Strap-on kokemuksia

Onko kokemuksia siitä kun vaimo antaa strappi käsittelyn, itse sain vaimolta strappi käsittelyn eilen illalla. Laukesin 2 kertaa 10 minuutin aikana ilman että tarvitsi edes koskea penikseen, eturauhanen tykkäs käsittelystä valutti lähes kokoajan rauhas nestettä.

37

6850

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porsastelija se taas jaksaa hyi hemmetti

    • tää on mun fantasia.olis upeeta olla pylly pystyssä ja sais straponia pyllyyn.ja nimenomaan nainen joka nussis mua pyllyyn

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti porsas 🐷


      • Anonyymi

        Et todellakaan ole ainoa mies joka haaveilee ja fantasioi siitä, että "joutuisi" Naiselle pyllistämään ja Nainen sträpillä kituuttavan hitaasti nussisi pyllyä ;)


      • Anonyymi

        suurta nautintoa


    • Anonyymi

      Samat kokemukset. Vaimon käyttämä strappi on n. 5 cm paksu ja hän työskentelee hyvin hitaalla tempolla, työntää sen niin syvälle, kuin se menee, vetää ulos lähes kokonaan ja sitten taas sisään. Liukastetta kunnolla ja mitä paremmin se liukuu, sitä paremmalta tuntuu. Aina ei tule orgasmia, mutta kun se tulee, niin se onkin sitten...

      • Anonyymi

        Ihana vaimo sulla ;)


    • Olisi kiva kokeilla.

      • Kannattaa kokeilla jos on esim eturauhas ongelmia, itselläni on hyvänlaatuista eturauhasen liika kasvua. Meillä on strap dildon halkaisija 3.2cm pituutta 16cm, vielä hiukan käyrä ylöspäin osuu sopivasti eturauhaseen kun makaa sängyssä selällään. Toinen dildo on saman kokoinen mutta suorempi varreltaan sitä on hyvä käyttää kun esim nojaa pöytään kun vaimo tulee sisään takaapäin, toinen vaihtoehto on kontillaan sänkyllä ja siitä sitten sisään johan alkaa eturauhasneste valua muutaman minuutin jälkeen. Sitä valuu jonkin verran koko session ajan kunnes spermat lentää pitkinä sykäyksinä .


    • Toki mielelläni minä kokeilisin, mutta vaimo on niin vanhanaikainen. Ehkä joskus jonkun muun kanssa pääsen kokeilemaan.

      • Osta imukupilla varustettu dildo, pistä vaikka suihkun tai vessan kaakeliseinään kiinni. Siinä voit sitten laittaa sen sopivalle korkeudelle kiinni seinään, liukuvoidetta dildoon ja pyllistät sopivasti ohjaat dildon sisääsi sitten voit alkaa liikkumaan edes takaisin. Siinä saat hiukan esimakua miltä strapin saanti tuntuu, ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Löysin tavattoman kiihottavan naisen eräästä kaupungista hänen ilmoituksen perusteella. Kirjoitin hänelle ja pyysin tapaamista, vastauksen saadessani olin kaupassa.
      Hän kehotti minua pukemaan pikkuhousut ja stayup- sukat sekä hakemaan oman dildoni ennen vierailua. Olin melko kiihottunut matkalla, kaupunki oli täynnä ihmisiä ja minulla farkkujen alla pitsipöksyt sekä stayupit, pikkulaukussa liukkari ja dildo.
      Naisen luona riisuidun ja olin hänen edessään pelkissä pikkareissa ja sukissa. Jouduin keikistelemään hänen komentojen mukaan. Pian sain palvoa hänen jalkojaan ja kuunnella nöyryytystä. Nuoltuani riittävästi jalkoja, jouduin kontaten hakemaan dildon ja annoin sen hänelle.
      Nainen imutti sitä minulla pitkän aikaa ja pakotti sen melko syvälle nieluuni.
      Nainen antoi avokämmenellä piiskaa pepulle ja siirsi pikkarit hieman sivuun ja alkoi venyttämään peppuani. Kohta hän jo veti pikkuhousut kokonaan alas ja pani minua kunnolla. Kun en voinut olla hiljaa, hän tunki pikkuhousut suuhuni ja jatkoi panemista. Hän käski minua seuraavan kerran hankkimaan punaiset stringit, ne kuulemma olisivat sopivat minulle.
      Olin kontallani pantavana hyvän tovin, kunnes nainen vetäisi dildon kokonaan ulos ja komensi minut vasten korkeaa pöytää nojaamaan. Hän kävi pesemässä dildon ja palattuaan hän survaisi sen sisääni kerralla ja taas minua pantiin kauan. Hän kehui perääni ja arveli, että varmaan haluaisin vielä isompaa, mustaa kumikyrpää. Nainen pakotti minut anelemaan kovempaa.
      Kohta olin taas nelinkontin ja pikaisesti huuhdeltu dildo upposi suuhuni ja ankaran imetyksen jälkeen jouduin ottamaan sen taas peppuun. Lopulta hän lopetti.
      Nainen istui edessäni ja kysyi, onko vielä jotain, mitä haluaisin. Kerroin haluavani saada orgasmin. Jouduin runkkaamaan lattialla istuen naisen katsellessa ja ivatessa minua. Hän vannotti, etten saisi sotkea. Lopulta jouduin siivoamaan sotkuni, hieman spermaa roiskahti lattialle.
      Oli oikein hauskaa ja kivaa.

