Help! Oon 13-vuotias tyttö jolla alko just pari päivää sit menkat. Leikin tosi usein yksin, sisarusten tai kavereiden kanssa, ja oon nyt tosi epävarma, että oonko ns. Kasvamassa aikuseks tai sillee. Mua ahistaa kasvaminen ihan sairaasti ja aikasemmin oon voinu leikkiä huoletta ihan normaalisti mut nyt tuntuu etten "saa" enää... Joten jos on omia kokemuksia tai muuten nii apu ois tarpeen, tiivistettynä en tiiä oonko jo liian vanha leikkimään ja kasvamassa aikuseks...
Auttakaa pliis!
10
132
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkiä voi vaikka koko elämänsä.
- Anonyymi
Okei hyvä, en ite ollu tätä ees oikein tajunnu XD
- Anonyymi
Älä huolehdi, ei oo mitään tiettyä ikää milloin pitää mitäkin kyl sen sitten itse huomaa aikanaan jos leikit ei enää kiinnosta. Vaikka fyysisiä muutoksia tulee niin henkinen puoli tulee jäljempänä. Ole aivan huoletta ja leiki niin kuin ennenkin:)
Ei huolta. Kyllä aikuisenakin voi leikkiä. Sitä varten on nuoremmat sisarukset ja nuoremmat serkut.
Terve tuloa aikuiseksi- Anonyymi
Ööh tota ei kai 13v vielä aikunen oo XDd
Anonyymi kirjoitti:
Ööh tota ei kai 13v vielä aikunen oo XDd
Ei toki, mutta matkalla sinne.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ei toki, mutta matkalla sinne.
Noniin, tääpäs sit autto tosi paljon 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta noup hätä...matkaa on vielä pitkän pitkä matka....noin puolet sun elettyä elämää vielä.... kaikki asiat tulee pikkuhiljaa etkä siis kerralla yhdessä yössä muutu aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Nuo p*rvo papat on aina niin avuliaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Nuo p*rvo papat on aina niin avuliaita.
Kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778