Joo elikkäs mun mopossani on se kaukokäynnistys...
Tavalliseen tapaan käynnistin mopon aamulla kun olin vasta ulko-ovella, joku mulkvisti oli kilannut kaasun pohjaan ja mopo lähti kuin ohjus eteenpäin ja suoraan vieresen talon rappukäytävän lasioven läpi ja siitä vielä puisen hissinoven läpi hissikuiluun ja kone jäi huutamaan vielä siellä kuilussa...
Että todella kiva on se käukokäynnistys, pakko myöntää
Kaukokäynnistys
11
1765
Vastaukset
- kake
jos se oli nostettu jalalleen niin ei se mihinkään karkaa kun on takapyörä ilmassa!
katteelisten panettelua....- ...
Kuule kun ei ole takapyörä ilmassa silloin...
Kato kun et ees tiiä millanen seisontatuki siinä on... - ...
... kirjoitti:
Kato kun et ees tiiä millanen seisontatuki siinä on...oliko se sun skootteris keeway?
- homo
... kirjoitti:
Kato kun et ees tiiä millanen seisontatuki siinä on...homo hiljaa
- ...
homo kirjoitti:
homo hiljaa
olen tosiaan 17v jätkä ja "liitossa" yhden 16v jätkän kaa, välillä nussitaan toisiamme ja pidetään kaikkea muuta hauskaa miesten kesken, ai että se muuten on nautinnollista, esim. kismailla julkisessa paikassa, ja katsoa muiden "vihaa"... välillä tulee koulussakin muiden nähden suudeltua toisia julkisesti, muut luulee kai hulluiks... mut kiva että säkin kerroit mulle mitä oon :)
- ...
homo kirjoitti:
homo hiljaa
eli se sun mopo oli keeway! eipä paljo menetetty vaikka tippuki sinne kuiluu!! osta kunnon merkki mopo...
- LPR
Sama vejätys meijän koulussa kanssa ja skootteri törmäsi open autoon.
- Mietinpä vain
"Tavalliseen tapaan käynnistin mopon aamulla kun olin vasta ulko-ovella, joku mulkvisti oli kilannut kaasun pohjaan ja mopo lähti kuin ohjus eteenpäin ja suoraan vieresen talon rappukäytävän lasioven läpi ja siitä vielä puisen hissinoven läpi hissikuiluun ja kone jäi huutamaan vielä siellä kuilussa..."
Tuo nyt menee vielä jotenkin läpi että joku on kaasun kiilannut, mutta se että lasioven läpi ja vielä sen jälkeen puisen hissioven läpi.. Lasiovikin voi pitää paikkaansa, mutta hissioven läpi.. Aikamoinen vauhti ollut sillä jos tuo on onnistunut. Ja jos siinä on ollut kylmä moottori niin lähteekö ne muka heti liikenteeseen? Itselläni skootteria pitää ainakin lämmittää hetki että se lähtee yhtään mihinkään.
Mutta kait tuokin voi ehkä onnistua jos oikeen yrittää..- metallisen hissinlattian
läpikö?Ja heti lattian alla ovat teräspalkit
noin 10cmX5cm? - John
metallisen hissinlattian kirjoitti:
noin 10cmX5cm?Hehheh, satusetiä liikkeellä=).
eikös koulussa saa enää päästää muuten mielikuvitusta liikkeelle? - SDW
metallisen hissinlattian kirjoitti:
noin 10cmX5cm?ETTÄ HISSISSÄ VOI OLLA LASIOVI... AINIIN SE HISSI VOI OLLA MYÖS YLÄKERROKSESSA JOLLOIN EI OLE LATTIAA JONKA LÄPI PUDOTA...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219