Levynhallintaa!

Anonyymi

Jos on ongelmia ettei C: osioon onnistu lisäämään (siirtämään) muistia D: osiosta osittain tai kokonaan, niin hyvä ohjelma siihen kyllä löytyy miten se onnistuu. Se on ilmainen eikä tarvitse mitään PRO veriota: AOMEI Partition Assistant Standard Edition.

Itselläni oli ongelma kun 2TB kovalevy oli valmiiksi osioitu kahteen 1TB osioon C ja D. Ja kun kovalevyn C: osio tuli täyteen, niin D: osiota ei pystynyt formatoimaan koska Windows 10 ei siihen antanut lupaa, koska D osio oli ollut myös käytössä C osion ohjelmilla.

8

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se vaan hirveä tuo windows!

      • Anonyymi

        Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
        Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."

        Kukaan muu on huolissani tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
        Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."

        Kukaan muu on huolissani tästä?

        Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
        Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
        Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
        Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
        Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
        Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
        Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
        Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
        Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle.

        Olitko osallinen?
        "Microsoftille sattui nolo moka, jossa se lajitteli aitoja sähköposteja Microsoft 365 -asiakkaiden roskapostilaatikkoon"

        No, Billikin lähti.


      • Anonyymi

        Se on tuskaa!


    • Anonyymi

      Ei pidä käyttää mitään humpuukkiosioita vaan yksi osio/levy. Helpottaa elämää kummasti..

      • Anonyymi

        Tyypillistä microsoftin logiikkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä microsoftin logiikkaa...

        Näin on, 3007 kiloa nousee kevyesti penkistä ilman logiikkaa sörkassa. T. Tane.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe