Tilinpäätöksessä on esitetty kunnan myöntämä takaus UVV:lle 2.082.830 e, yhtiön osakkeiden hankintameno 5.001 e, pääomalainasaaminen 200.000 e, vieraan pääoman ehtoinen laina 95.000 e ja vaihtovelkakirjalainasaaminen 95.000 e.
Nämä lainanannot ja osakkeidenostot on siis tehty vailla valtuuston lainvoimaista päätöstä, koska hallinto-oikeus ja korkein hallinto-oikeus ovat ko. valtuuston päätökset kumonnut.
Eli tässä on nyt menetelty lainvastaisesti. Miten tilintarkastaja ja tarkastuslautakunta ovat antamassa kunnanhallitukselle vastuuvapauden??!
Kunnanhallituksen valokuitutöppäily
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Valokuitusekoilut ovat Uuraisten valtuuston pahimpia virheitä vuosikymmeniin. Päätöksiin osallistuneiden valtuutettujen pitäisi erota vapaaehtoisesti valtuustosta. Okisi myös syytä tutkia kunnolla, voidaanko kyseiset valtuutetut asettaa taloudelliseen vastuuseen vastuuttomista päätöksistään.
- Anonyymi
Syytä olisi hakea päätöksen tehneet valtuutetut välittömästi omaisuuden hukkaamiskieltoon, ennenkuin ehtivät siirtää varallisuutensa sukulaisten nimiin.
Kunta ei yksin selviä jos kaikki takuut lankeaa maksettaviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161