On mennyt mies? :)
Miten sinun päivä
43
722
Vastaukset
- Anonyymi
Näin sut :)
- Anonyymi
Siis kenet näit?
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit?
Valoissa, autossaan kun lähti töistä
- Anonyymi
Sadepisaroita kuunnellessa 🙂
Jotain muutakin tietty. Jos minulta kysyt. - Anonyymi
Heräsin, söin, kävin kakalla, nukuin, söin ja niin pois päin!
- Anonyymi
Tuntematon Tuttu...
- Anonyymi
Mulla: herääminen, aamukusi, aamukahvi, aamupaska, aamiainen, aamusuihku, sitten läppäri syliin ja etätöihin, lounas, etätöitä, päivällinen, etätöitä... Sateeseen kastumaan ja ostamaan kaljaa.
-mies sivusta
- Anonyymi
Kiire, kiire ja paljon töitä. Se on tämän ajan trendi, kiire ja paljon töitä. Kukaan ei voi auttaa, kun on omat hommat.
- Anonyymi
Se on se kapitalismi
- Anonyymi
Pelossa
- Anonyymi
Mikä sua pelottaa?
- Anonyymi
Herran pelossa
- Anonyymi
Oikein sulle.
- Anonyymi
Semmoinen luuseri siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein sulle.
Siinä ohje sinullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ohje sinullekin
Kaikkien ihmisten pitäisi olla jumalan pelossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien ihmisten pitäisi olla jumalan pelossa
Uskikset muualle täältä. Herra on duunarien pomo.
- Anonyymi
Huonosti nukutun yön jälkeen on pitänyt ottaa iisisti ja lepäillen ettei sähköt mene aivan solmuun nupissani.
YouTubesta muutama progelevy kuunneltu kissan kanssa ja syöty mitä J-kaapista on sattunut löytymään.
Nyt sitten odotellaan parempaa yötä tulevaksi. - Anonyymi
Heräilin tuossa klo yhden aikoihin, söin keittiö ja kahvio ja luin näitä, sitte tuossa kolmen aikoihin piti käydä asioilla📌ja kaupassa🍞🍖🍏, oli kaunis auringonpaiste🌞 joskin aika kylmä itätuuli⬅☁
- Anonyymi
Siis keittoo ja kahvio, ja siitä vielä kahvii kuuden aikaan uusiksi. Pyörällä kävin, joten liikunta tuli samalla. Pitkästä aikaa toimiva vaihdepyörä, joka ei rämisekkään, pyörällä ajoki voi olla ilo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis keittoo ja kahvio, ja siitä vielä kahvii kuuden aikaan uusiksi. Pyörällä kävin, joten liikunta tuli samalla. Pitkästä aikaa toimiva vaihdepyörä, joka ei rämisekkään, pyörällä ajoki voi olla ilo.
Siis kahvii, tää halvatun oikoluku ei ymmärrä puhekieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kahvii, tää halvatun oikoluku ei ymmärrä puhekieltä.
Opettele kirjoittamaan!
- Anonyymi
Nukuin lähes puolillepäivin, kävin kaupassa, söin, kävin juoksemassa 15 km.
- Anonyymi
Miks naisilta ei kysytä? Sikskö et trolli saa itse vastailla?
Onks tää nyt se tunnustus et ”hei, olen trolli ja tunnustan olevani mies”- Anonyymi
Mikset sä tunnusta olevasi pölvästi? sivusta tämä, aloittajasta en tiiä mittään eikä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä tunnusta olevasi pölvästi? sivusta tämä, aloittajasta en tiiä mittään eikä kiinnosta.
Kyllä tuo toinen kommentoija vaan sinua enemmän kärryillä on.
- Anonyymi
Hyvin meni, nyt jo eilinen siis.. Tuli siivottua kaikki ylimääräiset rojut pois, nyt enään uudelleen järjestely, imurointi&pesu, sitten avot.
- Anonyymi
En tykkää susta hrj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää susta hrj
En minä ole hrj, se tyyppi on luultavasti saanut opetuksen.. toivon niin ainakin.
- Anonyymi
Oletko muuttanut?
- Anonyymi
Ihan märkänä aamusta iltaan, olin kyllä tuulta vahvempi.
Mitäs heitukalle kuuluu, kuis meni keskiviikko? - Anonyymi
On ollut ikävä yhtä naista 🤔 muuten aivan kivasti.
- Anonyymi
Minullakin yhtä miestä aika kivasti.
Ihan hyvin
- Anonyymi
ikävä naista.
- Anonyymi
<3 minullakin sinua mies
- Anonyymi
Tämä päivä aika tavallinen ; )
- Anonyymi
Yhtä tylsästi kuin muutkin päivät
- Anonyymi
Päivä menee yhtä naista ajatellessa, ja töiden merkeissä.
- Anonyymi
Mennyt mies, on historiaa? Lauloi J. Karjalainen.
- Anonyymi
hyvää huomenta ; )
vastaus tuli jo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612