https://www.theseus.fi/handle/10024/499473 "Selvitysten perusteella 8–11-vuotiaiden autojen huoltaminen ja korjaaminen on työmyynnin kannalta kannattavinta, kun taas 0–3-vuotiaiden autojen huoltaminen ja korjaaminen on työmyynnin näkökulmasta heikointen kannattavaa. Korjaamon näkökulmasta on siis tärkeää säilyttää asiakkaat merkkiliikkeen piirissä mahdollisimman pitkään."
Viiden automerkin työmyynnin kannattavuus merkkiliikkeessä
Anonyymi
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan rykäisy. Eikö autot kannata pitää aina huoltokorjaamon asiakkaina?
- Anonyymi
Niin eiköhän tuokin tutkimus onnistu ilman korkeaa kulutusta jotta 0-3 vuotiaiden autojen takuu kustannukset syövät tulosta ja mitä muutakaan tuo olisi, normaali ajo suorittella kerran öljyn vaihtoon jos ajelee sen 30 000km.....
- Anonyymi
Ja merkit oli.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387