Tässä kenet itse näin äkkiseltään muistan:
Marika Fingeroos
Martina Aitolehti
Sofia Belorf
Katrie Daler
Rosanna Kulju
Jessica Ruokola
Sara Forsberg
Sara Sieppi
Susanna Tanni
Metti Forsell
Sointu Borg
Jatkakaa listaa!
Suomijulkut joilla on SILIKONIRINNAT
86
6332
Vastaukset
- Anonyymi
Tuksu & sisarukset
Maisa Torppa- Anonyymi
Tuksulla ei ole silikoneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä Tuksulla silikonit, on itse myöntänyt asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On silikonit. Monesti maininnut asiasta. Tuksun vanhemmat ostivat tyttärilleen silikonit. Tämänkin Tukiaiset itse kertoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On silikonit. Monesti maininnut asiasta. Tuksun vanhemmat ostivat tyttärilleen silikonit. Tämänkin Tukiaiset itse kertoneet.
Olisivat ennemmin maksaneet vaikka liikunnallisen harrastuksen joka olisi antanut itseluottamusta ja pohjaa terveelle psyykelle...
Tai psykologin jos ongelmia oli jo nuorena. Yksi joita itsensä hengiltä ja toinen melkein, ei paljon kumitissit auttaneet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä Tuksulla silikonit, on itse myöntänyt asian.
Tuksulle on maailman ensimmäiset riippusilarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuksulle on maailman ensimmäiset riippusilarit.
Metti Forssellilla ne on samassa alhaalla lilluvassa asennossa.
Tallinnassa ei ole yhtään koulutettua plastiikkakirurgia ja lopputulos on aina kun huono vitsi: puoli metriä liian alhaalla, eri pariset, suhteettoman suuret muuhun kroppaan verraten, ja tulpat sojottaa epäsymmetrisesti
eri tasolla kohtti kainaloista.
Rintakehä välissä 30 cm kuin junan raide. Kamala näky, aitoudesta ei tietoakaan!
- Anonyymi
Ja kaikki nämä B luokan turhiksia.
- Anonyymi
Törpön silikonit rummimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törpön silikonit rummimmat.
Aloittajalle huom. Siepillä ei ole silikoneja. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, vertaapa Siepin varaMiss Suomi -kuviin esimerkiksi, niin silikoneja otettu ainakin pari kertaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarako se siellä? Vai sisko? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, vertaapa Siepin varaMiss Suomi -kuviin esimerkiksi, niin silikoneja otettu ainakin pari kertaa!
Mä olen kyllä sitä mieltä, että Siepin utareet on kasvaneet lihomisen, ei silikonien takia. Missiaikoinaan Sieppi oli huomattavasti hoikemmassa kunnossa. Nyt "some influencerina" Sara mussuttaa kaksin käsin juustohamppareita ja suklaata, ja huuhtoo ne viinillä alas. Mun mielestä Siepillä on riipparit, ei terhakkaat silikonit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä sitä mieltä, että Siepin utareet on kasvaneet lihomisen, ei silikonien takia. Missiaikoinaan Sieppi oli huomattavasti hoikemmassa kunnossa. Nyt "some influencerina" Sara mussuttaa kaksin käsin juustohamppareita ja suklaata, ja huuhtoo ne viinillä alas. Mun mielestä Siepillä on riipparit, ei terhakkaat silikonit.
Ai ne hampparit ja suklaat päättää just menevänsä tisseihin eikä muualle pyöristämään paikkoja just identtisesti molemmille puolille.No aika lepposat olot olis siellä asua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä mitään riippareita ole. Silarit on tullut se vähintään 10kg massaa sitten missivuoden..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ne hampparit ja suklaat päättää just menevänsä tisseihin eikä muualle pyöristämään paikkoja just identtisesti molemmille puolille.No aika lepposat olot olis siellä asua :)
Ensimmäisenä se lihominen näkyy tisseissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti tissit lihoo ja laihtuu painon mukaan. Ja identtisiä tissejä on monellakin, ei kaikilla eriparitissejä ole vaikka luomut olisivatkin.
On myös niitä, jotka ovat muuten hoikkia, mutta isot tissit, perimä vaikuttaa tuohonkin asiaan.
- Anonyymi
Sanna ukkola
- Anonyymi
Onko sillä?! En tiennytkään. Lola Odusoga puuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko karita tykällä silarit?
- Anonyymi
Sofialla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ukkolalla ole. Se ei ole turhimus vaan fiksu toimittaja.
Mites toi Hedberg. Ai niin, Samihan on mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on sillä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ukkolalla ole. Se ei ole turhimus vaan fiksu toimittaja.
Mites toi Hedberg. Ai niin, Samihan on mies.Ukkola ei ole fiksua nähnytkään. Miehensä on ainakin ollut törkeän MV-lehden julkaisija.
Anna Abreulla lienee silikonit, Sara Chafakilla myös ja Siepillä. Diandralla täytettä huulissa ja varmaan seuraavaksi sitten silarit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, Joonas vaati että laittaa ja ressu totteli mt poikaa.
- Anonyymi
Aloittajalla on joku kumma vetovoima naisten rintoihin.
- Anonyymi
En ole aloittaja,mutta pidän itsekin naisten rinnoista.Eikai se mikään outo ja huono asia ole jos tykkää naisista ja heidän muodoistaan. Toki moni nainen ei ole välttämättä löytänyt rintojaan,ja sen kuinka paljon mielihyvää niiden kautta voi saada. Siihen ei kuulu mikään kovakourainen puristelu ja nipistely.
- Anonyymi
Minä olen nainen mutta kyllä minua kiinnostaa
- Anonyymi
Siepillä on ihan omat rinnat ja muitenkaan naisena ei kiinosta toisten naisten rinnat. Jätetään tämä miehille ja lesboille.
- Anonyymi
Piti kommentoida silti?
- Anonyymi
Juu omat on ku ite makso 😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Siepillä isot silikonirinnat, näkeehän sen jo kilometrin päähän. Muuten ei hän eivätkä muutkaan silikonitädit kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kommentoida silti?
Ei kai se, jos ei kenenkään tissit kiinnosta, kiellä kommentoimasta, puhumasta tai kirjoittamasta.
- Anonyymi
No on sen Siepin ryntäät kyllä reilusti isommat kuin missiaikoina!!!! Tukiaisilla selkeesti silarit oikee pallomallia mut tää näky paremmin sillon ku olivat vähä hoikempia. Nykyää Tuksu on vaa nii turvonnu ja tissit valahtaneet et menis ihan aidoista
- Anonyymi
Tukiaisella on pisaramallia. Kertoi näin itse jossain tv haastattelussa vuosia sitten. Jäänyt mieleen kun en tiennyt et on eri mallisia silareita.
- Anonyymi
Hei H.Kalinainen puuttuu samaa B sarjaa
- Anonyymi
Henna Peltonen.
- Anonyymi
Lähes kaikki uudet "julkut" Eli ketkä pyörii TIS/ EITB/ Paratiisihotelli ym. Ohjelmissa...
Muuta yhdistävää: rumat instakulmat ja ripsipidennykset.- Anonyymi
Ja huulitäytteet joo kaikilla sama setti noloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huulitäytteet joo kaikilla sama setti noloo
Mattu hyvä esimerkki juuri tätä sarjaa. Silikonit vielä meni, mutta sitten kun ruvettiin naamaa muokkaamaan...Oli kauniimpi ennen kuin täytti huulet ym.
- Anonyymi
Onko Rita Niemellä? Nannalla ei oo pointsit siitä
- Anonyymi
Nanna saa 10 p kun omat rinnat. Myös Rosanna Kuljulla on ja hällä myös syy jäänyt rumasti vinoon. Ja Riina Maija Palanderilla silikoonit ja naamansa pilannut hirveellä botoxilla. Kallekin pelästynyt
- Anonyymi
Siis Rosannan SUU
- Anonyymi
Joo ennemmin ne Nannan pienet omat ku Rosannan tai Riiniksen pallot...
- Anonyymi
Katri kulmuni
- Anonyymi
Elä kehtoo. Katrilla on hyvät luomuriipparit.
Mahtaako silikonitissinen nainen saada nänniorgasmia? Epäilen että ei eikä muutakaan orkkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä kehtoo. Katrilla on hyvät luomuriipparit.
Mahtaako silikonitissinen nainen saada nänniorgasmia? Epäilen että ei eikä muutakaan orkkua.Miksi ei saisi? Nännit on herkemmät kun on silarit.
- Anonyymi
Kata Kärkkäinen
- Anonyymi
Maria Hutisalo
- Anonyymi
Karita Tykkä ei ole myöntänyt eikä myönnä mutta kyllä hänellekin kävi "Siepit" Eli rinnus kasvoi myöhemmin
Tosin ei niin räikeää eroa erittäin hyvin onnistuneet pienet implantit - Anonyymi
Metillä myös hyvin huomaamattomat - kieltää asian mutta kyllä on operoinut ja nuorena.
- Anonyymi
Susanna penttilä
Mailis penttilä
Elena vikström
Amanda harkimo
Suvi pitkänen
Kelly kalonji- Anonyymi
Amandan on tosi muoviset
- Anonyymi
Mailis Penttilä kertonut poistattaneensta implantit terveyssyistä ennen lastensaantia muutama vuosi sitten
- Anonyymi
Linda Lampenius
- Anonyymi
Tuksu, olettaisin 😂😂😂
- Anonyymi
En tiedä, mut botoxia huulissa oikein roppakaupalla😂! Karmeen näköistä
- Anonyymi
Mä olen aina luullut, että botox on halvaannuttava aine, joka tekee esim otsastakin muovisen ja liikkumattoman. Ja että huuliin ruiskutetaan jotain täyteainetta , mitä sitten lieneekään ja -aiheuttaa ajan kuluessa 🤔
- Anonyymi
Taru Kalenov
- Anonyymi
Eevi Teittinen ainakii ite myöntänyt. Mites Erika Vikman?
