Jos on ongelmia ettei C: osioon onnistu lisäämään (siirtämään) muistia D: osiosta osittain tai kokonaan, niin hyvä ohjelma siihen kyllä löytyy miten se onnistuu. Se on ilmainen eikä tarvitse mitään PRO veriota: AOMEI Partition Assistant Standard Edition.
Itselläni oli ongelma kun 2TB kovalevy oli valmiiksi osioitu kahteen 1TB osioon C ja D. Ja kun kovalevyn C: osio tuli täyteen, niin D: osiota ei pystynyt formatoimaan koska Windows 10 ei siihen antanut lupaa, koska D osio oli ollut myös käytössä C osion ohjelmilla.
Levynhallintaa!
8
803
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan hirveä tuo windows!
- Anonyymi
Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."
Kukaan muu on huolissani tästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."
Kukaan muu on huolissani tästä?Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle.Olitko osallinen?
"Microsoftille sattui nolo moka, jossa se lajitteli aitoja sähköposteja Microsoft 365 -asiakkaiden roskapostilaatikkoon"
No, Billikin lähti. - Anonyymi
Se on tuskaa!
- Anonyymi
Ei pidä käyttää mitään humpuukkiosioita vaan yksi osio/levy. Helpottaa elämää kummasti..
- Anonyymi
Tyypillistä microsoftin logiikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä microsoftin logiikkaa...
Näin on, 3007 kiloa nousee kevyesti penkistä ilman logiikkaa sörkassa. T. Tane.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899