Kaverukset ettii nuorta naista kimppapanoon,kuljetukset ja kaikki muukin pelaa naista kohdellaan kun kuningatarta joka jakaa pillua estotta. :)
Nuori nainen
14
920
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nyt ei ihan estoitta, niin kuitenkin...
Ja miten rakennetaan yhteys?- Anonyymi
Omat yhteystietosi?
Anonyymi kirjoitti:
Omat yhteystietosi?
Laitoin ne tuohon ylempään kommenttiin ,joten viestii tuleen?
- Anonyymi
Sun omat yhteystietosi?
- Anonyymi
retku kirjoitti:
kyllähän ne pitäs näkyy
En tarkoittanut sua.
- Anonyymi
Olettele peräkammarinpoikia molemmat, poikuudet tallella, asutte vielä kotona äidin valvovan silmän alla.
- Anonyymi
Pelaako teillä vehkeet,kun olette tottuneet itsetyydytykseen? Ei kai ne kuningattareet ihan estoitta sitä tavaraa jaa.
- Anonyymi
mites amaal i yhyntä
- Anonyymi
Minkähän määrittelette nuoreksi...... entä jos ikä paperilla isompi kuin yksilö itse 😉
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368