Help! Oon 13-vuotias tyttö jolla alko just pari päivää sit menkat. Leikin tosi usein yksin, sisarusten tai kavereiden kanssa, ja oon nyt tosi epävarma, että oonko ns. Kasvamassa aikuseks tai sillee. Mua ahistaa kasvaminen ihan sairaasti ja aikasemmin oon voinu leikkiä huoletta ihan normaalisti mut nyt tuntuu etten "saa" enää... Joten jos on omia kokemuksia tai muuten nii apu ois tarpeen, tiivistettynä en tiiä oonko jo liian vanha leikkimään ja kasvamassa aikuseks...
Auttakaa pliis!
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkiä voi vaikka koko elämänsä.
- Anonyymi
Okei hyvä, en ite ollu tätä ees oikein tajunnu XD
- Anonyymi
Älä huolehdi, ei oo mitään tiettyä ikää milloin pitää mitäkin kyl sen sitten itse huomaa aikanaan jos leikit ei enää kiinnosta. Vaikka fyysisiä muutoksia tulee niin henkinen puoli tulee jäljempänä. Ole aivan huoletta ja leiki niin kuin ennenkin:)
Ei huolta. Kyllä aikuisenakin voi leikkiä. Sitä varten on nuoremmat sisarukset ja nuoremmat serkut.
Terve tuloa aikuiseksi- Anonyymi
Ööh tota ei kai 13v vielä aikunen oo XDd
Anonyymi kirjoitti:
Ööh tota ei kai 13v vielä aikunen oo XDd
Ei toki, mutta matkalla sinne.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ei toki, mutta matkalla sinne.
Noniin, tääpäs sit autto tosi paljon 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta noup hätä...matkaa on vielä pitkän pitkä matka....noin puolet sun elettyä elämää vielä.... kaikki asiat tulee pikkuhiljaa etkä siis kerralla yhdessä yössä muutu aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Nuo p*rvo papat on aina niin avuliaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Nuo p*rvo papat on aina niin avuliaita.
Kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789