Asiaton opettaja

Anonyymi

Keuruun yläkoulun opettaja piti maanantaina yhdeksäs luokalle todella homofoobisen oppitunnin. Opettaja sanoi, että homous on sairaus ja se paranee terapialla. Homous ja lesbous johtuu hänen mielestään lapsen äidin raskausajan tai pikkulapsi ajan masennuksesta tai lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsuudessa, mutta opettajan mukaan homoudesta voi parantua leireillä tai terapiassa. Keuruulla näköjään eletään edelleen keskiajalla. Onko kirkon valta oikeasti Keuruulla näin suuri? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

16

2118

Vastaukset

• Anonyymi

Epäilen vahvasti koko juttua.
      Aloittajan oma sielunelämä hukassa.

• Olen ollut kyseisellä oppitunnilla...juttu on totta.

• Anonyymi

Voi juma osaa olla ihmisten elämä pienestä kiinni 😂😂😂

• Anonyymi

Nuorelle tuo on iso juttu, moni nuori arvostaa opettajia. Muistan omilta kouluajoiltani, miten moni nuori meni monen viikon ajaksi ihan sekaisin, kun silloinen uskonnon opettaja sanoi, että itsarin tekijät menevät aina helvettiin. Luokan oppilaista suurinta osaa tämä kosketti, kun lähes kaikilla oli joku itsemurhan tehnyt sukulainen. Nuori uskoo opettajan sanaan, todella moni itki. Tämä vuonna 2004 ja muistan edelleen kuin eilisen päivän. Opettajalla on puheissaan iso vastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorelle tuo on iso juttu, moni nuori arvostaa opettajia. Muistan omilta kouluajoiltani, miten moni nuori meni monen viikon ajaksi ihan sekaisin, kun silloinen uskonnon opettaja sanoi, että itsarin tekijät menevät aina helvettiin. Luokan oppilaista suurinta osaa tämä kosketti, kun lähes kaikilla oli joku itsemurhan tehnyt sukulainen. Nuori uskoo opettajan sanaan, todella moni itki. Tämä vuonna 2004 ja muistan edelleen kuin eilisen päivän. Opettajalla on puheissaan iso vastuu.

Ollaan oltu selvästi saman open kurssilla ja taitaa olla sama josta aloituksessa puhutaan?

• Anonyymi

Mulla opettaja sanoi, että homous on normaalia ja sitä ei kannata pelätä.

• Anonyymi

toi on sitä parempaa mielipidevaikuttamista ja aivopesua

• Anonyymi

Aloitus ei ole trolli. Olen oppilaan vanhempi, ja olen kuullut tuosta myös. Jos teillä on yläkouluikäisiä lapsia, kysykää heiltä, ovat varmasti kuulleet asiasta.

• Anonyymi

Minkä aineen opettaja?

• Anonyymi

Kuulin tästä myös omalta lapseltani. Todella kurjaa että koulussa opettaja puhuu tälläistä

• Anonyymi

Mitäs järkeä siinä olis jos nämäkin olisi samaa sukupuolta

• Anonyymi

Oikeesti? Opettaja? Nyt kyllä täytyy olla tarkkana.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe