Mikko Pöyry (ps)Kuntavaaliehdokas LS 25052021 MIELIPIDE

Anonyymi

Uskaltaa ottaa Mikkelissä rehottavan veliveli verkoston puheeksi.Jospa nyt
tavalliset kuntalaisetkin tajuaisivat olla äänestämättä niitä muutamia,joka ovat
Mikkelissä asioita sumplieet itselleen ja toisilleen edukseen.
Jos jäisivät nyt ilman valtuusto paikkaa,sohratkoot keskenään,ei heidän tarvii
kuntalaisia enää sotkea omiin juttuihinsa.

35

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko joku referoida tai kopioida sitä kirjoitusta tänne. Syystä tai toisesta (tai juuri siksi) kun yritän klikata juttua auki niin saan ilmoituksen:


      Virhe

      Olemme pahoillamme, mutta sivua avattaessa tapahtui tekninen virhe. Emme tiedä virheen syytä, mutta toivomme, että kyse on jostain hetkellisestä viasta. Suosittelemme jatkamaan selaamista etusivulta.

      Anteeksi ylimääräisestä harmista ja mukavampaa päivänjatkoa!

      • Anonyymi

        No nyt näkyy. Oisko ollut palvelimella ruuhkaa.

        Sehän on kyllä tutkittu juttu että Mikkelissä ei ole korruptiota, taisi kaupunginlakimies ihan itse ja oikein virkavastuulla tutkia että ei ole korruptiota.


    • Anonyymi

      Salailua ja sukulaisten suosimista – kansalaistutkimus raapaisi suomalaisen korruption kiiltokuvaa.

      Miten tuleekaan mieleen erän vesilaitos...

      • Anonyymi

        Vois pöyry avata omaa toimintaansa avoimesti millainen hyväveliverkosto yrityksen ja yrittäjien kesken on. Ihan tyhjää paskanjauhantaa. Tällaisella ei kaupunkia eteenpäin viedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois pöyry avata omaa toimintaansa avoimesti millainen hyväveliverkosto yrityksen ja yrittäjien kesken on. Ihan tyhjää paskanjauhantaa. Tällaisella ei kaupunkia eteenpäin viedä.

        Pöyry nimisiä on Mikkelissä monta;LS:n kirjoitti silloin samalla kertaa peräti 4 eri etunimistä Pöyryä. Mikko teki ihan oikein kuin sohaisi ampiaispesää tikulla,jospa nyt loispistiäiset
        kiukustuisivat sen verran että lentävät ulos katsomaan kuka sitä "pesää"oikein sohii.
        Parhaiten päästään "loispistiäisistä"eroon,kun tukitaan "pesän"suu aukko "vaahdolla"eli ei
        enää äänestetä niitä samoja naamoja kaupunginvaltuustoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois pöyry avata omaa toimintaansa avoimesti millainen hyväveliverkosto yrityksen ja yrittäjien kesken on. Ihan tyhjää paskanjauhantaa. Tällaisella ei kaupunkia eteenpäin viedä.

        Kopsahti Mikko Pöyryn heittämä kalikka omaan nilkkaan? "Tyhjää paskanjauhantaa."ko?
        Mikko Pöyryn kirjoitus,niin varmaan niiden mielestä joiden takia Mikkelin talous on kuralla.
        Kirjoittaja tarkoittanee että a) M Pöyry on myös itse sotkeentunut hyväveliverkkoon ja häslännyt myös itse sinne tänne vai b)Mikko Pöyryn kirjoitus on silkkaa.....
        Kirjoittaja on myös oikeassa siinä,ettei millään sulle-mulle häsläämisellä Mikkeliä viedä ainakaan eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsahti Mikko Pöyryn heittämä kalikka omaan nilkkaan? "Tyhjää paskanjauhantaa."ko?
        Mikko Pöyryn kirjoitus,niin varmaan niiden mielestä joiden takia Mikkelin talous on kuralla.
        Kirjoittaja tarkoittanee että a) M Pöyry on myös itse sotkeentunut hyväveliverkkoon ja häslännyt myös itse sinne tänne vai b)Mikko Pöyryn kirjoitus on silkkaa.....
        Kirjoittaja on myös oikeassa siinä,ettei millään sulle-mulle häsläämisellä Mikkeliä viedä ainakaan eteenpäin.

        Eiköhän nämä yrittäjät tee ihan omaa hyväveliverkostoa joka jää poliitikoilta ja äänestäjiltä piiloon. Toivotaan että äänestäjillä on järki päässä kun numeroa laittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä yrittäjät tee ihan omaa hyväveliverkostoa joka jää poliitikoilta ja äänestäjiltä piiloon. Toivotaan että äänestäjillä on järki päässä kun numeroa laittavat.

        Todellakin,järkeä päähän äänestäjille,eritoten tavan tallaajille.
        Tottakai on verkostoja,mutta ei niihin tarvii sotkea kuntien eikä kaupungien asioita,eikä ottaa mukaan poliitikoita. Sehän juuri onkin kun nämä verkostot jäävät suurelta osin kansaa piiloon,eivät kosketa tavallisia ihmisiä,pääasia että itsellä on kaikki hyvin. Ei niitä hyväveli verkostoja saada juuri tuosta johtuen koskaan täysin kuriin,kun ihmisiä ei kiinnosta,muutama nutisee jonkun homekoulun tai pikkukirjaston perään. Koko ajan kuitenkin ollaan vaatimassa milloin sitä taikka tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois pöyry avata omaa toimintaansa avoimesti millainen hyväveliverkosto yrityksen ja yrittäjien kesken on. Ihan tyhjää paskanjauhantaa. Tällaisella ei kaupunkia eteenpäin viedä.

        Kerroppa lisää kun niin tunnut olevan perillä asioista,ettei nyt äänessä olisi verkon"kutoja"
        itse,voi voi kun kaiken maailman Mikot alkavat huolella kudottua verkostoa repimään rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä yrittäjät tee ihan omaa hyväveliverkostoa joka jää poliitikoilta ja äänestäjiltä piiloon. Toivotaan että äänestäjillä on järki päässä kun numeroa laittavat.

        Jos kaveri on kumminkaiman firmalla töissä ja ite tarviit vaikka remonttifirmaa,niin
        mikäköhän firma silloin tulee valituksi? Otatko täysin tuntematton firman vaiko
        kumminkaiman firman? Moni käy luottokampaajalla tsm. Aina on ollut suhmurointia,suosimista tsm,mutta se on pientä verrattuna siihen mitä muutama kuntapoliitikko on Mikkelissä saanut aikaan,kun jaettu urakat tsm. sulle-mulle tyyliin.
        Ja aina toitetaan joka paikassa uusia yrittäjiä verkostoitumaan.
        Kerro toki Mikko Pöyryn ym verkostoista ym lisää koska olet näköjään niin hyvin perillä asioista,vaikka oletko itsekkin kutonut pari verkkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois pöyry avata omaa toimintaansa avoimesti millainen hyväveliverkosto yrityksen ja yrittäjien kesken on. Ihan tyhjää paskanjauhantaa. Tällaisella ei kaupunkia eteenpäin viedä.

        Yrityksillä ja yrittäjillä on omat verkostot ja sitä jopa kutsutaan verkostoitumiseksi. Julkista päätöksentekoa sekä julkisia hankintoja ohjaa lait. Yksityissektorilla saa olla verkostoja ja tilata keneltä haluaa jne. Mutta julkinen toimija joutuu kilpailuttamaan eikä esimerkiksi kosteita saunailtoja sallita. Kahvi ja pulla on lahjuksen raja, lounas on jo liikaa. Tämä raja on unohdettu. Jos päätöksenteossa tai virkamieskunnassa on yrittäjien läheisiä ja päätökset ja hankinnat ohjataan tietyille tahoille niin se on väärin. Julkinen toimija ei voi olla osa verkostoa. Valitettavasti tässä kaupungissa niin on päässyt monesti käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin,järkeä päähän äänestäjille,eritoten tavan tallaajille.
        Tottakai on verkostoja,mutta ei niihin tarvii sotkea kuntien eikä kaupungien asioita,eikä ottaa mukaan poliitikoita. Sehän juuri onkin kun nämä verkostot jäävät suurelta osin kansaa piiloon,eivät kosketa tavallisia ihmisiä,pääasia että itsellä on kaikki hyvin. Ei niitä hyväveli verkostoja saada juuri tuosta johtuen koskaan täysin kuriin,kun ihmisiä ei kiinnosta,muutama nutisee jonkun homekoulun tai pikkukirjaston perään. Koko ajan kuitenkin ollaan vaatimassa milloin sitä taikka tätä.

        No onneksi äänestäjät päättää ketkä sopivat valtuustoon ketkä ei. Persujen kannatus on alaspäin ja ne tekee sen tuloksen onneksi itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsahti Mikko Pöyryn heittämä kalikka omaan nilkkaan? "Tyhjää paskanjauhantaa."ko?
        Mikko Pöyryn kirjoitus,niin varmaan niiden mielestä joiden takia Mikkelin talous on kuralla.
        Kirjoittaja tarkoittanee että a) M Pöyry on myös itse sotkeentunut hyväveliverkkoon ja häslännyt myös itse sinne tänne vai b)Mikko Pöyryn kirjoitus on silkkaa.....
        Kirjoittaja on myös oikeassa siinä,ettei millään sulle-mulle häsläämisellä Mikkeliä viedä ainakaan eteenpäin.

        Yrittäjänä itsekin voin vain ihmetellä että tällaisella kirjoittelulla halutaan valtuustoon. Kyllä se joka valtuustossa istuu täytyy osata taidot ja käytöstavat ja ennen kaikkea pysyä totuudessa. Mutta kyseessä on persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaveri on kumminkaiman firmalla töissä ja ite tarviit vaikka remonttifirmaa,niin
        mikäköhän firma silloin tulee valituksi? Otatko täysin tuntematton firman vaiko
        kumminkaiman firman? Moni käy luottokampaajalla tsm. Aina on ollut suhmurointia,suosimista tsm,mutta se on pientä verrattuna siihen mitä muutama kuntapoliitikko on Mikkelissä saanut aikaan,kun jaettu urakat tsm. sulle-mulle tyyliin.
        Ja aina toitetaan joka paikassa uusia yrittäjiä verkostoitumaan.
        Kerro toki Mikko Pöyryn ym verkostoista ym lisää koska olet näköjään niin hyvin perillä asioista,vaikka oletko itsekkin kutonut pari verkkoa?

        Kyllä ne verkot selviää,kaikki aikanaan.


    • Anonyymi

      Niin siis Armia tarkoitat? Juu olisi aika pikkuhiljaa jäädä eläkkeelle. Mikkeli on jo tarpeeksi kuralla.

      • Anonyymi

        Armihan tulee ekana "pesästä"katsomaan kuka sitä sohii,oikein loispistiäisten Kuningatar.


    • Anonyymi

      Taavitsainen otti korruption esiin ja miten kävi,ei ollut korruptiota mutta sai nimensä esiin mutta paskat tuli housuun. Nyt puhutaan korruptiosta ja hyväveliverkosta,voisiko ehdokkaat tuoda jotain näistä esiin eikä vain suun mauks puhua ja yrittää saada ääniä. Kukaan järkevä ei tällaisia äänestä joilla ei totuutta sanoissa ole. Persujen porukka taitaa olla samanlainen vitsi kuin satutäti

      • Anonyymi

        Taavitsainen ostettiin hiljaseks, kaupunki palkkas hänen miehen, hiljasta ollu sen jälkeen.


      • Anonyymi

        Siinähän taitaa olla äänessä oikein "verkon"kutoja itse. Persut ovat vitsi,kyllä johan sen eräs todisti. Satu Taavitsaisen vastustajat taitavat itse olla näitä verkkolaisia,jos olisivat oikeesti sitä mieltä että Mikkelissä on korruptiota,suhmurointia ym,niin ei kai silloin kyseinen kirjoittaja kyseenalaistaisi Mikko Pöyryn kirjoitusta,nyt kun kalikka on kalahtanut,niin pitää puolustautua ja vaatia "päitä vadille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän taitaa olla äänessä oikein "verkon"kutoja itse. Persut ovat vitsi,kyllä johan sen eräs todisti. Satu Taavitsaisen vastustajat taitavat itse olla näitä verkkolaisia,jos olisivat oikeesti sitä mieltä että Mikkelissä on korruptiota,suhmurointia ym,niin ei kai silloin kyseinen kirjoittaja kyseenalaistaisi Mikko Pöyryn kirjoitusta,nyt kun kalikka on kalahtanut,niin pitää puolustautua ja vaatia "päitä vadille."

        Onneks Mikkelissä ei ole korruptiota eikä suhrurointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks Mikkelissä ei ole korruptiota eikä suhrurointia.

        Miten sattuukin että Turkin perheestä kaikki ovat saaneet kaupungilta töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän taitaa olla äänessä oikein "verkon"kutoja itse. Persut ovat vitsi,kyllä johan sen eräs todisti. Satu Taavitsaisen vastustajat taitavat itse olla näitä verkkolaisia,jos olisivat oikeesti sitä mieltä että Mikkelissä on korruptiota,suhmurointia ym,niin ei kai silloin kyseinen kirjoittaja kyseenalaistaisi Mikko Pöyryn kirjoitusta,nyt kun kalikka on kalahtanut,niin pitää puolustautua ja vaatia "päitä vadille."

        Taavitsaisen vastustajat ovat nimenomaan niitä, kenellä on salattavaa...koittavat hyssytellä että ei nousisi kysymyksiä, eikä kukaan jäisi kiinni suhmuroinnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sattuukin että Turkin perheestä kaikki ovat saaneet kaupungilta töitä?

        No niinpä, jännästi menee nämä valinnat tässä kylässä. Ihan varmaan sattuma? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän taitaa olla äänessä oikein "verkon"kutoja itse. Persut ovat vitsi,kyllä johan sen eräs todisti. Satu Taavitsaisen vastustajat taitavat itse olla näitä verkkolaisia,jos olisivat oikeesti sitä mieltä että Mikkelissä on korruptiota,suhmurointia ym,niin ei kai silloin kyseinen kirjoittaja kyseenalaistaisi Mikko Pöyryn kirjoitusta,nyt kun kalikka on kalahtanut,niin pitää puolustautua ja vaatia "päitä vadille."

        No tässä pitää nyt vaatia pöyryä vadille esittämään väitteet. Tällaiset suhmuroijat pilaavat mikkelin maineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä pitää nyt vaatia pöyryä vadille esittämään väitteet. Tällaiset suhmuroijat pilaavat mikkelin maineen.

        Kyl muut pilaa, ei se joka nostaa asian pöydälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä pitää nyt vaatia pöyryä vadille esittämään väitteet. Tällaiset suhmuroijat pilaavat mikkelin maineen.

        Jos et oo sokee nii oot kyl nähny tän kylän toiminnan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl muut pilaa, ei se joka nostaa asian pöydälle.

        Ei kai se että kirjoittaa lauseen tee asiaa oikeeks jos ei lauseen sisältö ole oikee. Tämä on vain pöyryn ja monen muun hyvä ilmainen mainos saada nimeään julki. Mutta varsin urpo pitää olla jos ääniä näille vitseille antaa. Demarit ja kokoomus ovat ainoat oikeat kansan etuja ajavia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl muut pilaa, ei se joka nostaa asian pöydälle.

        Ei nyt tarvii kuitenkaan paskaa jauhaa,niille on ihan omat hommat mutta ei valtuustossa, sählätkööt omia yrityksiä


    • Anonyymi

      Mikkelin kummisedät ja voimaperheet tai klaanit??

      • Anonyymi

        Turkin pippuri on ärtsy pippuri.


    • Anonyymi

      Maksaakohan joku ihan palkkaa Pöyrylle siltä ajalta kun etsii ja kirjoittelee juttuja? Vain yrittäjältä tuollainen onnistuu.

    • Anonyymi

      Ottakaapa selvää mihin tämä ehdokas on koko vaalityö aikansa käyttänyt....penkonut vanhoja asioita,saamatta mitään uutta aikaiseksi sekä pyörinyt putsarihankkeen ympärillä. Millainen painoarvo tällaisella henkilöllä olisi valtuustossa,ei minkään arvoinen. Koita päästä jo asiasta irti ja jos todella olet ehdokkaana niin etsi niitä arvoja! Jospa ne sieltä paskan seasta löytyy!

      • Anonyymi

        Hyvä ette joku tuo asiat julki. Ja ekotorin toiminta kun vielä saatas lailliselle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ette joku tuo asiat julki. Ja ekotorin toiminta kun vielä saatas lailliselle tasolle.

        Yhdistys ei saa kilpaila palkkatukilaisilla samoilla markkinoilla kuin yrittäjät, toimintakeskus kilpailee kokoajan, ja teettää työt, palkkatukilaisilla joitka ovat heille ilmasta työvoimaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2737
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1649
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1535
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      1486
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1249
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      324
      1037
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      974
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      946
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      865
    Aihe