      • Anonyymi

        Ja alkuperäiseen kysymykseen liittyen: kyllä myös vaimon kanssa on muutamia strap-kokemuksia. Ei kuitenkaan noin huikeita. Vaimo on hieman rajoittunut ja vanhoillinen.
        Onneksi kuitenkin vain hieman.


    • Anonyymi

      Mun vaimo eilen tilas sellasen ja nyt sit odotellaan ensimmäistä kokemusta.

    • Anonyymi

      voi mistä löytäis tollasen naisen strapon sais olla suurikin

    • Ei ole vaimoa, joka strappaisi. Mutta kahdelta eri naiselta olen saanut strappia.

      • Anonyymi

        Kumpa sitä kahdelta naiselta saisikin... vuoronperään... kun toinen nai, nuolisi toisen pillua ;)


    • Anonyymi

      Minä olen kans unelmoinut että nainen antaisi sträppi käsittelyn. Että jos halukkaita naisia löytyy niin täällä mies joka nostaisi perseen pystyyn.

      • Anonyymi

        Täälläkin mies joka todellakin nostaisi perseensä halukkaasti pystyyn jos halukkaan Naisen löytäisi... ihanaisen Naisen joka haluaa miestä sträpillä naida ;)


    • Anonyymi

      Mulla on yksi kokemus muutaman vuoden takaa erään vanhemman rouvan toimesta. Ihan ok näköinen ehkä 50-60 vuotias. Se iski mut lähibaarista.

      Kun oltiin ensin naitu perinteisellä tavalle ja sain orkun, niin rouva sano että nyt on sun vuoro ja käski mut mahalleen siihen sängylle. Se rasvas mun perseen ja runkkas mua pitkään sormella sit se kysy haluunko saada isoimman orgasmin mitä ikinä. Pian se alko tunkemaan dildoo mun sisään. Se tuntu kuin ois paskattanu. Siinä se veteli mua hitaasti. Yritin välillä estellä ku tuntu liian häjyltä. Se sai mut puheillaan rentoutuneeksi. Sit vasta ku käännyin selälleen näin että rouvalla olikin penisvyö lanteiilla. Sillä oli veikee ilme ku se työnteli mua tissit heiluen. Kieltämättä se tuntu välillä aika ovelalta melkein hyvälle ku otin paksua mustaa dildoa sisään sentti sentiltä. Ei tuntunu pahalta eikä hyvältä. Hetken päästä kullin nupista alkoi vuotamaan jotain nestettä luulin sillo että kusta mutta tais olla jotain kiimalimaa tai rauhasnestettä. Rouva oli selkeästi tehny sitä hommaa aiemminkin. Orgasmia en kyllä saanu ja tuli ehkä hieman homo olo. Mutta oli jännä kokemus. Voisin ehkä joskus kokeilla vielä uudestikin. Oon nähny tän rouvan samassa baarissa muulloinkin, mutta se on jättäny mut rauhaan.

    • Anonyymi

      Kiihkein kokemus menneeltä kesältä ,kun vaimo pani 18senttisellä mökin terassilla sillä aikaa kun nojasin kaidetta vasten.
      Sain melaa oikein huolella...ensi kesää odotellessa...ja ehkä aitoa kalua.
      m59

      • Anonyymi

        Todellakin Ihana vaimo sulla ;)


      • Anonyymi

        meillä kans mökillä nussi monta kertaa päivässä isolla tuumas nyt oot saanut miestä piisaa varmaan viikoks ootellaan viikon loppua tulevaa


      • Anonyymi

        älä kerro vaimolle hommaa jonkun jolla vielä isompi naurelee vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin Ihana vaimo sulla ;)

        Kiitos,niin tosiaan on !


    • Anonyymi

      Et oo mies etkä mikään jos et oo kokeillu

      • Anonyymi

        sträpin nauhat saa tuolin alle kiinni tässä ratsastelen vaimo töissä


    • Anonyymi

      Homo "mies" alistaa naisensa panokoneeksi.

    • Anonyymi

      Aluksi n. 3 senttisellä liukkaaksi, sen jälkeen ensin 4 sitten 6 cm läpimitaltaan dildolla, lopuksi koko nyrkki sisään. (oli aamunavaus)

    • Anonyymi

      No eipä vaimoa homma kiinnosta vaikka aika pervo muuten onkin. Maksullisilta dominoiltahan tuota käsittelyä kyllä saa, mutta tietysti rahasta.

    • Anonyymi

      Eräs kerta: Housut pois ja käy pesulla! Emäntä oli sillävälin lauttanut strapin päällyshousujensa päälle ja komensi: Mene tuohon kontallesi! Ja sitten valui jotain öljyä takapuoleen ja aika kovakouraisesti sitä öljyä työnnettiin usealla sormella reikään. Sen jälkeen strappi työnnettiin sisään niin että sattui ihan hemmetisti. Emäntä: Älä valita siinä, sattuuhan se tietenkin. Ja vähitellen kipu hävisi ja homma alkoin ns. luistamaan. ...ja kassan kautta ulos.

    • Anonyymi

      vaimo sitä esitti kun huomas että sauva tuntuu hyvältä nyt vakio käytössä on ihanaa olla naisen käytössä ja nauttia

    • Anonyymi

      Paskaa tuli ulos samalla ulos. Ei kiitos enää!

      • Anonyymi

        Niinpä näyttää päästäs taas tulleen.


    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe