Toimiiko Pekingissä kolumbus (=Elisa) GSM liittymä?
Entä sähkö, toimiiko suomal. laitteet, eli onko jännite sama, ja vaatiiko pistoke adapterin?
Kiitos vastaajalle!
Peking
5
1065
Vastaukset
- kinkki
toimii, toimii, ei vaadi.
- määää
Välttämättä adapteria ei tarvitse, mutta itse tarvitsin sitä. Omassa hotellihuoneessamme, oli ainakin neljä erilaista pistoketta, joista yksikään ei ollut sopiva meikäläiselle johdolle. Adapterin tosin sai hotellin respasta, kun vaan kävi pyytämässä. Siinä olikin hauska arvuutella, mihin niistä huoneen pistokkeista se sopi :-) Sähkö sinällään on (ainakin pääosin) samaa tavaraa, kuin täälläkin (eli 230V). Tosin olen kuullut, että jossakin saattaa olla 110V, tiedä sitten...
- Nanjing mobile
Elisa toimii, jännite sama, ja toimii joskus suomalainen laturikin kiinan pistokkeessa kun painat sen keskimmäisen kolon metalliliuskan pohjaan kynällä... silloin menee suomilaturikin siihen (tosi homma)!
- QWD
Kaikki toimii mainiosti, itse olin Pekingissä viime vuonna kaksi viikkoa, Elisan liitymä toimi mainiosti ja puhelimenlaturin sai tökättyä pistokkeeseen vaikka se näyttääkin hieman ihmeelliseltä.
- vastaajille
vastauksista, hyvä kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812