Tanssiseuraa....

haetaan...

Etsin kesäksi...tanssiseuraa...tanssitaitoisista, elämänmyönteisistä,pilke silmäkulmassa olevista miehistä...lavoille yms. tanssipaikoille....Olen hieman yli 40 vuotias, tanssitaitoinen..normaalivartaloinen..punaruskeahiuksinen nainen...

29

6152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu

      Hei minä voisin ainakin jonkun kerran lähteä mukaan kun se on hyväksi tanssia erillaisten ihmisten kanssa. En ole parkettien partaveitsi mut osaaan kyllä peruskuviot olen hoikka 177cm mies

      • .....................

        Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..


      • tanssitaitoitokin
        ..................... kirjoitti:

        Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..

        Kun kesä on tosiaan tulossa. Sielläpä sitä tanssitaan mut ei Kuopiosta kovin paljoa löydy joten muualta lähialueelta kyllä. Missäpä aloitetaan?


      • Herran pieksut
        ..................... kirjoitti:

        Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..

        Anna mun olla.


    • RAPUNAINEN ETELÄ-SUOMESTA

      Heippa ...sinä pitkä hoikka tanssimisesta nauttiva mies....olen vailla tanssikaveria. Olen n.50v. pitkä ja hoikka ja odotan innolla että löytäisin tanssikaverin .... kesälavat jo aukeaa ja kaveri puuttuu..... Ämyrikin jo aukeaa...!!!!

      RAPUNAINEN ETELÄ-SUOMESTA

      • Hessu

        Minä olen vantaalta ja ajatelin käydä pavilla ja mäntsälän lavalla.


      • mari
        Hessu kirjoitti:

        Minä olen vantaalta ja ajatelin käydä pavilla ja mäntsälän lavalla.

        Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?


      • Hessu
        mari kirjoitti:

        Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?

        kokeillaan mari kirjoita tansiaskeleet@suomi24
        niin kerron lisää


      • Hessu
        mari kirjoitti:

        Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?

        mari sähköpostissa on yksi s lisää


      • mari
        Hessu kirjoitti:

        mari sähköpostissa on yksi s lisää

        postia lähetetty.


      • Tanssifriikki
        mari kirjoitti:

        Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?

        ...on että löytyy rohkeita tanssittajia rohkeille tanssitettaville näinkin!

        Samaan tahtiin vain jatkossakin ja niin maailma on pelastettu. :)


      • reiska2005
        mari kirjoitti:

        Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?

        hei mari,osuiko askeleet.voisin sun kanssa myös kokeilla jos kiinnostaa......


      • mari
        reiska2005 kirjoitti:

        hei mari,osuiko askeleet.voisin sun kanssa myös kokeilla jos kiinnostaa......

        edelleen vailla.
        Kirjoita vaikka tänne: [email protected]


    • tanssimiess

      joko löysit vai vieläkö on partneri hakusessa??

    • tanssijussi

      heip
      minusta saat
      riippuen missäpäin suomee olet??

      mutta jos 170cm tavis kiinnostaa
      pks alueelta niin vastaile
      kiits.

    • Sanneli

      Tanssiseuraa kaipailisi pitkä, sopusuhtainen 30v nainen. Oma mies kun ei ole asiasta innostunut. Pääsenköhän koskaan parketille pyörähtelemään?

      • mietin vaan

        Miks sun piti ottaa tämä vanha ketju esiin,mikset aloittanut kokonaan uutta?Saattaapi kyllä olla että on jonkun miehen aloittama provo.


    • Aur.Bor.

      Etsin tanssiseuraa kesaksi Hameenlinnan yaristosta !!!

      • Aur.Bor.

        ...eli olen nainen,ja etsin miesseuraa 55-60 vee h:linnan YMPARISTOSTA!!!


    • Revontuli tuli

      Olisin sopiva, mutta en uskalla. Puhu vielä lisää ympäri.

      • Aur.bor

        ???


      • Salasana11
        Aur.bor kirjoitti:

        ???

        Ohhoh......olipa HIRMUNEN kiinnostus !!


      • aur.bor.
        Salasana11 kirjoitti:

        Ohhoh......olipa HIRMUNEN kiinnostus !!

        Niinpa!! Taidan luovuttaa.. :))


    • Äinään Miäs

      Joo,mutta ei Sillanpään Jartsan keikoille.
      Viimeksi kun vaimoni ryytyi ja päätti laskea keskellä lavaa oikein väkevän pierun,
      järjestysmies poisti meidät esiintyjän kiihottamisen vuoksi.

    • tanssiksi1

      Entä löytäisikö tätä kautta miestä tanssikurssille tai kärsivälliseksi opettajaksi. Intoa olisi, mutta taitoa ei. Ei siis yhtään.

      Uusimaalta. Olen 30 nainen.

    • varma vastaus

      Olen aika köyhä ja huomenna aion mennä Kukkolaan. Jos olet nainen ja sinulla on jäljellä kaksi jalkaa, niin miksikäs ei.

    • Miehiä lavoille ;)

      Josko Etelä-Savosta löytyisi miestä , jolla riittää virtaa tanssiin ja muuhunkin.
      Olet rempseä mies 40 , kokoa ( M/L) , pittuutta 178 - 185 cm.
      Kengän kokoa 42 - siis iso kenkäinen ;)
      Savuton ,hajuton, tanssitaitoinen tai tanssiton.
      Uskollinen sekä osaat pussata ja puhua !

      Tämä on haku tansseihin ;) http://www.youtube.com/watch?v=2jb64wxUwhQ

      • Aur.bor.

        Toi olikin kiva haku...


    • kokemusta o

      nuilla kriteereillä ei pääse tanssimaan naiset karttelee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe