Jes, Vain elämää tulee taas. Mukana mm. Tuure Kilpeläinen, Arttu Wiskari, Suvi Teräsniska ja Anssi Kela.
https://www.suomi24.fi/viihde/tassa-ovat-uudet-vain-elamaa-tahdet-nama-kahdeksan-artistia-suuntaavat-tanaan-hirvensalmelle?s24
Tässä ovat uudet Vain elämää -tähdet! Nämä kahdeksan artistia suuntaavat tänään Hirvensalmelle

34
2478
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten odotan Tuure Kilpeläistä, en niinkään ABREUta....
- Anonyymi
Mä en . Tylsän olonen tyyppi
- Anonyymi
Kyllä Suomessa on todella vähän artisteja kun nämä kaikki on ainakin toista kertaa sarjassa. Enään ei puutu kun kolmatta kertaa Toni otetaan tähän ja Sipe ihanasti samanlaisissa vaatteissa mukaan viereen istumaan
- Anonyymi
Jaahas, uudelleen lämmitettyä sontaa, säästyypä aikaa muuhun, kun ei tarvi katsoa.
Nämähän on olleet jo edellisissä jaksoissa, tuskin mitää uutta annettavaa yhdelläkään. - Anonyymi
Onko näitä ``tähtiä`` Suomessa näin vähän että täytyy kierrättää...
Eikä toiset tollot ymmärrä kieltäytyä.....- Anonyymi
On. Suomi on pieni maa. Kaikki ei voi olla tähtiä. Joidenkin pitää myös tehdä töitä, maksaa veroja ja pyörittää yhteiskuntaa. Näillä veroilla maksetaan myös näille "tähdille" sitä koronatukea, etteivät ihan nälkään kuole.
- Anonyymi
Lihakeitto on parasta kun sen lämmittää uudelleen. Ei tällainen turha itkuiikkaohjelma...No kai tuota tarpeeksi moni katsoo - tai ainakin sponsorit niin olettavat. Annetaan kaikkien finnien kukkia.
- Anonyymi
Minä en jaksais tuota Teräsniskaa...
- Anonyymi
Juurikin näin . Jutut menee överiksi
Kertoo miehensä väleistä sekä terapiasta
Eikö ny jumankauta osata keskustella kahdestaan
Inhottavaa porua joka käänteessä . Ei tällänen ole enään viihdettä
- Anonyymi
Tuure on huono, en pidä.
- Anonyymi
Hitit meni jo
- Anonyymi
Pyhimys voi pysyä poissa ohjelmasta.
- Anonyymi
Onko tuossa järkeä samat naamat ja samat itkut ,kuka jaksaa ,kenelle näitä tehdään.
- Anonyymi
Hei kuka sua pakottaa katsomaan miten koko ohjelmaa, kaukosäädin on hyvä keksintö, eiks niin .?
- Anonyymi
Ei Tsiisus samat naamat uudestaan Miksi ??
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kattaus on taas luvassa.
Nyt vaan veikkailemaan sitä, minkä biisin esim. Chisu on valinnut versioitavakseen Anssi Kelan tuotannosta tai Pyhimys Arttu Wiskarin laulamista lauluista.
kylmätotuus - Anonyymi
Oli tuossa aloittavalta päässyt unohtumaan että mukana tällä kaudella myös kestosuosikki Kojo?
- Anonyymi
Samat naamat kertoo uudestaan elämäntarinansa, ilmeisesti pelkkä edellisen kerran uusinta ei riitä? Nelonen vois editoida uuden sarjan vanhoista nauhoista, tulis halvemmaks.
Helposti nykyään unohtuu ohjelmien alkuperäinen idea kun toistoja tulee, Voice of Finland on muuttunut tähtituomareiden showksi, jossa untuvikot laulajat koittaa todistaa osaavansa laulaa, joskus mukaan eksyy pro tason laulaja kuten tänä vuonna Kalle, muut oli ihan vastaantulijoita. Isoin huomio meni kuitekin Apulannan kaksosille joilla kiva pukukoodi joka ohjelmassa, kunnon pelletouhua. - Anonyymi
Tällainen kattaus, selvä. Palataan vuoden kuluttua astialle, yhtään jaksoa en meinaa katsoa.
- Anonyymi
Missä on kiintiö.........?
- Anonyymi
Odotan kyllä eniten Tuure Kilpeläistä, on niin karismaattinen. Tuo Abreu on taas ihan vitsi.... Alkoi laulamaan suomeksi, mutta nimi kuitenkin vaikea Abreu. Ehkä kohta vaihtaakin taiteilijanimen pelkäksi Annaksi.
- Anonyymi
Kyllä tykkään tästä Vain elämäästä, tosin en tykkää yhtää abreusta ja teräsniskasta.... Olis ollut vaikka Vikman, niin oltais saatu vähän sexyä peliin.
- Anonyymi
Missä toni Montona?
- Anonyymi
Haluatko nuol-la tänä yönä pilluani?
no soita jos kiinnostaa
http://www.lyli.fi/siljan-seksikoulussa-245
Muista kuitenkin että mei-dän mustalla labradorin-noutaja koiralla on lihaksia ja kaiken lisäksi se osaa ja ymmärtää englannin-kieltä. Kun se oli pentu-koira se oli silloin karismaatti-sen valokuvauksellinen että se oli koko kylän nähtä-vyys
- Silja -
- Anonyymi
Tuure Kilpeläinen, "Lähekkö baariin" ?, tiätää kyllä mistä on kyse, löytyisikö Kallion kellareista lisää sanoituksia, kannattaa tiadustella Flemarilta!
- Anonyymi
Eikö ollut mitään rakkautta? Kristinuskon perustajalle
joka olin Jeesuksen vanhempisukulainen. Kohtasin Jeesuksen täällä
kun oli inkarnoituneena.
Isäni oli Mooses. Eikö Jumala ole luonut
eeva näkyy röyhkeänä väittäen olevansa suurempi
läpimätä
kaiken pahan juuri eva taitaa olla.
Paratiisista karkoitettu.
ilmaisi että nau8tti kun minu7a raiskattiin
Tiktokissa on filmejäni
stmariasalome nimellä. voitte katsoa.
en ole varma noista eeva asioista.
kyse on näystä, joka äsken näkyi,.
Että Eeva tahtoi kajota tähän.
m8inun ajatus olisi poistaa sairaat evästeet.
ja että on vapaus, täysi.
Tiedän itse että isäni joka oli Moose4s
ei ollut mikään erityinen kunnioitettava.
hän esim keitti sian pään kun olin lapsi.
Hän huusi vain ei puhunut.
Tunnen voimattomuutta
heidän alhaisuus on luokkaa
potkia vyön alle
katsokaa Tik tok videoni.
t stmariasalome - Anonyymi
Mitkä hiton uudet? Kaikkihan on vanhoja jo aiemmin mukana olleita. Hieman ammattitaitoisempaa uutisointia jatkossa kiitos.
- Anonyymi
Sitä kans katoin. Samat itkupillit messissä, ei taida olla enää uusia halukkaita itkukuoroon. Tämä on jo niiiiiiiin nähty.
- Anonyymi
Eipä mitään uutta tässäkään ole.
Samat vinkujat kitarisat ammollaan joka musiikkiohjelmassa inisemässä.
Sitten esitysten jälkeen ne perinteiset,nyyh-nyyyh-nyyyh-hali-hali-hali. - Anonyymi
Ensin TV ohjelmasta tehdään CD ja DVD versiot.
Sitten konsertti,siitäkin sitten CD ja DVD versiot.
Pistetään myyntiin ja rahat pois,mitä enemmän ja nopeemmin,sen parempi.
Artistit kiittää ja kumartaa. - Anonyymi
Nonni, tänään se sitten starttaa. Odotan jo nessupaketin kanssa!
- Anonyymi
Pöh, toistoa.
- Anonyymi
Luin Seiskasta!
Vain elämää: Anna Abreu antaa Anssi Kelalle: "Mä olen todella hämmentynyt"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692387
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472030Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa681769Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2491530- 681375
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2961296- 721228
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371123Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1221052- 74995