Nyt kyllä tympii, kun joudun lähtemään nyt perjantaina (periaatteessa tänään) pääsykokeisiin Turkuun, vaikka on hyvä mahdollisuus päästä jo todistusvalinnasta läpi. Tuntuu vähän heikolta hommalta, että kaikki 700 tämän opiskelupaikan hakijaa tulevat paikalle, vaikka monen ei tarvitsisi tulla ollenkaan.
Onko muita joilla on sama ongelma?
Ei ole vielä tarkistettu todistusvalinnan pisteitä Turun Historian ja arkeologian linjalla.
5
183
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sama juttu! Uskon et saattaisin päästä todistusvalinnassa sisään mut kun ei sit kuitenkaan voi olla varma nii ärsyttää kyllä lähtee Turkuun asti mahdollisesti turhaan
- Anonyymi
siis maanantaina ois pääsykokeet et toivon jos vielä tänään tulis niitä tuloksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis maanantaina ois pääsykokeet et toivon jos vielä tänään tulis niitä tuloksia
Monelta pääsykoe? Monelta sun pitäis lähtä sinne pääsykokeeseen? Se voi olla, ettei ne tulokset ehdi tulla. Päivittynee opintopolkuun joskus 7-13 välillä.
- Anonyymi
entä pitääkö maski riisua pääsykokeissa, jotta opiskelija voidaan tunnistaa?
- Anonyymi
On tarkistettu todistusvalinnan pisteitä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248