Tänään vietämme Urpon päivää. Matkailu ei jatku ennen vuotta 2026, lennot loppuu, kaupungit menee kiinni ja kaikkia vituttaa kuopijossa tosi paljon ja Pattaya sortuu mereen. Bluumperin Vinnairi kertoi mulle essolla nämä asiat henkilö kohtaisesti, mutta Hua Hinin rekka mies kuppilassa kuopiossa on nyt yrjö lautanen vain 40 baateroa ja muijalle muki vettä viis paateroa. Duuneli on paras aivo ruoka ja lada lähtee käyntiin vaikka väkisin.
Hyvää nimipäivää Hua Hinin mies
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi sanaa ladasta pohjoisen mies, kaksi sanaa. Mäki startti. Hyvin sanoin.
Thaimaan virka päällikkö koputti aamulla muovi ikkunaani betonittomassa talossa ja halusi vaihtaa pari sanaa kookos puistossa huolestunut ilme kasvoillaan. Punoi päätään ja kyynelehti olkaani vasten. Oltiin siinä sitten molemmat huolissamme, mutta hän lupasi että wifi ei katkea meiltä päin. Nopea kuitu ubuntu tuottaa nettiä taloon bitti tolkulla ja seuraan sieltä sitten maalimaa.... Päällikkö oli jutellut Nenäjän pää ministerin dentistin kanssa ja ilmeet oli olleet vakavia. Matkailulle koittaa paikat jotka on weeceestä tuttuja siitä pisu aarin luota. Voin vakuuttaa tämän sillä oon ollut laarina jo kauan.
NumBaII, HHN, 60v- Anonyymi
Ai niin, tilasin Laksatasta täältä hua hinistä puu kuula istuimen mun Ladaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101