Joo, olen ehkä muuttamassa Harjavaltaan syksyllä ja olen vähän katsellut jo asuntoja, Pitkäpäälässä olisi parikin mua kiinnostavaa taloa. Eli palveluihin näkyy olevan suht lyhyt matka, mutta entäs asuinviihtyvyys, onko rauhatonta öisin ja viikonloppuisin, tai ylipäätään?
Entä miten sinne sopeutuu tämmöinen, jolla ei ole yhtään tuttuja siellä, otetaanko uus naama vastaan, vai onko paha paikka? Satakuntalainen olen itsekin, mutta ihan toisesta päästä maakuntaa.
Minkälaista aluetta on Pitkäpäälä?
Anonyymi
4
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Asun itse pitkäpäälä ssä. Rauhallinen paikka asua sekä yöllä että päivällä. Uudet asukkaat otetaan hyvin vastaan.
- Anonyymi
"Joo, olen ehkä muuttamassa Harjavaltaan syksyllä" sää mihinkä ole muuttamassa, sulla on saatanan tylsää, kirjoittelet tänne aivan turhaan,
Muuta sillä sinä näät millanen paikka on,. - Anonyymi
Merstola on persreikä ja pitkäpäälä on sen reiän reuna.
- Anonyymi
psykoosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402999Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332817100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482463Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452151Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212034Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581810- 451719
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371570- 451493
- 261341