut vähän maitohappobakteeria joukkoon (annan pieniä annoksia useasti päivässä )
Alkuun käytiin 2x tunnissa ulkona ja yö piti kutakuinkin käydä kokoajan ja nyt tänään on enään tarvinnut käydä kahden tunnin välein ja ripuli ei ole enään vettä, vaan pikemminkin löysää kakkaa.
Nyt mietityttää että pitäisikö hakea kaupasta piimää tai emonmaidonkorvike jauhetta jota sekoittaa ruokaan?
Mitä muut tykkäävät antaa imettävälle koiralleen kun on ripulia?
Vettä juo hyvin sekä Mielellään latkisi velliä vaikka litroja kerralla, Mutta nyt mietin että mitähän kannattaa veden/ruuan sekaan laittaa että tulisi ravintoa ja kroppa toipuisi paremmin tästä rajusta ripulista.
Ruokahalua on, mutta en anna syödä isoja määriä vielä kerralla vaan syötän useamman kerran pienen määrän ja alan nyt lisäämään nappuloiden määrää pikkuhiljaa.
Eläinlääkäriin lähden tänään jos ei ripuli muutu kiinteäksi iltaan mennessä.
Kokemuksia ja ideoita saa jakaa
Vastasyntyneet koiranpennut ja emon ripuli
Anonyymi
0
611
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998