Etsin kesäksi...tanssiseuraa...tanssitaitoisista, elämänmyönteisistä,pilke silmäkulmassa olevista miehistä...lavoille yms. tanssipaikoille....Olen hieman yli 40 vuotias, tanssitaitoinen..normaalivartaloinen..punaruskeahiuksinen nainen...
Tanssiseuraa....
29
6152
Vastaukset
- Hessu
Hei minä voisin ainakin jonkun kerran lähteä mukaan kun se on hyväksi tanssia erillaisten ihmisten kanssa. En ole parkettien partaveitsi mut osaaan kyllä peruskuviot olen hoikka 177cm mies
- .....................
Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..
- tanssitaitoitokin
..................... kirjoitti:
Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..
Kun kesä on tosiaan tulossa. Sielläpä sitä tanssitaan mut ei Kuopiosta kovin paljoa löydy joten muualta lähialueelta kyllä. Missäpä aloitetaan?
- Herran pieksut
..................... kirjoitti:
Niin, unohdin mainita..että olen Kuopion alueelta...tämä varmaan aika tärkeää....Kun nyt kesä on tulossa...mikä voisi olla ihanampaa...kesäilta jossakin tanssilavalla..;-)..
Anna mun olla.
- RAPUNAINEN ETELÄ-SUOMESTA
Heippa ...sinä pitkä hoikka tanssimisesta nauttiva mies....olen vailla tanssikaveria. Olen n.50v. pitkä ja hoikka ja odotan innolla että löytäisin tanssikaverin .... kesälavat jo aukeaa ja kaveri puuttuu..... Ämyrikin jo aukeaa...!!!!
RAPUNAINEN ETELÄ-SUOMESTA- Hessu
Minä olen vantaalta ja ajatelin käydä pavilla ja mäntsälän lavalla.
- mari
Hessu kirjoitti:
Minä olen vantaalta ja ajatelin käydä pavilla ja mäntsälän lavalla.
Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?
- Hessu
mari kirjoitti:
Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?
kokeillaan mari kirjoita tansiaskeleet@suomi24
niin kerron lisää - Hessu
mari kirjoitti:
Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?
mari sähköpostissa on yksi s lisää
- mari
Hessu kirjoitti:
mari sähköpostissa on yksi s lisää
postia lähetetty.
- Tanssifriikki
mari kirjoitti:
Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?
...on että löytyy rohkeita tanssittajia rohkeille tanssitettaville näinkin!
Samaan tahtiin vain jatkossakin ja niin maailma on pelastettu. :) - reiska2005
mari kirjoitti:
Pavi ja Mäntsälä olis lähimmät paikat minullakin. Yksinään tylsä mennä. Osuisko askeleet yhteen?
hei mari,osuiko askeleet.voisin sun kanssa myös kokeilla jos kiinnostaa......
- mari
reiska2005 kirjoitti:
hei mari,osuiko askeleet.voisin sun kanssa myös kokeilla jos kiinnostaa......
edelleen vailla.
Kirjoita vaikka tänne: [email protected]
- tanssimiess
joko löysit vai vieläkö on partneri hakusessa??
- tanssijussi
heip
minusta saat
riippuen missäpäin suomee olet??
mutta jos 170cm tavis kiinnostaa
pks alueelta niin vastaile
kiits. - Sanneli
Tanssiseuraa kaipailisi pitkä, sopusuhtainen 30v nainen. Oma mies kun ei ole asiasta innostunut. Pääsenköhän koskaan parketille pyörähtelemään?
- mietin vaan
Miks sun piti ottaa tämä vanha ketju esiin,mikset aloittanut kokonaan uutta?Saattaapi kyllä olla että on jonkun miehen aloittama provo.
- Aur.Bor.
Etsin tanssiseuraa kesaksi Hameenlinnan yaristosta !!!
- Aur.Bor.
...eli olen nainen,ja etsin miesseuraa 55-60 vee h:linnan YMPARISTOSTA!!!
- Revontuli tuli
Olisin sopiva, mutta en uskalla. Puhu vielä lisää ympäri.
- Aur.bor
???
- Salasana11
Aur.bor kirjoitti:
???
Ohhoh......olipa HIRMUNEN kiinnostus !!
- aur.bor.
Salasana11 kirjoitti:
Ohhoh......olipa HIRMUNEN kiinnostus !!
Niinpa!! Taidan luovuttaa.. :))
- Äinään Miäs
Joo,mutta ei Sillanpään Jartsan keikoille.
Viimeksi kun vaimoni ryytyi ja päätti laskea keskellä lavaa oikein väkevän pierun,
järjestysmies poisti meidät esiintyjän kiihottamisen vuoksi. - tanssiksi1
Entä löytäisikö tätä kautta miestä tanssikurssille tai kärsivälliseksi opettajaksi. Intoa olisi, mutta taitoa ei. Ei siis yhtään.
Uusimaalta. Olen 30 nainen. - varma vastaus
Olen aika köyhä ja huomenna aion mennä Kukkolaan. Jos olet nainen ja sinulla on jäljellä kaksi jalkaa, niin miksikäs ei.
- Miehiä lavoille ;)
Josko Etelä-Savosta löytyisi miestä , jolla riittää virtaa tanssiin ja muuhunkin.
Olet rempseä mies 40 , kokoa ( M/L) , pittuutta 178 - 185 cm.
Kengän kokoa 42 - siis iso kenkäinen ;)
Savuton ,hajuton, tanssitaitoinen tai tanssiton.
Uskollinen sekä osaat pussata ja puhua !
Tämä on haku tansseihin ;) http://www.youtube.com/watch?v=2jb64wxUwhQ- Aur.bor.
Toi olikin kiva haku...
- kokemusta o
nuilla kriteereillä ei pääse tanssimaan naiset karttelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481