Mitä siellä touhutaan ? Kultaako kaivetaan ?
Suokylän risteys
9
3234
Vastaukset
- Anonyymi
Pyörätietähän sinne taidetaan rakentaa ja alikulkua.
- Anonyymi
Ken kulkee ali ja miksi ?
- Anonyymi
Eikö löytynyt rahalle parempaa kohdetta?
Alikäytävä siellä missä ei tarvetta ?
- Anonyymi
Vihreää politiikkaa. Rahaa annetaan vain kevyenliikenteen kohteisiin. Ei autoteille. Näin Suomessa.
- Anonyymi
Eihän siellä ole edes kevyttä liikennettä. Korkeintaan nelinkontin kotia kohti konttaava ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siellä ole edes kevyttä liikennettä. Korkeintaan nelinkontin kotia kohti konttaava ...
Alikulkutunneliin kannattaa laittaa liikenteenlaskija. Tuskin sitä käyttää kukaan, pari kulkukoiraa korkeintaan ?
- Anonyymi
Eikö löytynyt parempaa kohdetta ? Tuolla rahalla olis tehty vaikka mitä
- Anonyymi
Onko vieläkään yhtään tien alitusta tapahtunut ?
- Anonyymi
ei oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540