On mennyt mies? :)
Miten sinun päivä
Anonyymi
42723
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 42
Vanhimmat
Näin sut :)
Siis kenet näit?
Missä näit?
Valoissa, autossaan kun lähti töistä
Sadepisaroita kuunnellessa 🙂
Jotain muutakin tietty. Jos minulta kysyt.
Heräsin, söin, kävin kakalla, nukuin, söin ja niin pois päin!
Tuntematon Tuttu...
Mulla: herääminen, aamukusi, aamukahvi, aamupaska, aamiainen, aamusuihku, sitten läppäri syliin ja etätöihin, lounas, etätöitä, päivällinen, etätöitä... Sateeseen kastumaan ja ostamaan kaljaa.
-mies sivusta
Kiire, kiire ja paljon töitä. Se on tämän ajan trendi, kiire ja paljon töitä. Kukaan ei voi auttaa, kun on omat hommat.
Se on se kapitalismi
Pelossa
Mikä sua pelottaa?
Herran pelossa
Oikein sulle.
Semmoinen luuseri siellä
Siinä ohje sinullekin
Kaikkien ihmisten pitäisi olla jumalan pelossa
Uskikset muualle täältä. Herra on duunarien pomo.
Huonosti nukutun yön jälkeen on pitänyt ottaa iisisti ja lepäillen ettei sähköt mene aivan solmuun nupissani.
YouTubesta muutama progelevy kuunneltu kissan kanssa ja syöty mitä J-kaapista on sattunut löytymään.
Nyt sitten odotellaan parempaa yötä tulevaksi.
Heräilin tuossa klo yhden aikoihin, söin keittiö ja kahvio ja luin näitä, sitte tuossa kolmen aikoihin piti käydä asioilla📌ja kaupassa🍞🍖🍏, oli kaunis auringonpaiste🌞 joskin aika kylmä itätuuli⬅☁
Siis keittoo ja kahvio, ja siitä vielä kahvii kuuden aikaan uusiksi. Pyörällä kävin, joten liikunta tuli samalla. Pitkästä aikaa toimiva vaihdepyörä, joka ei rämisekkään, pyörällä ajoki voi olla ilo.
Siis kahvii, tää halvatun oikoluku ei ymmärrä puhekieltä.
Opettele kirjoittamaan!
Nukuin lähes puolillepäivin, kävin kaupassa, söin, kävin juoksemassa 15 km.
Miks naisilta ei kysytä? Sikskö et trolli saa itse vastailla?
Onks tää nyt se tunnustus et ”hei, olen trolli ja tunnustan olevani mies”
Mikset sä tunnusta olevasi pölvästi? sivusta tämä, aloittajasta en tiiä mittään eikä kiinnosta.
Kyllä tuo toinen kommentoija vaan sinua enemmän kärryillä on.
Hyvin meni, nyt jo eilinen siis.. Tuli siivottua kaikki ylimääräiset rojut pois, nyt enään uudelleen järjestely, imurointi&pesu, sitten avot.
En tykkää susta hrj
En minä ole hrj, se tyyppi on luultavasti saanut opetuksen.. toivon niin ainakin.
Oletko muuttanut?
Ihan märkänä aamusta iltaan, olin kyllä tuulta vahvempi.
Mitäs heitukalle kuuluu, kuis meni keskiviikko?
On ollut ikävä yhtä naista 🤔 muuten aivan kivasti.
Minullakin yhtä miestä aika kivasti.
Ihan hyvin
ikävä naista.
<3 minullakin sinua mies
Tämä päivä aika tavallinen ; )
Yhtä tylsästi kuin muutkin päivät
Päivä menee yhtä naista ajatellessa, ja töiden merkeissä.
Mennyt mies, on historiaa? Lauloi J. Karjalainen.
hyvää huomenta ; )
vastaus tuli jo