- Anonyymi
Teittinen on kyllä ollut aivan lauta ennen
- Anonyymi
Erika Vikmanilla on kyllä isot mehevät rinnat niiden väliin kun pääsis.. Aidot tai ei, Iso D onnenpoika pääsi vetelee ja varmaan vielä paljaalla
- Anonyymi
Nanna on luomu mutta ei sillä rintoja olekaan.
Luomuja joilla jotain mitä näyttää Janina F? Jasmin Mäntylä? Ja se nuorempi versio Jasminista,mikä kävi pienennyttämässä Jylhällä ja meni pieleen, en muista nimeä
Oikeestaan kun tarkkaan miettii niin näinhän se menee jos on hoikka ja yhtään tissejä niin 9/10 on sitte silarit, jos on hoikka operoimaton niin just niin ku Nanna eli ei mitään mitä näyttää.- Anonyymi
Erika Helin se Playboyssa olut eikö se osallistunut Miss Suomi kilpailuun niin oltava luomu
- Anonyymi
Ei ehkä mitään mitä näyttää (kelle? sulle?), mutta Nanna urheilee ja viettää aktiivista elämää. Siinä isot muovitissit ois todella vaan tiellä ja joita saa olla teippaamassa kiinni jottei hölsky.
Itellä rasva% alle 19 ja nainen, aktiiviliikkuja ja en todellakaan ottaisi muovia etumukseen ulkonäön takia terveyden ja hyvinvoinnin kustannuksella vaikka nyt ei oo mitä näyttää :D Silikonit toki ovat hyvännäköiset jos on laadukkaasti tehty, mut eipä hoikkien urheilullisten naisten tarvitse kellään "näyttää" jos on käytännölliset ja siihen kroppaan sopivat pienet rinnat
- Anonyymi
Kaikki jotka osallistui sarjaan "Martina ja hengenpelastajat"
Ehkä mukaan pääsy kriteerinä oli ponttoonit omasta takaa 😄😄 - Anonyymi
Meinasin jo väittää vastaan luulin Kata Kärkkäistä luomuksi kunnes äsken löysin jonkun v.1993 mustavalko kuvan missä makaa selällään.
Mikä pettymys silarit silläkin... - Anonyymi
Linda Brava
- Anonyymi
Rita Niemi-Mannisella taitaa olla myös.
- Anonyymi
Sara Chafak
Pia Lamberg
Marianne Kallio
Marika Fingeroos - Anonyymi
Olisi huomattavasti yksinkertaisempi ja lyhyempi lista jos muutetaan:
7pvää Turhat puolipukeiset pintaliitäjät / Miss helsinki sijoittuneet joilla EI ole silareita 😄😄😄
..... Cheyenne Järvinen ainoa luomu? - Anonyymi
Sahra Ali.
- Anonyymi
Sahralla ja Maisalla on molemmilla silikonirinnat. Vain Maisaa on arvosteltu siitä.
- Anonyymi
No se on kyllä totta
- Anonyymi
Lähes kaikki fitnessiä kisaavat uudet some influenserit... Rasvat niin alhaalla kisalavalla ettei oo paljon vaihtoehtoja.
Tuollainen se Eevi Teittinen lisää ja Belorf myös, molemmat operoitu. - Anonyymi
Jutta... Mm. Jussila/Gustafsberg nykyään vissiin Larmi
- Anonyymi
Janina F. oli joskus juoru tai yliksellä ,olis silarit ottanut nuorena,mutta ei kukaan varmaa tietoa tiennyt,arvailuja ollut vuosia niiksi varmaan jääkin.
Mitä väliä.Kauniit naiset.- Anonyymi
Ei kai... Eihän silloin jää ketään jäljelle jos Janinakin operoitu?!
Luomuja...Jasmin mäntylä Cheyenne Järvinen??!!
- Anonyymi
Henna Peltonen, tosin hänen pallot on vielä velkapalloina. Huijasi Hymy lehden maksamaan pallot ja jätti tekemättä kuvaukset Hymylle 2011. Joutui oikeuteen petoksesta.
- Anonyymi
Tarkkaan on aloittaja tutkinut julkkisnaisten rintoja. Harrastus ja mielenkiinto se on näköjään tuokin.
- Anonyymi
Aloittaja hyvä, miten nämä mainitsemasi naisten silikonirinnat vaikeuttavat sinun elämääsi? 🤢 Vai onko asia ihan päinvastoin, eli nautitko näkemästäsi?😍
- Anonyymi
Larry Young ja Brian Aleksander ovat kirjoittaneet kirjan jossa analysoidaan sitä, että mistä joidenkin heteromiesten kiinnostus naisten rintoihin johtuu.
Monelle kiinnostus naisten rintoihin on pakkomielle. - Anonyymi
Suvi Pitkänen, Pauliina Laitinen (Taide asiantuntija) ja Lolalla myös siltsut.
- Anonyymi
Martinalla ei ole silikonia vaan turkkilaista kumia.
- Anonyymi
Eskolla luomua
- Anonyymi
Eskolla T-maxia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758